Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΧΟΟ 

ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΡΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ 5/2/2023, ΩΡΑ 20:28


 

Ο ΥΔΡΟΧΟΟΣ, Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ


«Όταν το φως της αλήθειας επικαλείται, η σαγήνη αυτόματα εξαφανίζεται».

Από πού πηγάζει σήμερα αυτό το «φως της αλήθειας»; Ίσως από διάφορες αστρολογικές πηγές – όμως ο Υδροχόος και ο Ιεροφάντης Ουρανός (στον Ταύρο), φαίνεται να είναι η κύρια επιρροή:

«Ο Ουρανός, ο πλανήτης του κρυμμένου μυστηρίου και ένας από τους πιο απόκρυφους πλανήτες "βρίσκεται σε πτώση" σε αυτό το ζώδιο ... Το καθήκον του Ουρανού, του κρυμμένου στα βάθη, είναι να αφυπνίσει και να προκαλέσει τη διαισθητική ανταπόκριση του Ταύρου σε ένα συνεχώς αυξανόμενο φως μέχρι να επιτευχθεί πλήρης φωτισμός και επίσης ανάπτυξη της πνευματικής συνείδησης – αντικαθιστώντας με αυτές τις ανώτερες ψυχικές όψεις τις τάσεις της κατώτερης μορφής».

Όχι μόνο ο Ουρανός συνδέεται με το φως της αλήθειας, αλλά ο Ταύρος είναι γνωστός ως «Η Μητέρα του Φωτισμού». Το φως της αλήθειας πρέπει να φτάσει στις μάζες.

Μέρος του καθήκοντος του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου (ΝΟΕΚ), ο οποίος κυβερνάται από τον αστερισμό του Ταύρου, είναι να μεταδώσει πιο έντονα αυτό το Φως της Αλήθειας – δια του πυρός! Ο ΝΟΕΚ επειδή κυβερνάται από τον Ταύρο είναι το «μάτι του» μέσω του οποίου ο Σανάτ Κουμάρα ‘εποπτεύει’ –εποπτεία με την έννοια του βλέμματος– τον κόσμο:

Ο μυημένος βλέπει τον Νέο Όμιλο Εξυπηρετητών του Κόσμου να τίθεται υπό τη διαφωτιστική δύναμη του Ταύρου, ενώ η υπόλοιπη ανθρωπότητα είναι ακόμα υπό την επιρροή των Ιχθύων [σε αυτόν τον τρέχοντα κύκλο].] ...

Ο Νέος Ομίλος Εξυπηρετητών του Κόσμου υπό την επίδραση του Ταύρου, του τροφού όλου του Φωτός, παρέχει την υπόσχεση μιας μεγάλης πνευματικής υπόσχεσης.

Τα επόμενα χρόνια, οι Δυνάμεις του Υλισμού θα συνεχίσουν την αδιάκοπη προσπάθειά τους να αμβλύνουν το φως της Ανθρωπότητας, εξ ου και η ευθύνη όλων μας να σταθούμε ως φάρος ελπίδας στην καταιγίδα.

Η Κιβωτός της Ανθρωπότητας πρέπει να κάνει ένα ασφαλές πέρασμα στον Νέο Κόσμο.

Ο Ταύρος είναι ένα από τα τέσσερα σημεία του Σταθερού Σταυρού – «του Σταυρού του Φωτός» που αποτελείται από τον Ταύρο, Λέοντα, Σκορπιό και Υδροχόο.

Το ακόλουθο απόσπασμα έχει δύο βασικούς συμβολισμούς για κάθε ζώδιο, ο πρώτος για το μη εξελιγμένο στάδιο ανάπτυξης και το δεύτερο για το πιο προχωρημένο επίπεδο:

«1. Ταύρος – Ο Ταύρος της Επιθυμίας. Το φως της φιλοδοξίας και της γνώσης.

  2. Λέων – Το λιοντάρι της αυτο-επιβεβαίωσης. Το Φως της Ψυχής.

  3. Σκορπιός – Ο πράκτορας της εξαπάτησης. Το Φως της Απελευθέρωσης.

  4. Υδροχόος – Το Δισκοπότηρο της Αυτοεξυπηρέτησης. Το Φως του κόσμου».

Ο Ουρανός συνδέεται και με τα τέσσερα ζώδια: Είναι σε πτώση στον Ταύρο. Είναι ιεραρχικός κυβερνήτης του Λέοντα. Είναι σε έξαρση στον Σκορπιό. Είναι ο εξωτερικός κυβερνήτης του Υδροχόου.

Στον Σταθερό Σταυρό, ο Υδροχόος κυβερνά γενικά την τρίτη μύηση, ένας στόχος που βρίσκεται στον μακρινό ορίζοντα για την Ανθρωπότητα.


Πηγές

https://esotericastrologer.org/, από άρθρο του Φίλιπ Λίντσει και την σχετική βιβλιογραφία που παραθέτει

Εσωτερική Αστρολογία, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.330. []

Θυμαπάτη: Ένα παγκόσμιο πρόβλημα, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.145. []

Εσωτερική Αστρολογία, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.400. []

Η Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.503. []

Οι Ακτίνες και οι Μυήσεις, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.229. []

Εσωτερική Αστρολογία, Αλίκη Α. Μπέιλη. σ.293. []

Εσωτερική Αστρολογία, Αλίκη Α. Μπέιλη, σ.330. 

 

Από το βιβλίο Εσωτερική Αστρολογία, Αλίκη Μπέιλη, ΥΔΡΟΧΟΟΣ (σελίδες 135-153)


... Επειδή το ύδωρ είναι το σύμβολο της ουσίας και της υλικής έκφρασης συν τη συναι-σθηματική παρόρμηση, ο Υδροχόος είναι διπλός στη δραστηριότητά του και η τρίτη ακτίνα εκφράζεται δυναμικά δι’ αυτού του ζωδίου, φθάνοντας στον πλανήτη μας μέσω του Ουρανού και της Σελήνης η οποία στην προκειμένη περίπτωση καλύπτει ή κρύβει συμβολικά τον Ουρανό. Συνεπώς εμφανίζεται η διπλή επίδραση του Ουρανού καθώς εκφράζει την ποιότητα και εισάγει τις ενέργειες της έβδομης ακτίνας στη μια περίπτωση και της τρίτης ακτίνας στην άλλη. Σε τελευταία ανάλυση η έβδομη ακτίνα είναι η εστιασμένη διαφοροποιημένη ενέργεια της Ακτίνας Ένα καθώς εκφράζει στη γη τη θέληση της πρώτης όψης της θειότητας μέσω της δύναμης να συνδέει και να φέρνει σε αντικειμενική εκδήλωση –με μια πράξη θέλησης– τόσο το πνεύμα όσο και την ύλη. Το επιτυγχάνει με τη δραστηριότητα της Ακτίνας Τρία που εκφράζεται δια της ανθρωπότητας και των ατομικών μονάδων της, αφού συνδυασθεί με την ενέργεια των τριών ακτίνων οι οποίες αποδεσμεύονται μέσω των κυβερνητών πλανητών:

  1. Ουρανού – Ακτίνα Επτά – Η θέληση για ύπαρξη και γνώση ταυτόχρονα σε όλα τα πεδία της εκδήλωσης.
  2. Δία – Ακτίνα Δύο – Η συγχώνευση καρδιάς και νου, η οποία είναι ο υποκειμενικός σκοπός της εκδήλωσης. Επιτυγχάνεται με τη δραστηριότητα της τρίτης και της έβδομης ακτίνας στον εξωτερικό τροχό.
  3. Σελήνης – Ακτίνα Τέσσερα – Η θέληση για ύπαρξη και γνώση συν τη συγχώνευση καρδιάς και νου είναι αποτέλεσμα του έργου που προωθείται στην τέταρτη Δη-μιουργική Ιεραρχία υπό την επιρροή εκείνης της ενέργειας που προκαλεί αρμονία μέσω διαμάχης.

... Ελάχιστοι ολοκληρώνουν την εμπειρία της ζωής πάνω στους τρεις Σταυρούς στο ζώδιο των Ιχθύων κι έτσι γίνονται παγκόσμιοι σωτήρες. Τότε και μόνο τότε γνωρίζουν την ανώτατη όψη της πρώτης ακτίνας καθώς εκφράζεται δια της δραστηριότητας του Θανάτου. Όμως η πλειονότητα των μυημένων του κόσμου κλιμακώνουν την εμπειρία τους στον Υδροχόο κι αποβαίνουν απελευθερωμένοι παγκόσμιοι υπηρέτες. Στρέφουν τα νώτα στην περαιτέρω πρόοδό τους στον τωρινό κύκλο και σε κάθε ικανοποίηση της πνευματικής τους έφεσης και αποβαίνουν κομιστές του ύδατος της ζωής στην ανθρωπότητα, προσχωρώντας έτσι στις τάξεις της Ιεραρχίας. Εκείνοι που επιτυγχάνουν στους Ιχθείς και πραγματώνουν το ανώτερο και περαιτέρω στάδιο ανάπτυξης, περνούν σ’ εκείνο το κέντρο που ονομάζουμε Σαμπάλλα, αλλά η πλειονότητα των μυημένων και μαθητών παραμένει προσκολλημένη στο δεύτερο κέντρο, εκείνο της Ιεραρχίας της Υπηρεσίας.

... Φτάνουμε τώρα σε ένα πολύ ενδιαφέρον σημείο σε σχέση με τον Υδροχόο. Κανένας πλανήτης δε φαίνεται να “πέφτει” ή να βρίσκεται σε έξαρση σ’ αυτό το ζώδιο. Ο μόνος πλανήτης που επηρεάζεται είναι ο Ήλιος του οποίου η δύναμη εξασθενεί. Ποια είναι η συμβολική σημασία του; Έγκειται στη σχέση του Υδροχόου με τον Aιγόκερω και του Σταθερού Σταυρού με το Θεμελιώδη Σταυρό και της τρίτης μύησης μ’ εκείνες που έπονται και του σημείου ισορροπίας που προσεγγίζεται μεταξύ των Ιχθύων και του Aιγόκερου κι εστιάζεται στον Υδροχόο.

... Στον Υδροχόο ο μυημένος ολοκληρώνει όσα πέτυχε στον Λέοντα μέσω της επίδρασης του Ηλίου, γιατί στο Λέοντα υπάρχει μια σχεδόν μοναδική κατάσταση για την ανθρωπότητα, καθόσον ο Ήλιος κυβερνά κάθε έκφραση – εξωτερική, εσωτερική και ιε-ραρχική (που κρύβει τον Ουρανό). Κυβερνά την προσωπικότητα, την ψυχή και την τέταρτη Δημιουργική Ιεραρχία. Γιαυτό ο Ήλιος (ο φυσικός Ήλιος) μειώνεται σε δύναμη στον Υδροχόο. Η τρίτη μύηση έχει ληφθεί και το φως της προσωπικότητας έχει “σβήσει” ή αμαυρωθεί από το φως του υποκειμενικού Ηλίου που επηρεάζει την ψυχή. Υπάρχουν εδώ πολλά για να σκεφθείτε, αλλά λίγα για να υποδειχθούν άμεσα καθώς το περίεργο γεγονός του τριπλού ελέγχου από έναν πλανήτη συνιστά ένα απ’ τα μυστήρια της μύησης. Συνδέεται με τη σχέση Λέοντα και Υδροχόου, γιατί είναι ασυνήθιστο για το Λέοντα να συγκεντρώνει όλες τις κυρίαρχες επιδράσεις του μέσω ενός πλανήτη. Ο Λέων υποδηλώνει το ύψος της επίτευξης της ανθρώπινης ψυχής. Έχουμε την τάση να νομίζουμε ότι η μύηση και η απελευθέρωση είναι επίτευξη του ανθρώπινου βασιλείου και κατόρθωμα της ανθρωπότητας. Δεν συμβαίνει αυτό. Η μύηση είναι επίτευξη και κατάκτηση της ψυχής, όταν κατορθώσει επιτέλους να κυριαρχήσει την προσωπικότητα και να εκδηλώσει την αληθινή της φύση και χαρακτήρα, παρά την προσωπικότητα και τον ανταγωνισμό του ανθρώπινου όντος που επιδιώκει τους σκοπούς του. Είναι κυριολεκτικά η επίτευξη ορισμένων επιθυμητών σκοπών για τους οποίους οι μονάδες του πέμπτου βασιλείου της φύσης αγωνίσθηκαν επί αιώνες κι εκφράζει το τέλος του επιβαλλόμενου χρέους και θυσίας και πλανητικής υπηρεσίας. Η επίτευξη αυτή φθάνει το στόχο της στην τρίτη μύηση και από εκείνη τη στιγμή ο άνθρωπος, αδέσμευτος κι ελεύθερος, υπηρετεί στο φυσικό πεδίο με ελεύθερη εκλογή και σαν ψυχή με συνειδητή πρόθεση και σκοπό.

 


ΕΝΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Πού είναι η πύλη, ω Λανού, που φρουρεί τον τριπλό δρόμο;

Μέσα στην ιερή καρδιά Εκείνου που είναι η τριπλή Ατραπός. Φθάνω στην πύλη και περνώ, μπαίνοντας έτσι στην Καρδιά μέσω της πλατιάς συμπόνιας.

Πόσες πύλες υπάρχουν, ω Διαβάτη του Δρόμου;

Οι πύλες είναι επτά και καθεμιά οδηγεί στο κέντρο μιας μεγάλης σφαίρας μακαριότητας. Απ’ αυτόν που ζητά να μάθει, πρέπει να βρεθεί η πρώτη πύλη. Όταν μπει σ’ αυτή, με περιοδικούς κύκλους θα βρει τις άλλες έξι.

Μιλάς για την πλατιά συμπόνια σαν το κλειδί που ανοίγει διάπλατα τις πύλες. Εξήγησε με λόγια απλά την ανάγκη που συνεπάγεται.

Η ανάγκη για ευγενική ευσπλαχνία που γνωρίζει και βλέπει κι όμως κατανοεί· η ανάγκη για κρυστάλλινα δάκρυα που ξεπλένουν τις αμαρτίες του αδελφού· η ανάγκη για πύρινο θάρρος που μπορεί να κρατήσει το χέρι του αδελφού και να τον σηκώσει και υψώσει παρότι ο κόσμος κραυγάζει “όχι”· η ανάγκη για την κατανόηση που δοκίμασε και γνωρίζει· η απόκρυφη αίσθηση της εναδικότητας πρέπει να οδηγεί στην πύλη.

Τι άλλο μπορεί να οδηγήσει τον άνθρωπο στην πύλη της Ατραπού;

Πρώτα η συμπόνια και η συνειδητή εναδικότητα· έπειτα ο θάνατος σε κάθε μορφή που συγκρατεί και κρύβει τη ζωή· κατόπιν η σοφία που συνδέεται με τη μάθηση και η σοφή χρήση της Λέξης· η ομιλία μιας απόκρυφης φύσης και η σιωπή του Κέντρου, που διατηρείται στο θόρυβο όλου του κόσμου.

Μπορείς, ω Λανού, να σμίξεις αυτές τις σκέψεις σε ένα τριπλό φορτίο;

Πρώτα η Εναδικότητα, έπειτα η Λέξη και τελικά η Ανάπτυξη. 

(Ακτίνες & Μυήσεις, Α.Α.Μπέιλη, Στροφές για μαθητές)

Δεν υπάρχουν σχόλια: