Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΣΤΟΝ ΑΙΓΟΚΕΡΩ 

Ο διαλογισμός θα γίνει: Τρίτη 26/12, ώρα 20.30

ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΡΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ 02.30 – ΤΕΤΑΡΤΗ 27/12/2023 



«XANOMAI ΣΕ ΦΩΣ ΕΠΟΥΡΑΝΙΟ 
ΚΑΙ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΡΕΦΩ ΤΑ ΝΩΤΑ»

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΗΝ ΣΑΜΠΑΛΛΑ

(Agni Yoga, 104)

 

Οχυρώσου στη σκέψη της επιθυμίας Μου να σου δείξω το καλύτερο μονοπάτι. Σκέψου πόσο επιτακτικό είναι να Με βοηθήσεις στην πρόθεση Μου. 

Κανένα από τα  φαινόμενα να  μην εμποδίσει την προσπάθειά σου.

Θυμήσου ότι το άλογο που σκοντάφτει μπορεί  να βάλει τροχοπέδη σε ολόκληρη άμαξα.

Γι' αυτό πες: «Περπατώ με βεβαιότητα, διαφορετικά το πεπρωμένο θα με οδηγήσει στο δόρυ».

Η προσέγγισή σου προς Εμάς αναριγεί. Μην προσπαθήσεις να το κρύψεις.

Ας προφέρουμε την προσευχή στη Σαμπάλα:

«Εσύ που δεν με κάλεσες στο μονοπάτι του μόχθου, δέξου την φυσική μου κατάσταση και την μου.

«Δέξου τον κόπο μου, Κύριε, γιατί μέρα και νύχτα με βλέπεις.

«Δείξε το χέρι σου, Κύριε, γιατί μεγάλο είναι το σκοτάδι. Σε ακολουθώ!»

 

Περπάτησε σαν να αναρριχάσαι στο βουνό της χαράς.

Μεγάλη είναι η έκταση της μάχης για την αναγέννηση της συνείδησης της ανθρωπότητας.

Ο Διδάσκαλος χαίρεται για την αποφασιστικότητά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: