Σάββατο 6 Ιουνίου 2020



TΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΔΔΑ - ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑ
Εκείνοι που είτε τώρα, είτε μετά το θάνατό μου,

Θα γίνουν λυχνίες για τον ίδιο τους τον εαυτό,
Που στηρίζονται μόνο στους εαυτούς τους,
Που δε στηρίζονται σε εξωτερική βοήθεια,
Αλλά κρατιούνται σταθερά στην Αλήθεια Σα νάταν η λυχνία τους,
Και αναζητούν τη σωτηρία μόνο στην Aλήθεια,
Που δεν αναζητούν βοήθεια παρά μόνο στον εαυτό τους,
Αυτοί, Ανάντα , ανάμεσα στους Μπίσκσους θα ανέλθουν στα ανώτερα ύψη.
Αλλά πρέπει να ανυπομονούν να μαθαίνουν.

Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε,
Η ζωή Μου βαδίζει προς το τέλος Της:
Σε αφήνω, αποχωρώ, στηριζόμενος μόνο στον Εαυτό Μου!
Να είσαι ειλικρινής και επίμονος, Ω Αδελφέ Μου, νοήμων!
Να είσαι ακλόνητος στην απόφασή σου!
ΦΥΛΑΞΕ ΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ!

Όποιος δεν ανησυχεί, αλλά κρατιέται σταθερά στην Αλήθεια και το Νόμο
Θα διασχίσει τη θάλασσα της Ζωής, θα βάλει τέλος στον πόνο.
Όταν το Φως της Γνώσης διασκορπίσει το σκότος της άγνοιας, 
όταν ‘βλέπει’ κανείς όλες τις υπάρξεις χωρίς μορφή,
Καθώς η ζωή βαδίζει στο τέλος της
Που θεραπεύει τελικά κάθε ασθένεια
ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ.
Όλα, ακίνητα και κινητά πρόκειται να χαθούν.
Γι' αυτό έσο νοήμων και συνετός!
Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΙΡΒΑΝΑ ΕΦΘΑΣΕ!
Αυτές είναι οι τελευταίες Μου λέξεις!


Δεν υπάρχουν σχόλια: