Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022


«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

Κυριακή 20  Νοεμβρίου 2022

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από τον αδελφό Λ.Μ.



ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ 

ΠΟΥ ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟ ΘΙΒΕΤΑΝΟ 

Ποιες είναι άραγε μερικές από τις νεότερες αυτές αλήθειες για τις οποίες είμαι υπεύθυνος ως διαβιβαστικός πράκτορας στον κόσμο των σπουδαστών του αποκρυφισμού; Ας τις αναφέρω σύντομα με τη σειρά της σχετικής τους σπουδαιότητας:

    1. Η Διδασκαλία για τη Σαμπάλλα. Λίγα είχαν πάντα δοθεί γι’ αυτό το θέμα. Μόνο το όνομα ήταν γνωστό. Η διδασκαλία αυτή περιλαμβάνει:

α.  Πληροφορίες ως προς τη φύση της όψης θέληση.

β.  Ενδείξεις ως προς τους υποκείμενους σκοπούς του Σανάτ Κουμάρα.

γ.  Οδηγίες ως προς τη δόμηση της ανταχκάρανα, που είναι το πρώτο βήμα για την επίτευξη εναδικής συνείδησης και συνεπώς το πρώτο βήμα για την Οδό της Ανώτερης Εξέλιξης.

2. Η Διδασκαλία για τη Νέα Μαθητεία. Αυτή υπήρξε επαναστατική όσον αφορά τις παλιότερες σχολές αποκρυφισμού. Η διδασκαλία περιλαμβάνει:

α.  Μια παρουσίαση της νέας στάσης των Διδασκάλων προς τους μαθητές Τους, λόγω της ταχείας ανέλιξης της νοητικής αρχής και της ανάπτυξης της αρχής της “ελεύθερης βούλησης”. Η μεταβληθείσα αυτή τεχνική απορρίπτει τις παλιές στάσεις, όπως εκείνες που περιγράφονται στη Θεοσοφική φιλολογία και ήταν μια αναγνώριση των δυσκολιών διόρθωσης της εσφαλμένης εντύπωσης που δόθηκε και η οποία παρακίνησε την Ε.Π.Μπ. σε μια από τις ανακοινώσεις της στο Εσωτερικό Τμήμα της εποχής της να εκφράσει τη λύπη της επειδή ανέφερε τα ονόματά Τους. Η πρώιμη αυτή παρουσίαση ήταν χρήσιμη, [252] αλλά εξυπηρέτησε πλέον το σκοπό της. Αν οι σχολές που βασίζονται στις παλιές μεθόδους δεν αλλάξουν τις τεχνικές τους και την προσέγγισή τους στην αλήθεια, θα εξαφανισθούν.

β.  Πληροφορίες ως προς τη σύσταση της Ιεραρχίας και των διαφόρων Άσραμ απ’ τα οποία αποτελείται. Παρουσίασα την Ιεραρχία σαν το Άσραμ του Σανάτ Κουμάρα στην επταπλή του μορφή, συνδέοντας έτσι τη θέληση και την αγάπη.

γ.  Μια παρουσίαση του νεότερου τύπου διαλογισμών, με την έμφασή του στον οραματισμό και τη χρήση της δημιουργικής φαντασίας· παρουσίασα ένα σύστημα διαλογισμού που εξάλειφε την προσοχή που δινόταν μέχρι τότε στα προσωπικά προβλήματα και την έντονη προηγούμενη εστίαση στη σχέση του μαθητή και του Διδασκάλου. Ο βασικός τόνος της ομαδικής συγχώνευσης και της υπηρεσίας υπόκειται στη νεότερη μορφή διαλογισμού κι όχι η ισχυρή αυτή έμφαση στην προσωπική σχέση του μαθητή με το Διδάσκαλο και στην επίτευξη του ζηλωτή ατομικά. Αυτή εκφυλίσθηκε σε μια μορφή πνευματικής ιδιοτέλειας και χωριστικότητας.

3. Η Διδασκαλία για τις Επτά Ακτίνες. Το γεγονός των επτά ακτίνων ήταν καλά γνωστό στους αρχηγούς της Θεοσοφικής Εταιρείας, αναφέρθηκε πολύ αφηρημένα κι αόριστα στη Μυστική Δοξασία κι αποτέλεσε σε στοιχειώδη μορφή κάποια διδασκαλία που δινόταν στο Εσωτερικό Τμήμα· δίνονταν τα ονόματα των ακτίνων και μεταδίδονταν κάποιες πληροφορίες για τις ποιότητές τους και τους Διδασκάλους επί των ακτίνων, αλλά τίποτε άλλο. Έδωσα πολλές πληροφορίες πάνω στο θέμα και προσπάθησα να δείξω τη σημασία αυτής της διδασκαλίας απ’ την ψυχολογική σκοπιά, επειδή η νέα ψυχολογία διαμορφώνεται τώρα. Αν η εσωτερική διδασκαλία πρόκειται τελικά να γίνει κοινή στην παρουσίασή της, θα δοθεί πάνω στις γραμμές της ψυχολογίας, γιατί η εσωτερική διδασκαλία στην πληρέστατη και βαθύτατη έννοιά της αφορά την όψη συνείδηση του ανθρώπου και του Θεού.

4. Η Διδασκαλία για τη νέα Αστρολογία. Και η διδασκαλία αυτή δόθηκε σε λίγες εκατοντάδες σπουδαστών πριν την έκδοσή της σε μορφή βιβλίου. Η νέα αυτή αστρολογία αγνοήθηκε μέχρι τώρα [253] απ’ όσους αστρολόγους τη διάβασαν και (με την εξαίρεση τεσσάρων αστρολόγων που την εκτίμησαν βαθιά αλλά θα επιθυμούσαν να ήμουν περισσότερο σαφής) δε βλέπουν πολλά σ’ αυτή. Έδωσα αρκετά, αν μπορούσε να το αντιληφθεί ο ανοιχτόμυαλος αστρολόγος, για να εδραιωθεί η νέα αστρολογία σε σταθερή βάση· η ακρίβεια όσων έδωσα θα διακριβωθεί με την πάροδο του χρόνου, όταν οι αστρολόγοι που ασχολούνται με τα ωροσκόπια των προχωρημένων ανθρώπων και των μαθητών χρησιμοποιήσουν τους εσωτερικούς πλανήτες όπως δόθηκαν από μένα κι όχι τους ορθόδοξους πλανήτες όπως γίνεται συνήθως. Η ακρίβεια των συμπερασμάτων τους θα εξαρτηθεί αναγκαστικά από το σημείο ανάπτυξής τους κι επίσης απ’ την ικανότητά τους ν’ αναγνωρίζουν ένα προχωρημένο πρόσωπο, ένα μαθητή ή ένα μυημένο όταν τον συναντούν και αναλαμβάνουν να καταστρώσουν το ωροσκόπιο του. Αν οι ίδιοι είναι προχωρημένοι μαθητές, μπορεί να έχουν την τάση να θέτουν πολύ αυστηρά πρότυπα για όσους ζητούν αστρολογικά συμπεράσματα κι έτσι θα αποτυγχάνουν ν’ αναγνωρίσουν ένα μαθητή· αν δεν είναι προχωρημένοι, μπορεί να θεωρούν σαν προχωρημένους ανθρώπους που απέχουν πολύ απ’ το να είναι ακόμη κι αληθινοί ζηλωτές. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις το ωροσκόπιο μπορεί τότε ν’ αποδειχθεί ανακριβές. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιούνται οι εσωτερικοί πλανήτες σε σχέση με το μέσο άνθρωπο.

5. Πληροφορίες για το Νέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου και το έργο του. Οι πληροφορίες αυτές περιλαμβάνουν:

α.  Την αναγνώριση αυτού του ομίλου σαν ενδιάμεσου μεταξύ της Ιεραρχίας και της Ανθρωπότητας.

β.  Τη φύση του έργου του καθώς επηρεάζει την ανθρώπινη ψυχή και καθώς επιδιώκει δια της μεσολάβησης των ανδρών και γυναικών καλής θέλησης να καθορίσει την περίοδο στην οποία ζούμε.

γ.  Το έργο των Τριγώνων που ενσωματώνει δύο φάσεις του έργου του, δηλαδή το σχηματισμό του δικτύου φωτός σαν τον αγωγό επικοινωνίας μεταξύ της Ιεραρχίας και της Ανθρωπότητας και τον ταυτόχρονο σχηματισμό του δικτύου καλής θέλησης, που είναι η αντικειμενική έκφραση της υποκειμενικής επίδρασης του φωτός. Συλλογισθείτε αυτή τη δήλωση.

6. Η απόπειρα σχηματισμού ενός εξωτερικού κλάδου των εσώτερων Άσραμ. Αυτή καταδεικνύεται στο έργο που έκανα με μια ειδική ομάδα ζηλωτών [254] κι αποδεγμένων μαθητών των οποίων οι οδηγίες που εκπορεύθηκαν από το Άσραμ μου, ενσωματώθηκαν στο βιβλίο Μαθητεία στη Νέα Εποχή (Τόμ. Ι και ΙΙ).

7. Διδασκαλία πάνω στη νέα παγκόσμια θρησκεία, με την έμφασή της στις περιόδους των τριών κύριων Πανσελήνων (Κριού, Ταύρου, Διδύμων, που συμπίπτουν συνήθως τον Απρίλιο, Μάιο και Ιούνιο αντίστοιχα) και των εννέα (περιστασιακά δέκα) μικρότερων Πανσελήνων κάθε έτους. Αυτή οδηγεί σε μια επακόλουθη σχέση που εδραιώνεται μεταξύ του έργου του Χριστού και του Βούδδα στις διάνοιες των ανθρώπων με πνευματική κλίση παντού στον κόσμο, με αποτέλεσμα μια μεγάλη διεύρυνση της ανθρώπινης έφεσης. Το έργο αυτό είναι ακόμη εμβρυώδες, αλλά πρέπει να λάβει μεγαλύτερη προσοχή. Τελικά θα καταδειχθεί σαν η κύρια συνδετική μονάδα μεταξύ Ανατολής και Δύσης, ιδιαίτερα αν φανερωθεί ότι ο Σρι Κρίσνα είναι μια προγενέστερη ενσάρκωση του Κυρίου της Αγάπης, του Χριστού. Έτσι θα συνδεθούν στενά τρεις μεγάλες παγκόσμιες θρησκείες – η Χριστιανική, η Ινδουιστική και η Βουδδιστική – ενώ η Μωαμεθανική πίστη θα βρεθεί ότι συνδέεται με τη Χριστιανική πίστη, επειδή ενσωματώνει το έργο του Διδασκάλου Ιησού καθώς επισκίασε έναν από τους πρεσβύτερους μαθητές Του, έναν πολύ προχωρημένο μυημένο, τον Μωάμεθ.

Μια στενή μελέτη όλων των ανωτέρω θα σας δείξει τις γραμμές πάνω στις οποίες θα επιθυμούσα να δω να διευρύνεται το έργο στα μελλοντικά χρόνια. Θα ζητούσα μια προσεκτική μελέτη αυτών των λόγων, γιατί τη θεωρώ σαν μια σπουδαία οδηγία η οποία μπορεί να θεωρηθεί σαν σκελετώδης περιγραφή του έργου που επιθυμώ να δω να γίνεται. Συνεπάγεται εντατικοποίηση του έργου του προχωρημένου τμήματος της Σχολής Αρκέην, μεγαλύτερη έμφαση στις συναντήσεις της Πανσελήνου, προσεκτική οργάνωση του έργου των Τριγώνων και της Καλής Θέλησης σαν μια πρόσθετη προσπάθεια να βοηθηθεί το έργο του Νέου Ομίλου Yπηρετών του Κόσμου συν μια προσπάθεια αναγνώρισης των μελών του Νέου Ομίλου οποτεδήποτε κι οπουδήποτε βρεθούν. Δε θα είναι καθόλου εύκολο έργο, αδελφοί μου, αν ψάχνετε μόνο για εκείνους που σκέπτονται κι εργάζονται με το δικό σας τρόπο ή αναγνωρίζουν την Ιεραρχία όπως την αναγνωρίζετε εσείς, ή αν αποκλείετε όσους εργάζονται σε θρησκευτικά ή άλλα πεδία με τρόπο διαφορετικό απ’ το δικό σας. [255] Μην ξεχνάτε, για παράδειγμα, ότι το μεγάλο Εργατικό Κίνημα στον κόσμο εγκαινιάσθηκε από έναν απ’ τους Διδασκάλους κι αυτή την εποχή διευθύνεται απ’ το Άσραμ Του.

Αρχίζουμε τώρα μια λεπτομερή ανάλυση του Κανόνα ΧΙΙΙ. Στις προηγούμενες σελίδες σας έδωσα ορισμένες πλατιές αρχές και σκιαγράφησα μια νέα όψη του έργου που έχω αναλάβει να κάνω για την ανθρωπότητα – με οδηγίες απ’ την Ιεραρχία. Η διδασκαλία που έδωσα εκεί είναι πολύ δυσνόητη· μικρό μέρος της μπορεί επί του παρόντος να είναι πραγματικά χρήσιμο στην πλειονότητα των ζηλωτών, αλλά μια πλατιά και γενική ιδέα μπορεί να πάρει μορφή και να προσφέρει το ακλόνητο υπόβαθρο για μεταγενέστερη διδασκαλία. Θα ήθελα να θυμάστε ότι η διδασκαλία που έδωσα ήταν ενδιάμεσης φύσης, όπως εκείνη που δόθηκε απ’ την Ε.Π.Μπ. υπό τις οδηγίες μου ήταν προπαρασκευαστική. Η διδασκαλία που σχεδιάσθηκε απ’ την Ιεραρχία για να προηγηθεί και να ρυθμίσει τη Νέα Εποχή, την Υδροχοϊκή Εποχή, διαιρείται σε τρεις κατηγορίες:

1.  Προπαρασκευαστική, η οποία δόθηκε το 1875-1890…εγράφη απ’ την Ε.Π.Μπ.

2.  Ενδιάμεση, η οποία δόθηκε το 1919-1949…εγράφη από την Α.Α.Μπ.

3.  Αποκαλυπτική, η οποία θα προβάλλει μετά το 1975…θα δοθεί σε παγκόσμια κλίμακα μέσω του ραδιοφώνου.

Στον επόμενο αιώνα και τις αρχές του θα εμφανισθεί ένας μυημένος και θα συνεχίσει αυτή τη διδασκαλία. Θα είναι κάτω απ’ την ίδια “εντύπωση”, γιατί το έργο μου δεν έχει ακόμη συμπληρωθεί κι αυτή η σειρά των γεφυρωτικών πραγματειών μεταξύ της υλικής γνώσης του ανθρώπου και της επιστήμης των μυημένων έχει ακόμη να διατρέξει μια άλλη φάση. Το υπόλοιπο αυτού του αιώνα, όπως σας είπα αλλού (Πεπρωμένο των Εθνών, σελ. 106), πρέπει ν’ αφιερωθεί στην ανοικοδόμηση του βωμού της ζωής του ανθρώπου, στην αναστύλωση της μορφής της ζωής της ανθρωπότητας, στην ανασύσταση του νέου πολιτισμού πάνω στα θεμέλια του παλιού και στην αναδιοργάνωση των δομών της παγκόσμιας σκέψης, της παγκόσμιας πολιτικής, καθώς και στην αναδιανομή των παγκόσμιων πόρων σύμφωνα με το θείο σκοπό. Τότε και μόνο τότε θα είναι εφικτό να συνεχισθεί η αποκάλυψη.

                                         (Aλίκη Μπέιλη, Οι Ακτίνες και οι Μυήσεις, σσ. 251-255) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: