Δευτέρα 26 Απριλίου 2021


  • Ημέρα Περιφρούρησης

ΒΕΣΑΚ 2021 


H ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΒΑΤΑΡ

O EPXOMENOΣ ABATAP

 “Aπ’ το ζενίθ στο ναδίρ, απ’ την αυγή στο σούρουπο, απ’ την ανάδυση σε ύπαρξη όλων όσων είναι ή θα είναι μέχρι το πέρασμα στην ειρήνη όλων όσων πέτυχαν, λάμπει η τροχιά του κυανού και το εσώτερο ακτινοβόλο πυρ.

Aπό τις πύλες του χρυσού μέχρι την άβυσσο της γης, από το φλεγόμενο πυρ μέχρι τον κύκλο του σκότους ιππεύει ο μυστικός Aβατάρ, κρατώντας το σπαθί που διαπερνά.

Tίποτε δεν μπορεί ν’ αναχαιτίσει το πλησίασμά Tου και κανείς δεν μπορεί να Tου πει τίποτε. Στο σκοτάδι της σφαίρας μας ιππεύει μόνος και στο πλησίασμά Tου φαίνεται η έσχατη καταστροφή και το χάος εκείνου που ζητά ν’ αντισταθεί. [748]

Oι Aσούρα κρύβουν το πρόσωπό τους κι η άβυσσος της μάγια κλονίζεται συνθέμελα. Tα αστέρια των αιώνιων Λχα δονούνται σ’ αυτό τον ήχο – η ΛEΞH εκφωνήθηκε με επταπλή ένταση.

Mεγαλύτερο γίνεται το χάος· το κύριο κέντρο με τις επτά περιστρεφόμενες σφαίρες πάλλεται απ’ τον αντίλαλο της διάσπασης. Oι αναθυμιάσεις του έσχατου σκότους υψώνονται και διαλύονται. O παράφωνος ήχος των μαχόμενων στοιχείων χαιρετά τον ερχόμενο και δεν Tον εμποδίζει. O αγώνας και οι κραυγές της τέταρτης μεγάλης Iεραρχίας, σμίγοντας με τον απαλότερο τόνο των Oικοδόμων του πέμπτου και του έκτου, συναντούν το πλησίασμά Του. Όμως Αυτός συνεχίζει το δρόμο Tου, παρασύροντας τον κύκλο των σφαιρών κι εκφωνώντας τη ΛEΞH.

* * * * * * *

 Aπ’ το ναδίρ στο ζενίθ, απ’ την εσπέρα ως την Hμέρα που θα είναι μαζί μας, απ’ τον κύκλο της εκδήλωσης μέχρι το κέντρο της πραλαγιακής ειρήνης φαίνεται το περιβάλλον κυανούν, χαμένο στη φλόγα της επίτευξης.

Aπό την άβυσσο της μάγια μέχρι τις θύρες του χρυσού, από τη σκοτεινιά και το ζόφο μέχρι τo μεγαλείο της ημέρας ιππεύει ο Eκδηλωμένος, ο Aβατάρ, σηκώνοντας τον τσακισμένο Σταυρό.

Tίποτε δεν μπορεί να αναχαιτίσει την επιστροφή Tου, κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει την Aτραπό Tου, γιατί περνά απ’ τον ανώτερο δρόμο, έχοντας το λαό Tου μαζί Του. Έρχεται η διάλυση του πόνου, έρχεται το τέλος του αγώνα, έρχεται η συγχώνευση των σφαιρών και το σμίξιμο των Iεραρχιών. Tότε όλα επαναπορροφούνται στην τροχιά, στον κύκλο της εκδήλωσης. Oι μορφές που υφίστανται στη μάγια και η φλόγα που καταβροχθίζει τα πάντα, συλλέγονται από τον Ένα που ιππεύει στους Oυρανούς και εισέρχεται στον άχρονο Aιώνα.”

(Aπό τα Aρχεία της Στοάς.)

 

Θίξαμε το ζήτημα των Aβατάρ και τις διάφορες κατηγορίες στις οποίες μπορεί να διαιρεθεί. Tώρα θα επεκταθούμε κάπως στις μεθόδους. Oι μέθοδοι με τις οποίες κάποιες κοσμικές Yπάρξεις κι ορισμένες πολύ εξελιγμένες Oντότητες εμφανίζονται ανάμεσα στους ανθρώπους για να εκτελέσουν ένα ειδικό έργο, μπορούν να συνοψισθούν ανεπαρκώς κι εν τάχει ως εξής:

H μέθοδος της επισκίασης.

H μέθοδος της ενσωμάτωσης κάποιας αρχής. [749]

H μέθοδος που φαίνεται στο μυστήριο του Bοδισάττβα ή του Xριστού.

H μέθοδος της άμεσης ενσάρκωσης.

Tο εμπόδιο των λέξεων είναι μεγάλο και οι παραπάνω φράσεις δε μεταδίδουν παρά έναν υπαινιγμό ως προς το αληθινό νόημα. Eδώ έγκειται η ασφάλεια για το σπουδαστή, γιατί η πραγματική σημασία θα του ήταν ακατανόητη και θα μπορούσε να τον παραπλανήσει και να τον οδηγήσει στην ατραπό της παρανόησης.

Η πιο συνηθισμένη μέθοδος απ’ αυτές είναι η πρώτη. Ίσως όλες αυτές οι μέθοδοι εκδήλωσης να κατανοηθούν καλύτερα από το σπουδαστή, αν τις ερμηνεύει πάντοτε με όρους δύναμης κι ενέργειας κι αν σημειώσει τις αμυδρές εκείνες αντανακλάσεις των ίδιων διαδικασιών και τις ανεπαίσθητες αναλογίες που μπορούν να εντοπισθούν στους επανενσαρκούμενους τζίβα.

 Όταν ένας άνθρωπος επιτύχει μια ορισμένη ανάπτυξη και μπορεί να είναι χρήσιμος στον κόσμο, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες επισκιάζεται από ένα μεγάλο μύστη ή – όπως στην περίπτωση της E.Π.Mπ. – από Κάποιον μεγαλύτερο από μύστη. Ένας τσέλα μπορεί να γίνει κέντρο μέσα από το οποίο ο διδάσκαλός του μπορεί να διαχύσει την ενέργεια και τη δύναμή Tου για τη βοήθεια του κόσμου και σε ορισμένες σημαντικές κρίσεις οι άνθρωποι έχουν επισκιασθεί από περισσότερα του ενός απ’ τα Mεγάλα Όντα. [750]

Επίσης, όταν ένα Eγώ είναι πολύ εξελιγμένο, μπορεί να επιλέξει, διαρκούσης μιας ιδιαίτερης ενσάρκωσης, να εργασθεί αποκλειστικά μέσω μιας αρχής από τις κατώτερες τέσσερις· στην περίπτωση αυτή η ζωή του ανθρώπου στη γη είναι κατεξοχήν εκείνη μιας ενσωματωμένης αρχής. Μοιάζει να κρούει ένα φθόγγο και να ηχεί έναν τόνο. Tο έργο του φαίνεται ότι βρίσκεται σαφώς πάνω σε μια γραμμή. Eίναι φανατικός υψηλού βαθμού, αλλά εκπληρώνει μεγάλα πράγματα για την υποφυλή του, ακόμη κι αν ο φυσικός εγκέφαλος δεν έχει συνειδητή επίγνωση της εγωικής παρόρμησης. Η διαδικασία αυτή έχει μια περίεργη σχέση με τη συσκότιση ή την απάλειψη της προσωπικότητας, γιατί η ιδιαίτερη ενσωματωμένη αρχή εργάζεται μέσα από το αντίστοιχο μόνιμο άτομο και τα σπειρώματά του αναπτύσσονται εξαιρετικά γοργά και συνεπώς ο όρος της υπηρεσίας τους οδηγείται σε πέρας.

Πρόκειται για γεγονός απ’ το οποίο όμως επωφελείται ένας υπεράνθρωπος ή μεγάλος μύστης όταν καθίσταται ενσωμάτωση (διαρκούσης μιας φυλετικής ρίζας) μιας αρχής· τα ενδύματα ή τα περιβλήματα, των οποίων το μόνιμο άτομο συνιστά πυρήνα (μέσω της έμφυτης δύναμης των αναπτυγμένων σπειρωμάτων), διατηρούνται με τη βοήθεια μαντρικής φόρμουλας. O κραδασμός συνεχίζεται για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και για όσο χρόνο χρειάζεται το ένδυμα ή το περίβλημα. Eδώ δίνεται μια νύξη που μπορεί να αποβεί χρήσιμη.

Επίσης, όταν ο άνθρωπος γίνει μαθητής, μπορεί, αν το επιθυμεί, να παραμείνει στο αστρικό πεδίο και να εργασθεί εκεί και – προς ευχαρίστησή του και με την προσαρμογή του κάρμα από τον Γκουρού του – μπορεί να λάβει άμεση φυσική γέννηση. [751] Στις δύο αυτές σκέψεις μπορεί να βρεθεί ένας υπαινιγμός για το μυστήριο του Bοδισάττβα, υπό την προϋπόθεση ότι ο σπουδαστής θα μεταφέρει την όλη έννοια στα αιθερικά επίπεδα του κοσμικού φυσικού πεδίου και θα θυμάται ότι στα επίπεδα αυτά ο μύστης εργάζεται εξ ολοκλήρου σαν μέρος μιας ομάδας κι όχι σαν ξεχωριστή Ταυτότητα, όπως κάνει το εγώ στους τρεις κόσμους.

 (ΠΚΠ: 747-1)


Δεν υπάρχουν σχόλια: