Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Δ Ι Α Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 

ΕΠΙΚΚΛΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΥ

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, 
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
  

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2023 στις 20.00

πραγματοποιείται –2 φορές το μήνα– βράδυ Τετάρτης 


ΣΕΙΡΙΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ   

[...] Ολόκληρο το έργο της Μεγάλης Λευκής Στοάς ελέγχεται από το Σείριο· τα Άσραμ υπόκεινται στην κυκλική του εισροή· οι ανώτερες μυήσεις λαμβάνονται υπό τη διέγερσή του, γιατί η αρχή του βούδδι, της καθαρής αγάπης (δηλαδή αγάπης-σοφίας), πρέπει να είναι ενεργή στην καρδιά κάθε μυημένου πριν από τη μύηση της μεγάλης απόφασης· συνεπώς μόνο μυημένοι της πέμπτης, έκτης και ανώτερων μυήσεων μπορούν να εργασθούν συνειδητά με τη δυναμική βουδδική “ζωντάνια” που διαπερνά όλα τα Άσραμ, παρότι δεν αναγνωρίζεται απ’ το μέσο μαθητή.

5. Αυτή η Σειριακή επίδραση δεν αναγνωριζόταν και λίγη απ’ αυτή εστιαζόταν σαφώς στην Ιεραρχία, ωσότου ήλθε ο Χριστός και αποκάλυψε στην ανθρωπότητα την αγάπη του Θεού. Είναι η κατεξοχήν έκφραση μιας Σειριακής μύησης και τελικά θα πάει σ’ αυτό τον υψηλό τόπο – άσχετα ποια καθήκοντα ή ιεραρχικές υποχρεώσεις Τον οδηγήσουν αλλού στον ενδιάμεσο χρόνο. Ο Βούδδας είχε επιλέξει αρχικά την τέταρτη Ατραπό, αλλά αντιμετωπίζει τώρα άλλα σχέδια που θα διεκδικήσουν πιθανόν την εκλογή Του.

6. Ο Σανάτ Κουμάρα δεν είναι στη Σειριακή γραμμή, αλλά – για να μιλήσουμε με σύμβολα, όχι πολύ βαθιά συγκαλυμμένα – ο Εωσφόρος, ο Υιός της Πρωίας, συνδέεται στενά, απ’ όπου κι ο μεγάλος αριθμός των ανθρώπινων όντων που θα γίνουν μαθητές της Σειριακής Στοάς. Είναι η αληθινή “Κυανή Στοά” και για να γίνει υποψήφιος σ’ αυτή τη Στοά ο μυημένος του τρίτου βαθμού πρέπει να γίνει ένας ταπεινός ζηλωτής, με όλες τις αληθινές και πλήρεις μυήσεις να τον αναμένουν “μέσα στη λιακάδα του μεγάλου Ηλίου”.

7. Κανένα απ’ τα παραπάνω γεγονότα δεν υποδεικνύει διαφορά άποψης μεταξύ Σαμπάλλα και Ιεραρχίας, ούτε υποδηλώνει χάσμα ή διαφορετικές βλέψεις και στόχους. Το όλο θέμα αντανακλάται σε τέτοιες μικρότερες σχέσεις στη Γη όπως εκείνες μεταξύ:

α.  Της Πνευματικής Τριάδας και της Προσωπικότητας.
β.  Της νοητικής μονάδας και του μανασικού μόνιμου ατόμου.
γ.  Του Άτμα-Βούδδι.
δ.  Του Χριστού και του Βούδδα.

Οι παραπάνω κάπως ασύνδετες πληροφορίες θα σας δώσουν μια γενική ιδέα της σημαντικής συνάφειας μεταξύ του ασήμαντου μικρού μας πλανήτη και της απέραντης εκείνης έκφρασης θειότητας, της Ζωής που εκδηλώνεται δια του Σειρίου· είναι μια έκφραση που είναι οργανωμένη και ζωτική πέρα από οτιδήποτε μπορεί να οραματισθεί ο άνθρωπος και η οποία είναι ελεύθερη σε μια τελείως απεριόριστη έκταση και πάλι πέρα από τη δύναμη κατανόησης του ανθρώπου. Η αρχή της ελευθερίας είναι μια ενζυμική ενέργεια που μπορεί να διαπεράσει την ουσία κατά ένα μοναδικό τρόπο· η θεία αυτή αρχή αντιπροσωπεύει μια όψη της επίδρασης την οποία ασκεί ο Σείριος πάνω στο ηλιακό μας σύστημα και ιδιαίτερα πάνω στον πλανήτη μας. Αυτή η αρχή της ελευθερίας είναι μια από τις ιδιότητες της Θεότητας (όπως η θέληση, η αγάπη και ο νους) για τις οποίες η ανθρωπότητα γνωρίζει προς το παρόν λίγα. Η ελευθερία για την οποία οι άνθρωποι πολεμούν είναι μια από τις κατώτατες όψεις της κοσμικής αυτής ελευθερίας η οποία συνδέεται με ορισμένες μεγάλες εξελικτικές αναπτύξεις που επιτρέπουν στη ζωή ή την όψη πνεύμα να ελευθερωθεί από την κρούση, την επαφή και την επίδραση της ουσίας.

Η αρχή της ελευθερίας επιτρέπει στον Σανάτ Κουμάρα να ενοικεί στη Γη κι όμως να παραμένει ελεύθερος από όλες τις επαφές, εκτός με Εκείνους που έχουν διανύσει την Ατραπό της Απελευθέρωσης και στέκουν πλέον ελεύθεροι στο κοσμικό φυσικό πεδίο· είναι εκείνη που επιτρέπει στο μυημένο να επιτύχει μια κατάσταση “απομονωμένης ενότητας”· είναι εκείνη που βρίσκεται πίσω απ’ το Πνεύμα του Θανάτου και αποτελεί την ελαύνουσα δύναμη του μεγάλου αυτού αποδεσμευτικού Πράκτορα· είναι εκείνη που παρέχει ένα “μονοπάτι δύναμης” μεταξύ της Ιεραρχίας μας και του μακρινού ηλίου Σείριου και δίνει το κίνητρο για την “καλλιέργεια της ελευθερίας” ή της απελευθέρωσης που υποκινεί το έργο των Διδασκάλων της Σοφίας· είναι εκείνη που προκάλεσε τη ζύμωση και τη δίνη της διαμάχης σε πολύ μακρινές εποχές και η οποία αναγνωρίσθηκε στο παρόν μέσω των αποτελεσμάτων του Νόμου της Εξέλιξης σε κάθε βασίλειο της φύσης· είναι εκείνη που “υπόκειται” ή βρίσκεται κάτω ή πίσω από κάθε πρόοδο. Αυτή η μυστηριωδώς “ασκούμενη επίδραση”, αυτή η “απώθηση” απ’ τη μορφή (όπως θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε απλά) εκπορεύεται απ’ το Σείριο και γι’ αυτή δεν έχουμε όνομα· είναι ο νόμος του οποίου οι τρεις κοσμικοί νόμοι – οι Νόμοι της Σύνθεσης, της Έλξης και της Οικονομίας – είναι απλά όψεις. Κανείς απ’ αυτούς τους τρεις επικουρικούς νόμους δεν επιβάλλει οποιαδήποτε εξουσία ή περιορισμό πάνω στον Κύριο του Κόσμου. Ο Νόμος της Ελευθερίας επιβάλλει όμως ορισμένους περιορισμούς, αν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει μια τέτοια παράδοξη φράση. Ευθύνεται στο ότι είναι γνωστός ως η “Μεγάλη Θυσία”, γιατί (υπό τον έλεγχο αυτού του νόμου) δημιούργησε την πλανητική μας ζωή και όλα όσα βρίσκονται μέσα και πάνω της, για να μάθει να χειρίζεται αυτό το νόμο με πλήρη κατανόηση, με πλήρη συνείδηση κι όμως ταυτόχρονα να φέρει αποδέσμευση στις μυριάδες μορφές της δημιουργίας Του.

(Αλίκη Μπέιλη, Ακτίνες και Μυήσεις, σ. 415-7)   

Δεν υπάρχουν σχόλια: