Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

 

«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

28 Φεβρουαρίου 2021

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από την αδελφή Α.Μ.:



Καλή Θέληση και Θέληση για το Καλό

[…] πριν δέκα περίπου χρόνια όταν άρχισα να γράφω κάποια φυλλάδια για το μεγάλο κοινό, εφιστώντας την προσοχή στην παγκόσμια κατάσταση και το Νέο Όμιλο Εξυπηρετητών του Κόσμου. Επιχείρησα έτσι να αγκυροβολήσω στη γη (αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τέτοια φράση) μια εξωτερίκευση ή ένα σύμβολο του έργου της Ιεραρχίας. Ήταν μια προσπάθεια να συνδέσω υποκειμενικά και (όπου ήταν δυνατό) αντικειμενικά, όλους εκείνους τους ανθρώπους με πνευματικό σκοπό και βαθιά αγάπη για την ανθρωπότητα, που εργάζονταν δραστήρια σε πολλές χώρες, είτε σε οργανώσεις είτε μόνοι. Το όνομά τους είναι λεγεών. […] όλοι εργάζονται υπό την έμπνευση της Ιεραρχίας και εκπληρώνουν συνειδητά ή ασυνείδητα τα καθήκοντα των πρακτόρων των Διδασκάλων. Μαζί συνιστούν μια ομάδα ενωμένη στην εσώτερη πλευρά με πνευματική πρόθεση και αγάπη. Μερικοί είναι αποκρυφιστές που εργάζονται στις διάφορες αποκρυφιστικές ομάδες· άλλοι είναι μυστικιστές που εργάζονται με όραμα και αγάπη· άλλοι ανήκουν στις ορθόδοξες θρησκείες και μερικοί δεν αναγνωρίζουν καθόλου τις λεγόμενες πνευματικές συγγένειες. Όλοι όμως εμψυχώνονται από ένα αίσθημα ευθύνης για την ανθρώπινη ευημερία και έχουν ενδόμυχα αφιερωθεί στη βοήθεια των συνανθρώπων τους […]
      Αυτοί τους οποίους επηρεάζει ο Νέος Όμιλος Υπηρετών του Κόσμου και με τους οποίους επιζητεί να εργασθεί και οι οποίοι μπορούν να εργασθούν σαν πράκτορές του, ονομάζονται από εμάς, άνδρες και γυναίκες καλής θέλησης.
      Ακόμη και από τη σκοπιά της Ιεραρχίας η θεία θέληση όπως είναι, παραμένει ουσιαστικά το μεγάλο μυστήριο, όμως παρόλα αυτά μπορούν και πραγματικά “γνωρίζουν και υπηρετούν” το σκοπό· ο σκοπός είναι εκείνη η όψη της θείας θέλησης που ζητά άμεση έκφραση πάνω στη Γη. Η Ιεραρχία είναι ο διανομέας της ενέργειας – της ενέργειας της αγάπης. Συνεπώς, καθώς ο σκοπός της θέλησης του Θεού (που είναι γνωστός και κατανοητός στην Αίθουσα Συμβουλίου της Σαμπάλλα) επιζητεί να επηρεάσει την ανθρώπινη θέληση, εκφράζεται με ιεραρχικούς όρους σαν θέληση-για-το-καλό και με ανθρώπινους όρους σαν καλή θέληση, σαν αγαπητική απόφαση ή σαν σταθερή πρόθεση να επέλθουν ορθές ανθρώπινες σχέσεις.
      (Αρκετοί)  […] εργάζεσθε ενδεχομένως στο εγχείρημα της δόμησης της ανταχκάρανα, του αγωγού επικοινωνίας ανάμεσα στον εγκέφαλο και την πνευματική θέληση, ή την Ενάδα που λειτουργεί μέσω της Πνευματικής Τριάδας. Αν έχετε επιτυχία, θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεσθε ότι υπάρχει μια μεγάλη διάκριση μεταξύ της καλής θέλησης, την οποία οι μάζες μπορούν και συχνά συλλαμβάνουν, και της θέλησης-για-το-καλό που είναι ο στόχος του μαθητή. H καλή θέληση είναι σχετικά απλή στην έκφραση και όλοι σας γνωρίζετε πολλά γι’ αυτή και εκφράζετε μεγάλο μέρος της. Γι’ αυτήν δε χρειάζεται κανένα σχόλιο, γιατί συνιστά ανθρώπινη ιδιότητα που βρίσκεται πολύ κοντά στην επιφάνεια έκφρασης για όλους τους ανθρώπους. Αλλά η θέληση-για-το-καλό είναι πολύ πιο δύσκολο να εκφρασθεί, γιατί δε συνεπάγεται μόνο την ικανότητα να χρησιμοποιείτε την πνευματική θέληση, αλλά και να γνωρίζετε κάπως τη φύση του “καλού”. H θέληση-για-το-καλό είναι η βασική ποιότητα του θείου σκοπού, που περιλαμβάνε,ι σχεδιασμένη δραστηριότητα και ένα συγκεκριμένο στόχο που πρέπει να επιτευχθεί. Απαιτεί την ικανότητα να σκέφτεστε με όρους συνόλου, μια εκτίμηση του επόμενου βήματος που πρέπει να κάνει η ανθρωπότητα για την επικείμενη Μεγάλη Προσέγγιση (γιατί αυτή πρέπει να είναι μια αμοιβαία Προσέγγιση), μια κατανόηση των μαθημάτων του παρελθόντος και ένα όραμα που θα βασίζεται – όχι στην αγάπη ή την ψυχική όραση – αλλά σε μια πεποίθηση του άμεσου σκοπού του Σανάτ Κουμάρα, όπως τον πραγματοποιεί μέσω του Xριστού και της πλανητικής Ιεραρχίας. Η πεποίθηση αυτή βασίζεται, όσον αφορά την Ιεραρχία, στον καθαρό λόγο· βασίζεται, όσον αφορά την ανθρωπότητα μέσω των μαθητών της, στην ενορατική αντίληψη που εφαρμόζεται με αγάπη και εκφράζεται με νοημοσύνη.
       Ας θίξω σύντομα μια άλλη σκοπιά… Το Σχέδιο θα αποκατασταθεί πάνω στη Γη δια της φώτισης και της καλής θέλησης και όταν συμβεί αυτό, ο Χριστός θα γυρίσει στη Γη. Θα σας ζητούσα να μην παρεξηγήσετε αυτή τη φράση. Ο Χριστός δεν έφυγε ποτέ από τη Γη και όταν αποχαιρετούσε τους μαθητές Του είπε: “Ιδού εγώ μεθ’ υμών ειμί πάσας τας ημέρας, έως της συντελείας του αιώνος”. Η Παρουσία Του όμως δεν αναγνωρίζεται από τις μάζες των ανθρώπων και είναι μόνο αισθητή και αμυδρά προσδοκώμενη από τους ορθόδοξους θρησκευόμενους όλων των παγκόσμιων πίστεων.
      Όπως σας υπέδειξα προηγουμένως, η επιστροφή του Χριστού θα εκφρασθεί κατ’ αρχή με μια ανάβλυση της Χριστικής συνείδησης στις καρδιές των ανθρώπων παντού· η πρώτη της έκφραση θα είναι η καλή θέληση.
      Σε δεύτερη φάση οι μαθητές παντού θα ευαισθητοποιηθούν αυξητικά στην ποιότητά Του, τη φωνή Του και τη διδαχή Του· σε πολλές περιπτώσεις θα “επισκιασθούν” απ’ Αυτόν, όπως ακριβώς επισκίασε προηγουμένως το μαθητή Του, Ιησού· μέσω αυτής της επισκίασης των μαθητών σε όλες τις χώρες θα αντιγράψει τον εαυτό Του επανειλημμένα. Η αποτελεσματικότητα και η δυναμικότητα του επισκιασθέντος μαθητή θα είναι εκπληκτική.
      Ωστόσο μέχρι να έλθει ο Χριστός […] και να δώσει στους ανθρώπους τη νέα εντολή να αγαπούν αλλήλους, είχε δοθεί πολύ λίγη έμφαση σε οποιαδήποτε παγκόσμια Γραφή ότι ο Θεός ήταν Αγάπη. Αφού ήρθε ως Αβατάρ της Αγάπης, τότε ο Θεός έγινε γνωστός σαν αγάπη επουράνια, αγάπη σαν στόχος και σκοπός της δημιουργίας, αγάπη σαν η βασική αρχή της σχέσης και αγάπη που εργάζεται σ’ όλη την εκδήλωση για ένα Σχέδιο που υποκινείται από αγάπη. Ο Χριστός αποκάλυψε και τόνισε τη θεία αυτή ποιότητα κι έτσι μετέβαλε την όλη ανθρώπινη ζωή, τους στόχους και τις αξίες.
     Δεν χρειάζεται εμείς ακόμη να γνωρίζουμε τη χρονολογία ή την ώρα της επανεμφάνισης του Χριστού. Η έλευσή Του εξαρτάται από την έκκληση (συχνά την άφωνη έκκληση) όλων όσων στέκουν με μαζική πρόθεση· εξαρτάται επίσης από την καλύτερη εδραίωση των ορθών ανθρώπινων σχέσεων και από ορισμένη εργασία που γίνεται αυτή την εποχή από πρεσβύτερα Μέλη της Βασιλείας του Θεού, της Αόρατης Εκκλησίας, της πνευματικής Ιεραρχίας του πλανήτη μας· εξαρτάται επίσης από τη σταθερότητα των μαθητών του Χριστού στον κόσμο αυτή την εποχή και των μυημένων-εργατών Του – που όλοι εργάζονται σε πολλές ομάδες, θρησκευτικές, πολιτικές και οικονομικές. Στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε εκείνο που οι Χριστιανοί ονομάζουν “ανεξερεύνητη Βουλή του Θεού”, τον αδιάγνωστο σκοπό του Κυρίου του Κόσμου, του Αρχαίου των Ημερών (όπως καλείται στην Παλαιά Διαθήκη) ο Οποίος “γνωρίζει το Νου Του, ακτινοβολεί την ύψιστη ποιότητα αγάπης κι εστιάζει τη Θέλησή Του στον υψηλό Του Τόπο μέσα στο κέντρο όπου η Θέληση του Θεού είναι γνωστή”.

     Όταν ο Χριστός, ο Αβατάρ της Αγάπης, κάνει την επανεμφάνισή Του, τότε:

     “Οι υιοί των ανθρώπων που είναι τώρα Υιοί του Θεού, θα αποστρέψουν τα πρόσωπά Τους από το λαμπρό φως και θ’ ακτινοβολήσουν αυτό το φως πάνω στους υιούς των ανθρώπων που δε γνωρίζουν ακόμη ότι είναι Υιοί του Θεού. Τότε ο Ερχόμενος θα εμφανισθεί, τα βήματά Του επισπεύδονται στην κοιλάδα της σκιάς από τον Έναν με την τρομερή δύναμη, ο Οποίος στέκει στη βουνοκορφή, εκπνέοντας αιώνια αγάπη, ουράνιο φως και ειρηνική, σιωπηλή Θέληση.
     “Τότε οι υιοί των ανθρώπων θ’ ανταποκριθούν. Τότε ένα νεότερο φως θα αστράψει στη ζοφερή, κουρασμένη κοιλάδα της γης. Τότε μια νέα ζωή θα κυλήσει στις φλέβες των ανθρώπων και τότε η όρασή τους θα συμπεριλάβει όλους τους δρόμους εκείνου που μπορεί να είναι.

     “Έτσι ειρήνη θα έρθει πάλι στη γη, αλλά μια ειρήνη που δε θα μοιάζει με τίποτε που γνωρίσαμε πριν. Τότε η θέληση-για το-καλό θα ανθίσει σαν κατανόηση και η κατανόηση θ’ ανθίσει σαν καλή θέληση στους ανθρώπους.”

 Τα αποσπάσματα είναι από τα βιβλία της Αλίκης Μπέιλη, Μαθητεία την Νέα Εποχή, Ι & ΙΙ, και
Η Επανεμφάνιση του Χριστού


Δεν υπάρχουν σχόλια: