Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

 ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ZYΓΟΥ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΟΥΡΑΝΟΣ-ΚΡΟΝΟΣ: 3 ΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΖΥΓΟΥ

(Εσωτέρα Αστρολογία: σελίδες 668-675, περιέχει αναφορές από την Μυστική Δοξασία)


Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ – ΚΡΟΝΟΣ

Αναφορές από τη Μυστική Δοξασία και την Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός:

     1.  “Ο Κρόνος, ο πατέρας των Θεών, μετασχηματίσθηκε από την Αιώνια Διάρκεια στην περιορισμένη περίοδο.” (Μ.Δ. Ι. 451)

2.  “Ο Ιεχωβάς ταυτιζόταν με τον Κρόνο και τον Ήφαιστο.” (Μ.Δ. Ι. 632)

3.  “Με τον καιρό ο πλανήτης Κρόνος διασύρθηκε από όσους λάτρευαν άλλους Θεούς.” (Μ.Δ. Ι. 631)

4.  “Ο Κρόνος συνδεόταν με τη Λεμουρεία.” (Μ.Δ. ΙΙ. 812)

5.  “Η Αφροδίτη, ο Δίας και ο Κρόνος θα μπορούσαν να θεωρηθούν [668] από τη σκοπιά του παρόντος σαν οι φορείς των τριών υπέρτατων ή κύριων αρχών. Ο Ερμής, η Γη και ο Άρης συνδέονται στενά μ’ αυτούς τους τρεις, αλλά εδώ κρύβεται ένα μυστήριο.” (Κ.Π. 299)

6.  “Η Αφροδίτη, η Γη και ο Κρόνος σχηματίζουν σήμερα ένα τρίγωνο μεγάλου ενδιαφέροντος:

α.  Υφίσταται ζωογόνηση.

β.  Αυξάνει την κραδασμική ικανότητα των πλανητικών και των ατομικών κέντρων.” (Κ.Π. 181-182)

7.  “Για κάποιο διάστημα ο ηλιακός Λόγος έχει στρέψει την προσοχή Του στη Γη και τον Κρόνο, ενώ ο Ουρανός διεγείρεται.” (Κ.Π. 357)

8.  “Ο αποκρυφισμός πρέπει να κερδίσει τη μέρα πριν η παρούσα περίοδος φτάσει… την τριπλή επταδικότητα του Κρόνου του δυτικού κύκλου της Ευρώπης – πριν το τέλος του 21ου αιώνα μ.Χ.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 23)

9.  “Ένας από τους πιο ισχυρούς μεταξύ των επτά δημιουργικών Αγγέλων τρίτης τάξης είναι ο Κρόνος, η ιδιοφυία που προΐσταται του πλανήτη και ο Θεός των Εβραίων… δηλαδή ο Ιεχωβάς… στον οποίο ήταν αφιερωμένη η έβδομη μέρα, το Σάββατο ή η ημέρα του Κρόνου.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 115)

10. “Το ζώδιο της έλευσης του Μεσσία ήταν η σύνοδος του Δία και του Κρόνου στο ζώδιο των Ιχθύων.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 152)

11. “Ο Κρόνος ονομαζόταν Δράκων της Ζωής.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 195)

12. “Ο Κρόνος, ο Σίβα και ο Ιεχωβάς είναι ένα.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 195)

13. “Ο Κρόνος είναι η συνθέτουσα διάταξη για τους τέσσερις πλανήτες που ενσωματώνουν το αγνό κι απλό μάνας και είναι [669] ο κύριος διαλύτης για τους τέσσερις μικρότερους και τελικά και για τους Επτά.” (Κ.Π. 370)

14. “Ο Σείριος επηρεάζει ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα μέσω των τριών συνθετουσών διατάξεων: του Ουρανού, του Ποσειδώνα και του Κρόνου.” (Κ.Π. 378)

15. “Ο Κρόνος είναι το εστιακό σημείο για τη διαβίβαση του κοσμικού νου και στις επτά πλανητικές μας διατάξεις.” (Κ.Π. 378)

16. “Η Κρόνεια διάταξη θεωρείται εσωτερικά ότι έχει απορροφήσει τα ‘πυρά δια τριβής’ του ηλιακού χώρου.” (Κ.Π. 1154)


Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ – ΟΥΡΑΝΟΣ

Αναφορές από τη Μυστική Δοξασία και την Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός:

     1.  “Ο Ουρανός ήταν γνωστός από τους αρχαίους με ένα άλλο όνομα.” (Μ.Δ. Ι. 126)

2.  “Ο Κρόνος (χρόνος)… αντιπροσωπεύεται σαν ακρωτηριάζων τον Ουρανό… Ο απόλυτος χρόνος είναι για να καταστεί περιορισμένος και καθορισμένος.” (Μ.Δ. Ι. 450)

3.  “Ανάμεσα στις τρεις μυστικές τροχιές ή Αγγελικά Αστέρια ο Ουρανός… δεν περιλαμβανόταν.” (Μ.Δ. Ι. 629)

4.  “Ο Ουρανός... προσωποποίησε κάθε δημιουργική δύναμη και είναι συνώνυμος με τον Κρόνο.” (Μ.Δ. ΙΙ. 281-282)

5.  “Ο Ουρανός ήταν άγνωστος στους αρχαίους κι αναγκάζονταν να υπολογίζουν τον ήλιο ανάμεσα στους πλανήτες… Ο Ουρανός είναι ένα σύγχρονο όνομα, αλλά ένα πράγμα είναι σίγουρο, οι αρχαίοι είχαν ένα μυστηριώδη πλανήτη που δεν ονόμαζαν ποτέ. Αυτός ο 7ος πλανήτης δεν ήταν ο ήλιος, αλλά ο κρυμμένος θείος Ιεροφάντης.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 330)

6.  “Ο Ουρανός διεγείρεται τώρα.” (Κ.Π. 357)

7.  “Είναι ένας από τους τρεις συνθέτοντες πλανήτες και ο Σείριος επηρεάζει ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα μέσω του Ουρανού, του Ποσειδώνα και του Κρόνου.” (Κ.Π. 378)

8.  “Ο Ουρανός είναι η οικία του ‘ηλεκτρικού πυρός’.” (Κ.Π. 1154)


Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ – ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Αναφορές από τη Μυστική Δοξασία και την Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός:


1.  “Η Αφροδίτη… δεν έχει κανένα δορυφόρο… και είναι πολύ πιο παλιά από τη Γη.” (Μ.Δ. Ι. 180· ΙΙ. 35) [673]

2.  Η Αφροδίτη είναι “ο μικρός ήλιος στον οποίο η ηλιακή τροχιά αποθηκεύει το φως της.” (Μ.Δ. ΙΙ. 27)

3.  “Το φως έρχεται δια της Αφροδίτης η οποία λαμβάνει ένα τριπλό απόθεμα και δίνει το ένα τρίτο στη Γη.

α.  Γιαυτό οι δύο καλούνται ‘δίδυμες αδελφές’.

β.  Το πνεύμα της Γης είναι υποβοηθητικό της Αφροδίτης.” (Μ.Δ. ΙΙ. 33)

4.  “Η Αφροδίτη είναι ο πιο απόκρυφος, ισχυρός και μυστηριώδης από όλους τους πλανήτες:

α.  Η σχέση της με τη Γη είναι η πιο εξέχουσα.

β.  Προΐσταται της φυσικής αναπαραγωγής των ανθρώπων.

γ.  Ονομάζεται ο ‘άλλος ήλιος’.

δ.  Είναι το αρχέτυπο ή πνευματικό πρωτότυπο της Γης.” (Μ.Δ. ΙΙ. 33-35)

5.  “Ο πλανητικός Λόγος της Αφροδίτης αγάπησε τη Γη τόσο πολύ ώστε ενσαρκώθηκε και της έδωσε τέλειους νόμους οι οποίοι απορρίφθηκαν και αποβλήθηκαν.” (Μ.Δ. ΙΙ. 38)

6.  “Κάθε αμάρτημα που γίνεται στη Γη είναι αισθητό στην Αφροδίτη. Κάθε αλλαγή στην Αφροδίτη αντανακλάται στη Γη.” (Μ.Δ. ΙΙ. 35)

7.  “Η Αφροδίτη είναι… ο φωτοδότης της Γης μας, τόσο με φυσική όσο και μυστικιστική έννοια.” (Μ.Δ. ΙΙ. 36)

8.  “Ο αποκρυφιστικός μυστικισμός ασχολείται με τον Αντιβασιλέα (τον πλανητικό Λόγο) της Αφροδίτης.” (Μ.Δ. ΙΙ. 36)

9.  “Η ανθρωπότητα (που εμφανίσθηκε τις Λεμούρειες ημέρες)… λέγεται ότι είναι υπό την άμεση επιρροή της Αφροδίτης.” (Μ.Δ. ΙΙ. 27)

10. “Ο ήλιος Σείριος είναι η πηγή του Λογοϊκού νου (μάνας) με την ίδια έννοια που οι Πλειάδες συνδέονται με την εξέλιξη του νου [674] στους επτά Ουράνιους Ανθρώπους και η Αφροδίτη ευθύνεται για την έλευση του νου στη Γήινη άλυσο.” (Κ.Π. 347)

11. “Υπάρχει ένας ψυχικός δεσμός ανάμεσα στον πλανητικό Λόγο της Αφροδίτης και σ’ εκείνον της Γης μας:

α.  Η Αφροδιτιανή διάταξη είναι πιο ενεργός από τη δική μας.

β.  Η ανθρωπότητά της είναι πιο αναπτυγμένη από τη δική μας.

γ.  Η ακτινοβολία της περιλαμβάνει το βουδδικό πεδίο όσον αφορά την ανθρωπότητά της.

δ.  Θα μπορούσε λοιπόν μέσω διέγερσης να διανοιγεί το ίδιο πεδίο για τη Γήινή μας ανθρωπότητα.” (Κ.Π. 367)

12. “Η Αφροδίτη είναι η δεύτερη ή η έκτη διάταξη, ανάλογα αν οι διατάξεις απαριθμούνται μυστικιστικά ή αποκρυφιστικά.” (Κ.Π. 595)

13. “Η Αφροδίτη είναι αρνητικά πολωμένη, απ’ όπου κι έγινε εφικτή μια μυστηριώδης απορρόφηση από τη Γη της Αφροδιτιανής δύναμης… ο καρμικός δεσμός μεταξύ των δύο πλανητικών Λόγων (ο ένας σε θετική ενσάρκωση κι ο άλλος σε αρνητική) προκάλεσε μια πλανητική συγγένεια. Το φως αστραποβόλησε.” (Κ.Π. 323)

14. “Ο Κύριος της Αφροδίτης:

α.  Έχει μια θέση στη Λογοϊκή Τετράδα.

β.  Η Αφροδίτη είναι στον πέμπτο γύρο κι επομένως είναι πιο προοδευμένη από τους άλλους πλανήτες.” (Κ.Π. 300)

15. “Στο τωρινό στάδιο εξέλιξης στα συστημικά κέντρα (τους πλανήτες) η Αφροδίτη, η Γη και ο Κρόνος σχηματίζουν ένα τρίγωνο μεγάλου ενδιαφέροντος:

α.  Υφίσταται ζωογόνηση.

β.  Αυξάνει την κραδασμική ικανότητα των πλανητικών και ατομικών κέντρων.” (Κ.Π. 181) [675]

16. “Η Αφροδίτη, ο Δίας κι ο Κρόνος θα μπορούσαν να θεωρηθούν από τη σκοπιά του παρόντος φορείς των τριών υπέρτατων ή κύριων αρχών. Ο Ερμής, η Γη και ο Άρης συνδέονται στενά μ’ αυτούς τους τρεις, αλλά εδώ κρύβεται ένα μυστήριο.” (Κ.Π. 299)

17. “Στο ανθρώπινο σύστημα ο δεξιός οφθαλμός αντιστοιχεί στο βούδδι και τον Ερμή κι ο αριστερός οφθαλμός στο μάνας και την Αφροδίτη.” (Μ.Δ. ΙΙΙ. 447, 458)

18.  “Στο μέσο του πέμπτου γύρου ο Λόγος του Ερμή μαζί με το Λόγο της Αφροδίτης και της Γης μας θα σχηματίσουν ένα προσωρινό τρίγωνο δύναμης.” (Κ.Π. 371)

19. “Η Αφροδίτη και ο Δίας συνδέονται στενά με τη Γη κι αποτελούν τελικά ένα εσωτερικό τρίγωνο.” (Κ.Π. 370)

20. “Η Αφροδίτη που βρίσκεται στον πέμπτο γύρο, συντόνισε και ανέπτυξε τη νοητική αρχή και συντέθηκαν τέσσερις νοητικές όψεις και η βουδδική όψη εφοδιάστηκε με ένα μέσον έκφρασης διαμέσου της πέμπτης αρχής.” (Κ.Π. 376)

21. Υπάρχουν τρεις πλανητικές διατάξεις όπου… “εκδηλώνεται το μάνας και δύο όπου το Βούδδι εκδηλώνεται ήδη μανασικά. Απ’ αυτές τις δύο η Αφροδίτη είναι η μία…” (Κ.Π. 377)

22. “Η Αφροδίτη βρίσκεται στον τελευταίο γύρο της κι έχει σχεδόν τελειοποιήσει το τέταρτο βασίλειο.” (Κ.Π. 742)

Δεν υπάρχουν σχόλια: