Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

 

«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 21.00 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από τον αδελφό Η.Τσ.


Το Βασικό Ουσιώδες του Αγνού Χαρακτήρα

Το πρώτο έργο που πρέπει να γίνει είναι η διέγερση των ζηλωτών και η προετοιμασία των λίγων ειλικρινών για να διανύσουν την Ατραπό της Μαθητείας. Το τελευταίο σημείο του θέματός μας αφορά:

VΤο Βασικό Ουσιώδες του Αγνού ΧαρακτήραΕίναι κάτι περισσότερο από το να είναι κανείς απλά καλός. Αφορά την υλική όψη και σχετίζεται με το άδραγμα ή τον έλεγχο που η μορφή έχει πάνω στον άνθρωπο. Μπορούμε να το εκφράσουμε μ’ αυτό τον τρόπο κι επομένως να δώσουμε την πιο αποκρυφιστική του έννοια. Αν το ένα ή το άλλο από τα τρία κατώτερα στοιχειακά (το φυσικό, το αστρικό και το νοητικό) είναι οι ελέγχοντες παράγοντες στη ζωή του ανθρώπου, βρίσκεται – απ’ αυτό ακριβώς το γεγονός – σε επικίνδυνη θέση και πρέπει να πάρει μέτρα για να αναχαιτίσει αυτό τον έλεγχο πριν επιχειρήσει να εισέλθει στο άμορφο βασίλειο. Ο λόγος γι’ αυτό είναι φανερός. Κάτω απ’ το διέποντα νόμο της ύλης, το νόμο της Οικονομίας, η στοιχειακή ζωή θα προσελκύσει παρόμοιες ζωές κι αυτό θα καταλήξει σ’ ένα διπλό κίνδυνο. Οι κίνδυνοι αυτοί είναι:
Ένα: η συγκέντρωση στη μορφή δια του δεσπόζοντος φθόγγου που ηχείται απ’ το μορφικό στοιχειακό, ύλης με σύγχρονο κραδασμό. Αυτή θα τείνει στην επαύξηση του μεγέθους του έργου μπροστά στο Εγώ και θα σύρει σε αυξημένη κυριαρχία τον κατώτερο άνθρωπο. Οι “σεληνιακοί κύριοι” θα γίνονται όλο και περισσότερο ισχυροί και ο ηλιακός Κύριος αντίστοιχα λιγότερο ισχυρός.
Δύο: ο άνθρωπος θα βρεθεί περιτριγυρισμένος με τον καιρό από σκεπτομορφές κατώτερης τάξης (από τη σκοπιά της ψυχής) και πριν μπορέσει να εισδύσει στα Μυστήρια της Σοφίας και να βρει το δρόμο του στον κόσμο των Διδασκάλων, θα πρέπει να διαλύσει τα σύννεφα των σκεπτομορφών που έχει προσελκύσει.
Εκτός κι αν ο μαθητής μάθει ότι έφεση και αυτοπειθαρχία πρέπει να προχωρούν πλάι-πλάι, θα διαπιστώσει ότι η πνευματική ενέργεια που μπορεί να εκτιμά και να προσεγγίζει, χρησιμεύει μόνο για να διεγείρει τα λανθάνοντα σπέρματα του κακού στη φύση του κι έτσι καταδεικνύει την ακρίβεια της αλήθειας που δίδαξε ο μεγάλος Κύριος όταν περιέγραψε τον άνθρωπο που σκούπισε την οικία του, έδιωξε επτά δαιμόνια και τελικά βρέθηκε σε χειρότερη κατάσταση από πριν. Είναι ουσιώδες να κατανοήσουν οι ζηλωτές τη φύση του κατώτερου ανθρώπου και να συλλάβουν το γεγονός ότι κάθε συνεκτικό σύστημα έχει τους ποικίλους τύπους ενέργειάς του κι ότι η τελειοποίηση επιτυγχάνεται όταν κυριαρχεί ο ανώτατος δυνατός τύπος της ενδόμυχης ενέργειας.
Αν η κατώτερη ενέργεια του αθροίσματος των μορφικών ατόμων είναι ο ελέγχων παράγοντας, θα συμβούν τρία πράγματα:
 
1. Η καθαυτή μορφή θα αυξάνει σωρευτικά και θα γίνεται όλο και πιο δυναμική, ωσότου η κυρίαρχη φωνή των “σεληνιακών κυρίων” της καταπνίξει όλες τις άλλες φωνές και ο άνθρωπος παρασυρθεί πίσω στην:
     Αδράνεια.
     Τυφλότητα.
     Δουλεία.
2. Πολλοί άνθρωποι δε βρίσκονται μόνο υπό τον έλεγχο της μιας ή της άλλης απ’ τις μορφές τους, αλλά είναι αιχμάλωτοι και των τριών. Όταν μελετούμε τον κατώτερο τριπλό άνθρωπο και τις ενέργειες ή ζωές που επιζητούν να τον ελέγξουν, πρέπει να θυμόμαστε ότι διαιρούνται σε τρεις κατηγορίες:
α.  Τις ατομικές μικροσκοπικές ζωές τις οποίες ονομάζουμε άτομα ή κύτταρα του σώματος. Υφίστανται σε τρεις ομάδες και απαρτίζουν αντίστοιχα τους τέσσερις τύπους σωμάτων: πυκνό φυσικό, αιθερικό, αστρικό και νοητικό.
β.  Το άθροισμα εκείνων των ζωών που συνιστούν τους τέσσερις τύπους στοιχειακών ή χωριστών συνεκτικών, αλλά όχι αυτοσυνείδητων, υπάρξεων. Οι τέσσερις αυτοί σεληνιακοί κύριοι συνιστούν εκείνο που η διδασκαλία της Αιώνιας Σοφίας ονομάζει “τέσσερις πλευρές του τετραγώνου”. Είναι η “κατώτερη τετράδα”, οι “φυλακίζοντες κύβοι” ή ο σταυρός στον οποίο πρέπει να σταυρωθεί ο εσώτερος πνευματικός Άνθρωπος. Τα τέσσαρα αυτά στοιχειακά έχουν τη δική τους νοημοσύνη, βρίσκονται στο ενελικτικό τόξο, ακολουθούν το νόμο της δικής τους ύπαρξης όταν τείνουν να γίνουν ισχυρά και συνεπώς εκφράζουν πλήρως ό,τι είναι μέσα τους.
γ.  Έναν κυρίαρχο ελέγχοντα σεληνιακό κύριο που είναι ό,τι κατανοούμε με τον όρο “κατώτερη προσωπικότητα”· είναι (αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η προσωπική αντωνυμία) το σύνολο των φυσικών, αστρικών και νοητικών στοιχειακών και είναι εκείνη η δύναμη που εξαναγκάζει επί του παρόντος τις “πύρινες ενέργειες” του σώματος να τροφοδοτούν τα κατώτερα τρία κέντρα. Το αιθερικό σώμα έχει μια μοναδική και περίεργη θέση, όντας απλώς ο φορέας της πράνα ή ζωής και το κέντρο που χρησιμοποιεί, ανήκει σε μια δική του κατηγορία.
3. Όλες οι υπανθρώπινες μορφές στο σύνολό τους αποδεικνύονται σαν ένας ισχυρός αποτρεπτικός παράγοντας στην πορεία για τη χειραφέτηση του Πραγματικού Ανθρώπου. Σχηματίζουν τον αντίθετο εκείνου που νοούμε σαν κόσμο του Διδασκάλου και οι δύο βρίσκονται σε άμεση αντίθεση μεταξύ τους από τη σκοπιά του ζηλωτή.
 
Ο μύστης μπορεί να εισέλθει στον κόσμο της μορφής, να έλθει σε επαφή μαζί του, να εργασθεί εκεί και να μείνει ανεπηρέαστος απ’ αυτόν, γιατί δεν υπάρχει τίποτε μέσα του που να ανταποκρίνεται σ’ αυτόν. Βλέπει μέσω της πλάνης στην πραγματικότητα πίσω κι επειδή γνωρίζει πού στέκει ο ίδιος, δεν υπάρχει τίποτε στο κάλεσμα και το αίτημα των σεληνιακών αυτών κυρίων που να τον ελκύει. Στέκει στο μέσο μεταξύ των ζευγών των αντιθέτων. Με την αντίληψη της φύσης αυτού του κόσμου της μορφής, την κατανόηση των ζωών που τον απαρτίζουν και την ικανότητα να ακούει τη φωνή του “άμορφου Ενός” πάνω απ’ την οχλοβοή όλων των κατώτερων φωνών, έρχεται για το ζηλωτή η ευκαιρία να διαφύγει απ’ την κυριαρχία της ύλης.
Αυτό είναι το αληθινό μαγικό έργο, αδελφοί μου, η κατανόηση των ήχων όλων των όντων και η ικανότητα να μιλά κανείς τη γλώσσα της ψυχής είναι το κλειδί του έργου. Οι ικανότητες αυτές όταν χρησιμοποιούνται ορθά, επιβάλλουν στις μικρότερες αυτές ζωές εκείνο τον έλεγχο που θα οδηγήσει στην τελική απελευθέρωση και ο οποίος στον κατάλληλο χρόνο θα οδηγήσει αυτές τις ζωές στο βασίλειο της αυτοσυνείδησης. Αυτή η όψη της ύλης είναι προς το παρόν ελάχιστα κατανοητή από τους υιούς των ανθρώπων. Αν αντιλαμβάνονταν ότι με την προδιάθεση να περιέλθουν υπό σεληνιακό έλεγχο εξωθούν τις μικροσκοπικές ζωές του μικρού τους συστήματος βαθύτερα στο σκοτάδι της άγνοιας, θα επωμίζονταν ταχύτερα τις δίκαιες ευθύνες τους· αν αντιλαμβάνονταν ότι με τη σταθερή προσπάθεια να επιβάλουν το ρυθμό του ηλιακού Κυρίου πάνω στο σύνολο των σεληνιακών κυρίων, θα ωθούσαν αυτές τις ζωές προς τα εμπρός στην αυτοσυνείδητη ανέλιξη, θα ήταν δυνατό να προχωρήσουν με μεγαλύτερη ειλικρίνεια και περισσότερη νοημοσύνη. Αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να διαδοθεί, γιατί όλες οι ποικίλες όψεις της ζωής του Θεού αλληλεξαρτώνται και καμιά δε φθάνει σε πληρέστερη αντίληψη χωρίς να ευεργετήσει ολόκληρη την ομάδα.
Θα σας δώσω λίγες απλές υποδείξεις. Μπορεί να είναι χρήσιμες σε όλους τους ειλικρινείς ζηλωτές:
 
Με τη μεθοδική τακτοποίηση της ζωής έρχεται η τελική σύνθεση κι ο ορθός έλεγχος του χρόνου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Με την ορθή εξάλειψη εκείνου που είναι δευτερεύον και με την αίσθηση της ορθά προσαρμοσμένης αναλογίας έρχεται εκείνη η ακρίβεια και η προσήλωση που είναι το σημάδι του αποκρυφιστή.
Με την ορθή έφεση τον καθορισμένο χρόνο έρχεται η αναγκαία επαφή και η έμπνευση για το έργο που πρέπει να γίνει.
Με τη σταθερή συμμόρφωση στους αυτοπροσδιορισμένους κανόνες έρχεται η βαθμιαία εκλέπτυνση του οργάνου και η τελειοποίηση των φορέων που θα είναι – για το Διδάσκαλο – το μέσον της βοήθειας μεταξύ πολλών μικρών.
 
Σας εμπιστεύομαι την παραπάνω σκέψη γιατί γνωρίζω ότι θα κατανοήσετε τις συνέπειες και θα εξετάσετε σοβαρά το νόημα των παρατηρήσεών μου.
Ο κόσμος βρίσκεται σήμερα σε κατάσταση αγωνίας. Όπως ακριβώς για το ανελισσόμενο Εγώ η στιγμή της μέγιστης ανάπτυξης είναι συχνά η στιγμή της μέγιστης οδύνης (αν η αντίληψη ανταποκριθεί στην ευκαιρία), έτσι και στον ανελισσόμενο κόσμο. Σ’ εκείνους από σας που έχουν την εσώτερη όραση και την ενορατική κατανόηση, έρχεται η ευκαιρία να βοηθήσουν σ’ αυτή την αντίληψη και να οδηγήσουν έναν απελπισμένο κόσμο – ριγμένο βαθιά στο σκοτάδι και την αγωνία – ένα βήμα πλησιέστερα στο φως. Το έργο που πρέπει να κάνετε είναι να πάρετε τη γνώση που κατέχετε και να προσαρμόσετε την εφαρμογή της στην παγκόσμια ανάγκη, έτσι ώστε να αναγνωρισθεί γρήγορα η αλήθεια. Στην καρδιά κάθε ανθρώπου βρίσκεται κρυμμένο το άνθος της ενόρασης. Σ’ αυτό μπορείτε να βασισθείτε και κανένα αιώνιο ή κοσμικό γεγονός, ντυμένο στην κατάλληλη μορφή, δε θα αποτύχει να λάβει την αναγκαία του αναγνώριση και κατανόηση.
(Αλίκη Μπέιλη, Οι Ακτίνες και οι Μυήσεις, σσ. 8-12)
 

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: