Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,

ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 21.00 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

14 Ιουνίου 2020


Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από την αδελφή E.Σ.:



Μικρές ομάδες θ’ αναπηδήσουν εδώ κι εκεί, των οποίων τα μέλη θ’
ανταποκρίνονται στο νέο φθόγγο και η ανάπτυξή τους στον παγκόσμιο όμιλο
θα επιτηρείται από έναν ή περισσότερους εργαζόμενους μαθητές. Αλλά οι
τελευταίοι δε θα οργανώνουν τις ομάδες· θα μεγαλώνουν όπως ένας άνθρωπος
σ’ ένα μέρος κι άλλος σ’ άλλο μέρος ξυπνά μπροστά στο νέο όραμα ή
έρχεται σ’ ενσάρκωση για να πάρει τη θέση του στο έργο και να φέρει τη
νέα εποχή. Οι ομάδες αυτές δε θα δείξουν καμιά αίσθηση χωριστικότητας·
δε θα έχουν επίγνωση προσωπικής ή ομαδικής φιλοδοξίας· θ’ αναγνωρίζουν
την ενότητά τους με όλα όσα υπάρχουν και θα στέκουν μπροστά στον κόσμο
σαν παραδείγματα αγνής ζωής, εποικοδομητικού έργου, δημιουργικής
δραστηριότητας, υποτασσόμενες στο γενικό σκοπό, ομορφιά και
περιεκτικότητα. Ίσως στα πρώτα στάδια της ολοκλήρωσης να τις περιγράφουν
καλύτερα οι λέξεις φιλικότητα και συνεργατικότητα. Δε θα ενδιαφέρονται
για δόγματα ή δοξασίες και δε θα έχουν συνθήματα. Το εξέχον
χαρακτηριστικό τους θα είναι η ατομική και ομαδική απαλλαγή από το
επικριτικό πνεύμα. Αυτή η μη-επίκριση δε θα προκύπτει από ανικανότητα να
βλέπουν τα λάθη, ή από αποτυχία να ανταποκριθούν σε μια ιδέα· το ψεύδος,
η ακαθαρσία και η αδυναμία θα αναγνωρίζονται για ό,τι είναι, αλλά όταν
σημειώνονται θα χρησιμεύουν μόνο για να εφελκύουν ένα πνεύμα αγαπητικής
βοήθειας.
Λίγο-λίγο οι ομάδες αυτές θα φτάσουν να γνωρίσουν η μια την άλλη και να
συναντώνται σε καθορισμένες ώρες και τόπους. Θα προσέρχονται στις
αμοιβαίες αυτές συνόδους χωρίς επιθυμία να εντυπωσιάσουν η μια την άλλη
και χωρίς τη σκέψη της σχετικής αριθμητικής ισχύος· δε θα δείχνουν
φιλοδοξία ν’ αυξήσουν τις τάξεις τους. Πώς θα μπορούσαν να το κάνουν
όταν ξέρουν ότι όλες είναι μέλη ενός παγκόσμιου Ομίλου; Δε θα έχουν να
μεταδώσουν διδασκαλία δογματικής φύσης και δε θα επιδιώκουν να δείξουν
γνώση. Θα συναντώνται αποκλειστικά για να συζητήσουν τρόπους παγκόσμιας
αρωγής, τη δημιουργία μιας βάσης τόσο οικουμενικής κι απαρτιζόμενης από
τέτοιες βασικές αλήθειες ώστε να μπορεί να παρουσιάζεται με ποικίλες
μεθόδους και να χρησιμοποιεί πολλές ορολογίες. Θα προσπαθούν να
χρησιμοποιούν η μια τους όρους της άλλης και να εξοικειωθούν η μια με
την προσέγγιση της άλλης στην πραγματικότητα και το συμβολισμό.
Λίγο-λίγο επίσης η ειδική συμβολή κι ο φθόγγος κάθε ομάδας θα
αναγνωρίζεται κι όπου υπάρχει ανάγκη για την ειδική αυτή προσέγγιση και
τον ιδιαίτερο φθόγγο ή μέθοδο ερμηνείας σ’ οποιοδήποτε μέρος του κόσμου,
θα εκδηλώνεται μια άμεση και κοινή παρόρμηση να διευκολυνθεί το έργο που
θα μπορούσε να κάνει η ειδική αυτή ομάδα σ’ εκείνο το μέρος.
Οι ομάδες αυτές, έχοντας πίσω τους τον έναν υποκειμενικό όμιλο των
συνειδητών ζωντανών ψυχών, θα είναι πολύ απασχολημένες με την παγκόσμια
υπηρεσία κι ενδιαφέροντα για να σπαταλούν χρόνο σε ασήμαντα επουσιώδη.
Δε θα έχουν χρόνο για να χασομερούν με τα ονόματα των ομάδων, τα
διάσημα, τα σήματα και τις τεχνικότητες των αδελφοτήτων όταν
συναντώνται. Οι παγκόσμιες ανάγκες, οι παγκόσμιες ευκαιρίες και η γοργή
ανάπτυξη της συνείδησης του ανθρώπινου γένους και η μύηση της
ανθρωπότητας στις πνευματικές πραγματικότητες θ’ απορροφούν τόσο την
προσοχή τους ώστε δε θα ενδιαφέρονται για τις διευθετήσεις του καθαρά
φυσικού πεδίου, ούτε και θα δίνουν έμφαση στη δική τους προσωπική
ανάπτυξη. Θα έχουν τη σαφή επίγνωση ότι η ανταπόκριση στην παγκόσμια
ανάγκη με υπηρεσία και η ζωή του εστιασμένου διαλογισμού θα προωθήσουν
την ανάπτυξή τους. Τα μάτια τους δε θα είναι πάνω στον εαυτό τους, ούτε
πάνω στο δικό τους καλό χαρακτήρα, ούτε πάνω στις ατομικές τους
επιτεύξεις.
Αργότερα σαν αποτέλεσμα της τηλεπαθητικής τους σχέσης και των κοινών
διασκέψεων, ίσως προβάλουν ορισμένες εσωτερικές ομάδες και σχολές
ανάπτυξης για να τις εξοπλίσουν ταχύτερα για παγκόσμια υπηρεσία. Στις
σχολές αυτές θα διδάσκονται τρόποι διαλογισμού, η ένταση του κραδασμού
και οι νόμοι του σύμπαντος και η ορθή χρήση του χρώματος και του ήχου. Αλλά όλα θα υποτάσσονται στην ιδέα της υπηρεσίας και της εξύψωσης της

ανθρωπότητας. Επίσης οι σχολές που αναφέρονται στις Επιστολές επί του
Αποκρυφιστικού Διαλογισμού θα λάβουν βαθμιαία υπόσταση.
Αλλά τι ωφελεί να προλέγω το μέλλον με σαφείς όρους και να παρουσιάζω
μια εικόνα με περίπλοκη ποιότητα, όταν τη στιγμή αυτή η ολοκλήρωση του
ομίλου των παγκόσμιων μυστικιστών και η στενή του συνένωση δεν αποτελεί
τετελεσμένο γεγονός;
Η παγκόσμια ενότητα, η αδελφότητα στην αληθινή της έννοια, η ανάπτυξη
τηλεπαθητικής αλληλεπίδρασης, η εξάλειψη των επουσιωδών που τείνουν να
χωρίζουν τις σκέψεις των ανθρώπων και να φέρνουν χωριστικότητα στο
φυσικό πεδίο και η αληθινή έμφαση στα θεμελιώδη της Προαιώνιας Σοφίας, η
εκδήλωση αληθινής κατανόησης, η πραγμάτωση ενοποίησης με την ψυχή, η
αναγνώριση όσων ανήκουν στον όμιλο των παγκόσμιων Σωτήρων – αυτά είναι
το άμεσο έργο που πρέπει να γίνει κι αυτά πρέπει ν’ απορροφήσουν την
προσοχή σας.
Αυτό και μόνο αυτό δικαιολογεί τη διάθεση όλων όσων έχει ο καθένας σας
να δώσει – αγάπη και ζωή, χρόνο και χρήμα.
Αυτό και μόνο αυτό δικαιολογεί την ύπαρξή σας και ζητά απ’ όλους σας που
ανταποκρίνεσθε στο όραμα, εκείνη την υπέρτατη αυτοθυσία που είναι τόσο
σπάνια και τόσο μακροπρόθεσμη στα αποτελέσματά της. Η εναπόθεση όλων
όσων έχουμε στα πόδια του Κυρίου της Ζωής, έτσι ώστε το έργο της
παγκόσμιας σωτηρίας να μπορέσει να προχωρήσει, η εξάλειψη από τη ζωή μας
όλων όσων μπορεί να παρεμποδίζουν, το δόσιμο όλων όσων έχουμε ώσπου να
πονάει να δίνουμε, η διακυβέρνηση της ζωής μας με βάση την παραίτηση και
η συνεχής αναρώτηση: Τι μπορώ να εγκαταλείψω για να μπορέσω να βοηθήσω
επαρκέστερα; – αυτά και πολύ περισσότερα βρίσκονται μπροστά σ’ όλους
εκείνους που ακούν το κάλεσμα κι ανταποκρίνονται στην ανάγκη και την
ευκαιρία.
(Αλίκης Μπέιλη, Πραγματεία επί της Λευκής Μαγείας, σσ. 426-428)

Δεν υπάρχουν σχόλια: