«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
Κυριακή 25 Μαΐου 2025
Κείμενο που διαμοιράστηκε
Για αρκετό καιρό, απ’ το 1425 μ.Χ., (μια ημερομηνία στην οποία αναφέρθηκα προηγουμένως), η Ιεραρχία έχει επίγνωση ότι θα έρθει η ώρα που θα συμβεί αυτή η προγραμματισμένη κίνηση. Oι προετοιμασίες έχουν προχωρήσει σταθερά. Ένα σημείο που πρέπει να θυμάστε είναι ότι αυτή η παρωθητική πρόθεση (που εκπορεύεται για πρώτη φορά από τη Σαμπάλλα) ήρθε σαν μια μεγάλη διαταραχή στο ρυθμό των πολλών δεκάδων χιλιάδων ετών· είναι ένας βασικός ρυθμιστικός παράγοντας. Όμως οι Διδάσκαλοι που θα κινηθούν προς τα έξω για να έρθουν σε επαφή με τον κόσμο δεν είναι Εκείνοι οι Oποίοι κατέγραψαν την αρχική ώθηση από τη Σαμπάλλα, ούτε είναι ίδιοι οι τρεις Αρχηγοί των μεγάλων τμημάτων. Oι προηγούμενοι Διδάσκαλοι εγκαινίασαν τα αναγκαία βήματα της προπαρασκευής και από τότε το έργο προχωρά σταθερά.
Θα ρωτήσετε σωστά, ποια ήταν τα βήματα και πάνω σε ποιες γραμμές έγινε η προετοιμασία; Τα πρώτα βήματα αφορούσαν την ενδότερη προετοιμασία. Παρότι οι Διδάσκαλοι της Σοφίας πέρασαν από την ανθρώπινη εμπειρία και είναι απλώς άνθρωποι που πέτυχαν ένα σχετικό μέτρο τελειότητας, υπάρχουν όψεις της φυσικής επαφής τις οποίες τις έχουν υπερβεί πλήρως και τις έχουν αρνηθεί ολοκληρωτικά. Δεν υπάρχει τίποτε στους τρεις κόσμους με το οποίο να έχουν συγγένεια, εκτός απ’ τη συγγένεια της ζωής και την ώθηση της αγάπης για όλα τα όντα. Η ανάκτηση ορισμένων ικανοτήτων δραστηριότητας θεωρήθηκε αναγκαία. Για παράδειγμα, οι πέντε αισθήσεις, όσον αφορά ένα Διδάσκαλο, υπάρχουν και χρησιμοποιούνται μόνο κατ’ ανάγκη, αλλά η επαφή που εδραιώνεται και διατηρείται με μαθητές και πρεσβύτερους ζηλωτές στον κόσμο (δια των οποίων κυρίως εργάζονται) είναι σε μεγάλο βαθμό τηλεπαθητική· η ακοή και η όραση, όπως κατανοείτε τη χρήση τους, δε συμπεριλαμβάνονται. Η επιστήμη της εντύπωσης, με την πολύ αυξημένη αποτελεσματικότητά της πάνω στην ατομική επαφή μέσω των αισθήσεων, έχει αντικαταστήσει τελείως την αυστηρά ανθρώπινη μέθοδο. Εκτός κι αν ο Διδάσκαλος εργάζεται στο φυσικό πεδίο και με ένα φυσικό σώμα, οι εξωτερικές φυσικές αισθήσεις είναι σε αναστολή· για την πλειονότητα των Διδασκάλων που χρησιμοποιούν ακόμη αυτές τις αισθήσεις, η χρήση είναι αυστηρά περιορισμένη· το έργο Τους είναι σχεδόν πλήρως υποκειμενικό και ο τρόπος της τηλεπαθητικής αλληλεπίδρασης και εντύπωσης είναι πρακτικά κάθε μέσον που χρησιμοποιούν για να προσεγγίσουν τους εργαζόμενους πράκτορές Τους. Επομένως η ανάκτηση των περασμένων χρήσεων της πιο φυσικής υπόστασης ήταν μια από τις προπαρασκευαστικές κινήσεις.
Μια άλλη ήταν η επίτευξη μιας πιο πλατιάς κουλτούρας και κατανόησης του σύγχρονου πολιτισμού που θα έρθει σε δραστηριότητα κι έλεγχο όταν εκτελεσθεί το αποσκοπούμενο σχέδιο. Σας ειπώθηκε –και ειπώθηκε σωστά– ότι οι Διδάσκαλοι δεν ασχολούνται με την απόκτηση επάρκειας σε όλα τα εκπαιδευτικά θέματα – στη σύγχρονη ιστορία, λόγου χάρη, ή στις νεότερες επιστημονικές διαδικασίες, ή στη χρήση των ξένων γλωσσών. Σε όλα τα Άσραμ Τους υπάρχουν εκείνοι που μπορούν να Τους εφοδιάσουν με κάθε ειδική γνώση την οποία μπορεί να χρειάζονται σε μια δεδομένη στιγμή ή για κάποιο ειδικό σκοπό. Αυτό θα ισχύει ακόμη για Εκείνους που έχουν επιτύχει το βαθμό του Διδασκάλου, αλλά δεν ισχύει για όλους τους ανώτερους μυημένους, πολλοί απ’ τους οποίους, καθώς πέρασαν σε ανώτερες βαθμίδες και υπό την καθοδήγηση ενός Διδασκάλου, διατήρησαν τη γήινη γνώση τους με μια παράλληλη εξειδίκευση σε κάποιες καθαρά εγκόσμιες προσεγγίσεις στις γήινες υποθέσεις. Για παράδειγμα, υπάρχουν μύστες που είναι αυθεντίες στα σύγχρονα οικονομικά θέματα κι αυτοί οι μυημένοι του τέταρτου βαθμού προετοιμάζονται με επιτηδειότητα για να θεσπίσουν αργότερα τις νεότερες εκείνες τεχνικές και τρόπους οικονομικής αλληλεπίδρασης που θ’ αντικαταστήσουν τις τωρινές καταστροφικές μεθόδους· θα εγκαινιάσουν ένα σύστημα ανταλλαγής και συναλλαγής, του οποίου το σύγχρονο χρήμα είναι το μεταμφιεσμένο σύμβολο. Η νεότερη αυτή μέθοδος οικονομικών σχέσεων θα είναι περιεκτικά ανθρώπινη και θ’ αντικαταστήσει τις μεγάλες εταιρείες και την ιδιωτική επιχειρηματικότητα. Όμως την ίδια στιγμή θα διατηρήσει εκείνες τις φάσεις της σύγχρονης επιχειρηματικότητας που ανασύρουν την πρωτοβουλία και την επινοητικότητα του ατόμου. Άλλοι μυημένοι έχουν ειδικευθεί στις διάφορες γλώσσες και δύο απ’ αυτούς είναι αυθεντίες στα βασικά Αγγλικά· είναι η μορφή της Αγγλικής γλώσσας που θα πάρει τελικά τη θέση των άλλων γλωσσών σε όλες τις μορφές της διεθνούς κι επιχειρηματικής συναλλαγής, χωρίς να εξαλείψει με οποιονδήποτε τρόπο τις ατομικές εθνικές γλώσσες που χρησιμοποιούνται καθημερινά στις διάφορες χώρες.
Δύο πράγματα πρέπει να γίνουν αντιληπτά καθώς ο ενδιαφερόμενος σπουδαστής εξετάζει το γεγονός της εξωτερίκευσης:
1. Τα ανώτερα Μέλη της Ιεραρχίας δε θα είναι στην αρχή εκείνα που θα κάνουν την αναγκαία προσέγγιση. Υπό την καθοδήγησή Τους και τη στενή επίβλεψή Τους αυτή η προσέγγιση θα γίνει – στα πρώτα στάδια – από μυημένους του βαθμού της τρίτης μύησης και κάτω κι επίσης από εκείνους τους μαθητές οι οποίοι θα επιλεγούν και θα τους ανατεθεί να εκπληρώσουν τις προσπάθειές Τους κι έτσι θα εργασθούν υπό τη διεύθυνσή Τους. Μόνο στα μετέπειτα στάδια κι όταν έρθει ο καιρός για την επιστροφή σε αναγνωρισμένη φυσική έκφραση του Χριστού, που θα οδηγήσει σε μια οριστική αποκατάσταση των Μυστηρίων, θα εμφανισθούν κάποια από τα ανώτερα Μέλη της Ιεραρχίας και θα αναλάβουν τον εξωτερικό κι αναγνωρίσιμο φυσικό έλεγχο των παγκόσμιων υποθέσεων. O χρόνος γι’ αυτό θα εξαρτηθεί αναγκαστικά από την επιτυχία των βημάτων που θα κάνουν τα μέλη της Ιεραρχίας τα οποία δεν είναι τόσο προχωρημένα.
2. Όταν γίνει η αληθινή εξωτερίκευση, Μέλη της Ιεραρχίας που θα εργάζονται είτε στα πρώτα είτε στα τελικά στάδια, θα εργασθούν σαν μέλη της ανθρώπινης οικογένειας κι όχι σαν δηλωμένα μέλη του βασιλείου του Θεού ή των ψυχών, που μας είναι γνωστό ως Ιεραρχία· θα εμφανισθούν με διάφορα αξιώματα· θα είναι οι σύγχρονοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, χρηματοδότες, θρησκευτικοί δάσκαλοι ή κληρικοί· θα είναι επιστήμονες και φιλόσοφοι, καθηγητές κολλεγίων κι εκπαιδευτές· θα είναι δήμαρχοι πόλεων και θεματοφύλακες κάθε δημόσιου ηθικού κινήματος. Το πνευματικό σθένος της ζωής τους, η διαυγής και αγνή σοφία τους, η σωφροσύνη και η σύγχρονη αποδοχή των προτεινόμενων μέτρων τους σε οποιοδήποτε τμήμα επιλέξουν να λειτουργήσουν, θα είναι τόσο πειστικές, ώστε θα υπάρξουν ελάχιστα εμπόδια στο δρόμο των εγχειρημάτων τους.
Στο τωρινό στάδιο της προπαρασκευής το έργο του μαθητή που είναι επιφορτισμένος να θέσει τα θεμέλια των μεθόδων της Νέας Εποχής και προσπαθεί να ετοιμασθεί για την πρώτη ομάδα των Ασραμικών μελών, είναι πράγματι δύσκολο. Υποστηρίζει πολλά που θεωρούνται φανταστικά και αδύνατα· οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει φαίνονται ανυπέρβλητες· διδάσκει αλήθειες των οποίων το πρώτο αποτέλεσμα είναι αναγκαστικά καταστροφικό, επειδή επιχειρεί να απαλλάξει την ανθρωπότητα από τις παλιές μορφές των θρησκευτικών, οικονομικών και πολιτικών δοξασιών· η απροσωπία του – η οποία αναγνωρίζει σφάλματα καθώς και αρετές – εξαγριώνει πολλούς και συχνά εκείνους από τους οποίους ανέμενε κατανόηση και αληθινή αμεροληψία· η αποτυχία του να εντυπώνεται ή να προσηλώνεται στα παλιά τυπικά και τελετές, στις αρχαίες και ξεπερασμένες αλλά πολύτιμες ιδέες και η σταθερή του διαμάχη με τις ρυθμιστικές γοητείες και πλάνες συναντά στα πρώτα αυτά στάδια ελάχιστη ενθάρρυνση. Συχνά εργάζεται μόνος και συνήθως με ελάχιστη αναγνώριση κι έλλειψη χρόνου για τις προσωπικές του ιεραρχικές επαφές· δε συνδέεται αναγκαστικά με κάποιον από τους λεγόμενους εσωτερικούς ομίλους και – αν το κάνει – το έργο του είναι πολύ πιο δύσκολο· μόνο οι προχωρημένοι μαθητές με πλήρη και συνειδητή συνεχή επαφή με το ιδιαίτερο Άσραμ τους είναι σε θέση να εργασθούν μ’ αυτό τον τρόπο. Αυτή την εποχή τα αποκρυφιστικά σώματα και οι εσωτερικές ομάδες έχουν τις πιο πολλές γοητείες απ’ όλες τις παγκόσμιες ομάδες· το έργο κάθε μαθητή σε τέτοιες ομάδες είναι αναγκαστικά στα πρώτα στάδια καταστροφικό. Oι τωρινές αποκρυφιστικές ομάδες που δημιουργήθηκαν πριν από το 1919, τελικά θα εξαφανισθούν όλες· τα μέλη που είναι ειλικρινή και υγιή, ανοιχτόμυαλα και συνετά, ορθά προσανατολισμένα και αφιερωμένα, θα βρουν το δρόμο τους σε εσωτερικά σώματα που είναι απαλλαγμένα από δογματισμούς και δόγματα και είναι δέκτες της ιεραρχικής ζωής.
Συνεπώς όσον αφορά το ανθρώπινο γένος, το προπαρασκευαστικό έργο της εξωτερίκευσης χωρίζεται σε τρεις φάσεις ή στάδια:
Πρώτο. Το τωρινό στάδιο στο οποίο λίγοι απομονωμένοι μαθητές και μυημένοι, διασκορπισμένοι σε ολόκληρο τον κόσμο, εκτελούν το σημαντικό έργο της καταστροφής, συν τη διακήρυξη αρχών. Προετοιμάζουν το δρόμο για το πρώτο οργανωμένο σώμα μαθητών και μυημένων οι οποίοι – ερχόμενοι από ορισμένα Άσραμ – θα προχωρήσουν στην επόμενη φάση του έργου.
Δεύτερο. Το στάδιο στο οποίο η πρώτη πραγματική εξωτερίκευση σε μεγάλη και οργανωμένη κλίμακα θ’ ακολουθήσει τις παραπάνω προσπάθειες. Αυτοί οι μαθητές και μυημένοι θα είναι οι πραγματικοί Δομητές του νέου κόσμου, του νέου πολιτισμού· θα αναλάβουν την ηγεσία στις περισσότερες χώρες και θα πάρουν υψηλά αξιώματα σ’ όλα τα τμήματα της ανθρώπινης ζωής. Θα το κάνουν με την ελεύθερη επιλογή του λαού και με την αναπτυγμένη και αποδειγμένη τους αξία. Μέσω αυτών η Ιεραρχία θα αναλάβει βαθμιαία τον έλεγχο πάνω στο φυσικό πεδίο – υποκειμενικά καθώς κι αντικειμενικά – της διεύθυνσης των ανθρώπινων υποθέσεων. Αυτή η διεύθυνση θα είναι συνέπεια της γνωστής και αποδειγμένης τους ικανότητας και δε θα περιλαμβάνει την επιβολή οποιουδήποτε ιεραρχικού ελέγχου ή αυθεντίας· απλώς θα υποδηλώνει την ελεύθερη αναγνώριση από ελεύθερους ανθρώπους ορισμένων πνευματικών ποιοτήτων και τις αποτελεσματικές δραστηριότητες που πιστεύουν ότι υποδηλώνουν πως αυτοί οι άνθρωποι είναι κατάλληλοι για το αναγκαίο έργο και τους οποίους συνεπώς επιλέγουν σαν κατευθυντήριους πράκτορες στο νέο κι ερχόμενο κόσμο. Η ελευθερία επιλογής υπό την αυθεντία της πνευματικής ζωντάνιας που καταδεικνύει ικανότητα, θα είναι το γνώρισμα της στάσης του κοινού. Άνθρωποι θα τοποθετηθούν σε υψηλά αξιώματα και σε θέσεις εξουσίας, όχι επειδή είναι μαθητές ή μυημένοι, αλλά επειδή είναι συνετοί και νοήμονες υπηρέτες του κοινού, με μια ενδότερη επίγνωση, μια βαθιά θρησκευτική και περιεκτική συνείδηση και με έναν καλά εκπαιδευμένο νου και υπάκουο εγκέφαλο.
Αυτό το στάδιο της ιεραρχικής εμφάνισης εξαρτάται από την αποτελεσματική υπηρεσία του πρώτου ομίλου των απομονωμένων και σκληρά εργαζόμενων μαθητών οι οποίοι είναι ανώτερα μέλη του νέου ομίλου υπηρετών του κόσμου κι εργάζονται σήμερα μεταξύ των υιών των ανθρώπων. Ο δεύτερος όμιλος θα αναλάβει απ’ αυτούς και το δικό του έργο θα είναι να θεσπίσει μια πιο ενοποιημένη προετοιμασία για την επιστροφή του Χριστού. O πρώτος όμιλος θα προετοιμάσει την ανθρωπότητα για τη δυνατότητα· ο δεύτερος όμιλος θα την προετοιμάσει οριστικά για την καθαυτή επιστροφή. Θα δομήσουν ένα μέλλον που θα προβάλει από τα συντρίμμια του παρελθόντος, τα οποία συντρίμμια θ’ απομακρύνουν· θα ενσταλάξουν στο νου των ανθρώπων ορισμένες βασικές έννοιες σχετικά με τις ορθές ανθρώπινες σχέσεις. Το άμεσο ομαδικό τους έργο, όταν αποκτήσουν εξουσία κι αναγνώριση, θα συνίσταται στην εξομάλυνση και τη διευκρίνιση της πολιτικής κατάστασης και στην παρουσίαση εκείνων των ιδεών που θα οδηγήσουν τελικά σε μια συγχώνευση των αρχών που διέπουν μια δημοκρατία και που ρυθμίζουν επίσης την ιεραρχική μέθοδο – η οποία είναι κάπως διαφορετική· η προσπάθεια αυτή θα δημιουργήσει μια τρίτη πολιτική κατάσταση που δε θα εξαρτάται ολοκληρωτικά από τις επιλογές ενός μη νοήμονος κοινού, ή από τον έλεγχο που συνεπάγεται προφανώς η ιεραρχική τεχνική. O τρόπος αυτού του νέου τύπου πολιτικής καθοδήγησης θα εμφανισθεί αργότερα.
O δεύτερος όμιλος θα εφαρμόσει τη νέα θρησκεία· την εποχή που θ’ αναλάβουν τον έλεγχο, οι παλιές θεολογικές δραστηριότητες θα έχουν πλήρως συντριβεί· ο Ιουδαϊσμός θα εξαφανίζεται γοργά· ο Βουδδισμός θα διαδοθεί και θα γίνει αυξανόμενα δογματικός· ο Χριστιανισμός θα βρίσκεται σε κατάσταση χαωδών διαιρέσεων και αναταραχών. Όταν συμβεί αυτό και η κατάσταση θα είναι αρκετά οξυμένη, ο Διδάσκαλος Ιησούς θα κάνει κάποια αρχικά βήματα ν’ αναλάβει τον έλεγχο της εκκλησίας Του· ο Bούδδας θα στείλει δύο εκπαιδευμένους μαθητές να αναμορφώσουν το Βουδδισμό· θα γίνουν επίσης κι άλλα βήματα σ’ αυτό το τμήμα της θρησκείας και της εκπαίδευσης, στο οποίο προΐσταται ο Χριστός κι Αυτός θα κινηθεί ν’ αποκαταστήσει τα αρχαία πνευματικά ορόσημα, να εξαλείψει ό,τι δεν είναι ουσιαστικό και ν’ αναδιοργανώσει ολόκληρο το θρησκευτικό πεδίο – πάλι σε προετοιμασία για την αποκατάσταση των Μυστηρίων. Αυτά τα Μυστήρια, όταν αποκατασταθούν, θα ενοποιήσουν όλες τις πίστεις.
Ομάδες πνευματικά σκεπτόμενων κεφαλαιούχων που θα είναι συνειδητά μέλη ενός Άσραμ, θα επικρατήσουν στην παγκόσμια κατάσταση και θα επιφέρουν μεγάλες και αναγκαίες αλλαγές. Όλες αυτές οι δραστηριότητες που θα δομηθούν πάνω στο προπαρασκευαστικό έργο του πρώτου ομίλου, θα έχουν επίσης προπαρασκευαστική φύση.
Τρίτο. Το στάδιο στο οποίο ο Χριστός και οι Διδάσκαλοι της Σοφίας θα μπορούν να κάνουν δημόσια εμφάνιση και θα αρχίσουν να εργάζονται δημόσια, ανοιχτά και προς τα έξω στον κόσμο των ανθρώπων. Η εποχή του ερχομού Του εξαρτάται από την επιτυχία του έργου που έχουν αναλάβει οι δύο πρώτοι όμιλοι· δε μου είναι δυνατό να προφητέψω γι’ αυτό το θέμα. Περιλαμβάνει πολλούς παράγοντες: το ειλικρινές έργο των δύο ομίλων, την ετοιμότητα και την προθυμία του ανθρώπινου γένους να μάθει, την ταχύτητα με την οποία οι δυνάμεις της αποκατάστασης και της ανάστασης θ’ ανασυγκροτήσουν τον κόσμο, την ανταπόκριση των προχωρημένων ανθρωπιστών και της ιντελλιγκέντσιας στην ευκαιρία ν’ ανοικοδομήσουν, ν’ αναδημιουργήσουν και ν’ αναδιοργανώσουν τους παράγοντες τους οποίους θα απαιτήσει η νέα κουλτούρα κι ο νέος πολιτισμός. Ακόμη και η ίδια η Ιεραρχία, με όλες τις πηγές των πληροφοριών Της, δε γνωρίζει πόσο καιρό θα πάρει, αλλά είναι ήδη έτοιμη να κινηθεί οποιαδήποτε στιγμή. (Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας: 569-573)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου