Δ Ι Α Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ
ΕΠΙΚΚΛΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΥ
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 στις 20.00
πραγματοποιείται –2 φορές το μήνα– βράδυ Τετάρτης
Διδασκαλία έως το 2025
Ο Θ. ήταν υπεύθυνος ως διαβιβαστικός πράκτορας στον κόσμο
των σπουδαστών του αποκρυφισμού για:
1. Τη Διδασκαλία για τη Σαμπάλλα.
2. Τη Διδασκαλία για τη Νέα Μαθητεία
α. Νέας στάσης των Διδασκάλων προς τους μαθητές Τους
β. Ιεραρχίας και των διαφόρων Άσραμ, καθώς και την Ιεραρχία
σαν το Άσραμ του Σανάτ Κουμάρα στην επταπλή του μορφή
γ. Μ ια παρουσίαση του νεότερου τύπου διαλογισμών που απο-
τέλεσαν το εκπαιδευτικό υλικό για τις διάφορες σχολές εσω-
τερισμού, π.χ. Αρκέην, Μορύα Federation, κλπ.
3. Τ η Διδασκαλία για τις Επτά Ακτίνες.
4. Τ η Διδασκαλία για τη νέα Αστρολογία.
5. Πληροφορίες για το Νέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου και το έργο
του.
6. Τ ο κλειδί για την κατανόηση της Μυστικής Δοξασίας μέσω του βι-
βλίου Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός.
7. Τ η Διδασκαλία πάνω στη νέα παγκόσμια θρησκεία: Εορτασμός
Πανσελήνων/Ν. Σελήνης κάθε έτους, εορτές του ανώτερου δια-
λείμματος, Πάσχα - Βεσάκ - Καλής Θέλησης.
8. Τ ην απόπειρα σχηματισμού ενός εξωτερικού κλάδου των εσώτε-
ρων Άσραμ. Αυτή καταδεικνύεται στο έργο που έκανε με μια ειδική
ομάδα ζηλωτών κι αποδεγμένων μαθητών, των οποίων οι οδηγίες
που εκπορεύθηκαν από το Άσραμ του Θιβετανού, ενσωματώθηκαν
στο βιβλίο Μαθητεία στη Νέα Εποχή.
Τα βασικά αποκρυφιστικά θέματα που θέτουν τα βιβλία του Θ.
δια της Α. Μπέιλη, με ορόσημο το 2025:
Η ανάπτυξη της τηλεπάθειας.
Οι νόμοι, οι τεχνικές και η διαδικασία της τηλεπαθητικής επικοι-
νωνίας πρέπει να γίνουν σαφείς ώστε να μπορέσουν να κατανο-
ηθούν με νοημοσύνη και θεωρητικά από τις μάζες. Οι μαθητές ν’
ασχοληθούν όλο και περισσότερο με την ορθή κατανόηση, τον
ορθό χαρακτηρισμό και τον ορθό ορισμό της νέας επιστήμης της
τηλεπάθειας.
Η διάλυση της παγκόσμιας θυμαπάτης και πλάνης.
Η εμφάνιση μιας σταδιακής έκφρασης της πνευματικής ενέργειας,
η οποία θα εκδηλωθεί σιγά-σιγά μετά το 2025.
Η ανάγκη αντιστάθμισης του υλισμού με την εντατικοποίηση του
φωτός.
Αλλαγές στη λειτουργία του Πλανητικού Λόγου: στη Σαμπάλλα
– ανταπόκριση σε εξωπλανητικές ενέργειες, στην Ιεραρχία – επέ-
κταση της συνείδησης & μύηση – η θύρα στέκει ανοιχτή, στην αν-
θρώπινη οικογένεια αφύπνιση και πνευματικός προσανατολισμός.
Το στάδιο ‘πρόδρομος’, λέει ο Θ. προπαρασκευαστικό – μέχρι το
2025 αναμένεται να ολοκληρώνεται σε μια ρευστή κατάσταση, πει-
ραματισμού, με τη ‘δυνατότητα’ πάντοτε δυναμική και ενεργή για
όλους και με ηγεσία που διατηρώντας /φροντίζοντας τη ζωή του
οργανισμού, αλλάζει εντούτοις την οργάνωσή του.
Νέα διδασκαλία – θα δοθεί μετά το 2025.
Κατά το 2025 θα τεθεί, κατά πάσα πιθανότητα, η ημερομηνία για
τα πρώτα στάδια της εξωτερίκευσης της Ιεραρχίας στη Γη σε φυσι-
κή μορφή.
Εκδήλωση της 4ης ακτίνας μετά από το 2025.
Ο ΝΟΕΚ και η επίτευξη του οράματος
μέσω της φώτισης του Ταύρου
Ένας κανόνας εκγύμνασης για μύηση, ο 12ος, θα μπορούσε να ονομα-
σθεί η φόρμουλα που ελέγχει το έργο του Νέου Ομίλου Υπηρετών του
Κόσμου (ΝΟΕΚ), ο οποίος ανταποκρίνεται στις ενέργειες του Ταύρου,
την Πανσέληνο του οποίου εορτάζουμε σήμερα:
Ας υπηρετήσει ο όμιλος όπως υποδεικνύει ο Υδροχόος· ας επιτα-
χύνει ο Ερμής τον όμιλο πάνω στον ανοδικό Δρόμο κι ο Ταύρος ας
φέρει φώτιση και την επίτευξη του οράματος.
Συγκαλεί την Υδροχοϊκή ενέργεια, την εκλογικεύουσα δύναμη του
Ερμή και τη φώτιση του Ταύρου, για την προώθηση του ιεραρχικού
έργου στον πλανήτη.
Στο Νέο Όμιλο Υπηρετών του Κόσμου λαμβάνει χώρα η εκγύμνα-
ση των αναγκαίων μαθητών για τα Άσραμ των Διδασκάλων. Είναι ένα
νέο ιεραρχικό εγχείρημα. Σ’ αυτό τον όμιλο αποδεγμένοι μαθητές μα-
θαίνουν να εργάζονται όπως η Ιεραρχία χρησιμοποιώντας την κύρια
τεχνική της Ιεραρχίας που είναι εκείνη της μετάδοσης/ έμπνευσης.
Οι Διδάσκαλοι δεν μιλούν ούτε διδάσκουν δημόσια στις μεγάλες πόλεις
του κόσμου· εργάζονται ολοκληρωτικά δια των ομάδων, ομίλων, μα-
θητών και μυημένων Τους.
Ο κύριος τύπος ενέργειας που ως τώρα χρησιμοποιείτο από την Ιε-
ραρχία είναι η ενέργεια της αγάπης. Τώρα σ’ αυτή πρέπει να προστεθεί
η ενέργεια της ζωοδότριας θέλησης.
Θα δοκιμασθούν νέες μέθοδοι, νέες προσεγγίσεις στο ανθρώπινο
πρόβλημα και νέοι τρόποι εργασίας. Οι νέες τεχνικές και η μεταβλη-
θείσα προσέγγιση, από εκείνη της ατομικής καλλιέργειας στην ενω-
μένη ομαδική πρόοδο.
Παρατηρείται «μετατόπιση» από το ατομικό στο ομαδικό, από τη
διανόηση στην ενόραση, από τη συνείδηση στη θέληση, από την υπε-
ρέμφαση στην ψυχή στην εστίαση στη Μονάδα, από τον εσωτερισμό
στον αποκρυφισμό, η μετατόπιση από την υπερέμφαση στην Υπηρεσία
στην Μύηση (το έργο της προετοιμασίας για Μύηση δεν αφορά στην
Υπηρεσία στον κόσμο, αν και δεν υπάρχει Μύηση χωρίς αυτήν. Η ζωή
της Υπηρεσίας είναι στην πραγματικότητα η έκφραση της ιδιαίτερης
Μύησης για την οποία το άτομο, η ομάδα ή ο όμιλος προετοιμάζεται,
σημειώνει ο Θ.)
Η διαφορετική αυτή προσέγγιση βρίσκεται πίσω απ’ τις νέες ικα-
νότητες που αναφαίνονται μεταξύ των μαθητών· αρχίζουν να εργάζο-
νται με μεγαλύτερη ταχύτητα, με άμεση αναγνώριση των γεγονότων,
με περισσότερο εκλεπτυσμένη σκέψη, βεβαιότητα κι απομάκρυνση
της αμφιβολίας και με μια ζωική δυναμικότητα που είναι ασυνήθιστη
γιατί ανταποκρίνονται στην Υδροχοϊκή ενέργεια που διαχύνεται τώρα
στην Ιεραρχία.
Η Υδροχοϊκή αυτή επίδραση προκαλεί την εντατικοποίηση της ιε-
ραρχικής σχέσης με τη Σαμπάλλα κι επομένως επηρεάζει κάθε μέλος
του Άσραμ Του Σανάτ Κουμάρα, από τον Χριστό μέχρι και τον πιο
πρόσφατα αποδεκτό μαθητή.
Συνακόλουθα:
1. Ολόκληρη η τεχνική της εκγύμνασης μαθητών για μύηση και για
απορρόφησή τους στα διάφορα Άσραμ έχει μεταβληθεί.
2. Η ατομική προσέγγιση στην Ιεραρχία αντικαταστάθηκε από μια
ομαδική προσέγγιση, και ένα ορισμένο τμήμα της εκγύμνασης
έγινε αντικειμενικό κι εξωτερικό, απ’ όπου και η ίδρυση του Νέου
Ομίλου Υπηρετών του Κόσμου.
Είναι κυρίως ένας όμιλος ο οποίος, ενώ εργάζεται στο εξωτερικό πε-
δίο της φυσικής ζωής, διατηρεί ωστόσο μια στενή ασραμική ολοκλή-
ρωση· παρέχει έτσι ένα πεδίο υπηρεσίας για αποδεδεγμένους μα-
θητές που επιζητούν έκφραση υπηρεσίας και παρέχει επίσης ένα ση-
μείο συνάθροισης για όλους τους αποφασισμένους ζηλωτές όπου
μπορούν να δοκιμασθούν πριν την άμεση αποδοχή. Αυτό είναι κάτι
νέο, γιατί μετατοπίζει την ευθύνη των προετοιμαζόμενων ζηλωτών
για αποδεγμένη μαθητεία στους ώμους του δεσμευμένου μαθητή
και μακριά από την άμεση προσοχή του αποδεχόμενου Διδασκά-
λου Έτσι ο Διδάσκαλος ελευθερώνεται για άλλα πεδία υπηρεσίας.
Αυτό από μόνο του είναι μια από τις μεγαλύτερες ενδείξεις της
επιτυχίας της εξελικτικής διαδικασίας όπως εφαρμόσθηκε στην
ανθρωπότητα. Αυτή η «μετατόπιση» εγκαινιάσθηκε από τον ίδιο
τον Χριστό και τους μαθητές του που συμβολικά ορίζονται ως ο
«Χριστός κι οι 9.000 μυημένοι Του». Ο Βούδδας με τους 900 αρχάτς
Του δοκίμασε το ίδιο σύστημα, αλλά η σχέση του ομίλου Του ήταν
κυρίως προς Αυτόν κι όχι τόσο προς τον κόσμο των ανθρώπων.
Ό,τι θέσπισε ο Βούδδας, έγινε πραγματικό και υπαρκτό από τον
Χριστό.
3. Η τρίτη μεγάλη αλλαγή έγινε στη σχέση της Ιεραρχίας με τη Σα-
μπάλλα. Η ενέργεια που εκπορεύεται από τη Σαμπάλλα έχει διαι-
ρεθεί σε δύο ρεύματα. Το ένα ρεύμα, που ενσωματώνει τη δυναμική
του σκοπού, διαχύνεται τώρα στην Ιεραρχία και στα επτά κύρια
Άσραμ της· το άλλο ρεύμα που ενσωματώνει τη δυναμική της από-
φασης ή της φωτισμένης ενθουσιώδους θέλησης, προσεγγίζει άμε-
σα την ανθρωπότητα δια του Νέου Ομίλου Υπηρετών του Κόσμου.
Ο όμιλος που «υπηρετεί όπως υποδεικνύει ο Υδροχόος» είναι η Ιε-
ραρχία·
Ο όμιλος ο οποίος «σπεύδει πάνω στον ανοδικό Δρόμο» είναι ο
Νέος Όμιλος Υπηρετών του Κόσμου. Ο όμιλος αυτός κυβερνάται από
τον Ταύρο και σ’ αυτόν η θεία αυτή Ταυρική ενέργεια «φέρνει φώτιση
και την επίτευξη του οράματος». Ο όμιλος αυτός, μιλώντας σχηματι-
κά, είναι ο «ταύρος που ορμά μπροστά σε ευθεία γραμμή με το ένα του
μάτι προσηλωμένο στο στόχο και ακτινοβολώντας φως».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου