Τρίτη 21 Απριλίου 2020


                                                             Photo by Light Weaver

ΟΥΣΙΑ KAI ΥΠΟΣΤΑΣΗ


1.“το φως είναι ουσία” και “η ουσία είναι ενέργεια”.

2. Μια άλλη σκοπιά αυτής της διαδικασίας, η οποία αποκαλύπτεται από το σημείο αποκάλυψης που επιτυγχάνεται στην τέταρτη μύηση, είναι ότι εκεί υποδεικνύεται τότε το ανώτατο σημείο της διαδικασίας απολύτρωσης, γιατί οι ενέργειες που αποδεσμεύονται στην Αίθουσα Συμβουλίου της Σαμπάλλα είναι “η ζώσα ουσία που έχει φύση υποκατάστατη και γίνεται διαθέσιμη στο προοδευτικό σημείο φωτός”. Το σημείο αυτό της θείας συνείδησης, που μπορεί να ονομασθεί (για τους σκοπούς μας) η Μονάδα, ο Άνθρωπος, λυτρώνει διαδοχικά την ουσία από την οποία έγιναν όλες οι μορφές και φέρνει σε εκδήλωση την ανώτερη αντιστοιχία αυτής της ουσίας που αποδεσμεύεται – για χρήση του ανθρώπου – στη Σαμπάλλα.

3. ….οι Διδάσκαλοι εργάζονται με ουσία (δηλαδή φως) αν και όχι με ύλη·

4. Η μύηση επηρεάζει τόσο τη συνείδηση όσο και τη μορφή – την καθεμιά με διαφορετικό τρόπο· η διαφορά προκύπτει από την επίδραση της εισρέουσας πνευματικής ζωής και της θείας θέλησης πάνω στους δύο διαφορετικούς τύπους ουσίας. Μην ξεχνάτε ότι σ’ αυτό το ηλιακό σύστημα οτιδήποτε γνωρίζουμε –ακόμη κι οι ανώτατες όψεις– είναι ουσία, γιατί τα επτά πεδία μας (αν πρέπει να επαναλάβω το βασικό αυτό γεγονός) είναι τα επτά υποπεδία του κοσμικού φυσικού πεδίου – ένα γεγονός που συχνά λησμονείται με τη χαλαρή χρήση της λέξης “πνευματικός”.

5. Στην ιδιαίτερη αυτή αποκάλυψη περιλαμβάνονται όλα τα πεδία (του κοσμικού φυσικού πεδίου)· αυτό είναι ασυνήθιστο από μόνο του· ολόκληρη η διαδικασία αφορά τη διείσδυση των αναμειγμένων επτά ενεργειών διαμέσου όλων των καταστάσεων συνείδησης όπως καταδεικνύονται από τα επτά πεδία ουσίας. Αυτό πρέπει να το θυμάστε επειδή η έννοια των “πεδίων” είναι σχεδόν ανεπανόρθωτα (και χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη σκόπιμα) συνδεμένη με την ιδέα της ύλης ή της ουσίας. Αυτό είναι βασικά σωστό κι όμως η έμφαση πρέπει να τεθεί στην όψη της συνείδησης καθώς εμψυχώνει την ουσία. Η επίδραση της διείσδυσης με την οποία ασχολούμαστε τώρα, ασκείται στους πολλούς ποικίλους τύπους συνείδησης που εκφράζονται δια των επτά τύπων ουσίας.

6. Εκδήλωση και Νόμος Αιτίου και Αποτελέσματος σχετίζονται· όπου υφίσταται εκδήλωση, εκεί ο μεγάλος αυτός Νόμος – που διέπει την ουσία.

7. Γιατί άραγε, θα σας ρωτούσα, η θέληση αποτελεί όψη ή έκφραση του Νόμου της Θυσίας; Επειδή η θέληση, όπως θεωρείται και κατανοείται απ’ το μυημένο, είναι ουσιαστικά εκείνη η εναδική ουσία που χαρακτηρίζεται από “σταθερή απόφαση” η οποία ταυτίζεται με τη Θέληση ή το Σκοπό του πλανητικού Λόγου.
                                                      (Αποσπάσματα από το Βιβλίο Μαθητεία στη Νέα Εποχή, ΙΙ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: