Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

  «ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,

ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 21.00 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Oμιλία πριν από τον διαλογισμό από την αδελφή Κ.Κ.


Από τα Έξι Στάδια της Μαθητείας

Η αύρα του Διδασκάλου (που προσδιορίζει την αύρα ολόκληρου του Άσραμ) έχει τρεις εξέχουσες ακτινοβολίες όσον αφορά την ανταποκριτικότητα του μαθητή:

1. Την ακτινοβολία που προέρχεται από τα ανώτερα επίπεδα του νοητικού πεδίου ή από την κατώτερη όψη της Πνευματικής Τριάδας 3η ακτινα. Η δυναμικότητα αυτής της ακτινοβολίας κι η έκταση της σφαίρας επιρροής θα προσδιορίζεται από την έκταση στην οποία ο Διδάσκαλος βρίσκεται πνευματικά σ’ επαφή με τη Διάνοια του Θεού.

Δε χρησιμοποιώ τη λέξη “συνειδητά” σ’ αυτή την περίπτωση κι όταν ασχολούμαι με καταστάσεις πάνω από τα εγωικά επίπεδα. Η ιδιαίτερη αυτή ακτινοβολία εφελκύει μια ανταπόκριση από τον εμβρυώδη αφηρημένο νου του μαθητή όταν δομείται η ανταχκάρανα και είναι το πρώτο είδος επαφής στο οποίο ανταποκρίνεται ο νεόφυτος στα μεταγενέστερα στάδια της Δοκιμαστικής Ατραπού.

Μια ευθεία γραμμή επηρεαστικής προσέγγισης σχηματίζεται ανάμεσα στο Διδάσκαλο και στον αφυπνιζόμενο μαθητή ως εξής:

α. Το μανασικό μόνιμο άτομο του μαθητή.

β. Τα πέταλα γνώσης του εγωικού λωτού.

γ. Ο κατώτερος συγκεκριμένος νους “που συγκρατείται σταθερά στο φως”.

δ. Το κέντρο του λαιμού.

ε. Ο εγκέφαλος του μαθητή πάνω στο φυσικό πεδίο.

 Όλα αυτά σχετίζονται αναγκαστικά, αλλά από τη στιγμή που ο μαθητής έχει εδραιώσει αυτή τη γραμμή προσέγγισης με την Πνευματική Τριάδα (ακόμη και σε μικρό βαθμό) κάνει την πρώτη του ανταπόκριση στην αύρα του Διδασκάλου. Η διαφορά ανάμεσα στην αύρα του Διδασκάλου και στην αύρα του Άσραμ είναι ότι η αύρα του Διδασκάλου είναι δυναμική κι η ομαδική αύρα είναι επηρεαστική, όμως αμφότερες συνιστούν την ομαδική αύρα. Όταν γίνει η αρχική αυτή ανταπόκριση καταλήγει τελικά να αποβεί ο μαθητής τσέλα μέσα στην αύρα.

2. Την ακτινοβολία που προέρχεται απ’ το πεδίο του βούδδι ή της πνευματικής ενόρασης. Αυτή είναι μια έκφραση της αγαπητικής φύσης του Διδασκάλου κι αυτή είναι που Του επιτρέπει να βρίσκεται σ’ επαφή με την Καρδιά του Θεού. Θα μπορούσε να σημειωθεί εδώ ότι οι τρεις αυτές ακτινοβολίες που εκπορεύονται από ένα Διδάσκαλο κι ενισχύονται από τις παρόμοιες, αν και πολύ λιγότερο ισχυρές, ακτινοβολίες των εσώτερων μελών του Άσραμ, είναι οι παράγοντες που θέτουν σ’ επαφή το Διδάσκάλο και το Άσραμ μ’ αυτό που αναφέρεται αποκρυφιστικά σαν φυσικός Ήλιος, καρδιά του Ηλίου και Κεντρικός Πνευματικός Ήλιος.

Η γραμμή κατά μήκος της οποίας φτάνει στο μαθητή η κραδασμική δραστηριότητα του Διδασκάλου και η οποία τελικά τον ελκύει μέσα στην αύρα είναι:

α. Το βουδδικό μόνιμο άτομο, ή ο ενορατικός φορέας του προχωρημένου μαθητή.

β. Τα πέταλα αγάπης του εγωικού λωτού.

γ. Το αστρικό σώμα στην ανώτατη όψη του.

δ. Το κέντρο της καρδιάς.

3. Την ακτινοβολία που προέρχεται απ’ το ατμικό επίπεδο ή την όψη θέληση της Πνευματικής Τριάδας. Αυτή είναι η εκπορευτική έκφραση της ικανότητας του Διδασκάλου να εισέρχεται στο Συμβούλιο της Σαμπάλλα, να καταγράφει το σκοπό του Θεού και να εργάζεται με το Σχέδιο το οποίο είναι η έκφραση σε κάθε δεδομένο κύκλο της εκπλήρωσης της θείας Θέλησης. Αυτή η όψη της ακτινοβόλου δραστηριότητας του Διδασκάλου είναι τόσο υψηλής φύσης ώστε μόνο ο προχωρημένος μυημένος-τσέλα μπορεί να την καταγράψει.

Διαβιβάζεται στη φυσική συνείδηση του μαθητή κατά μήκος των εξής γραμμών:

α. Του ατμικού μόνιμου ατόμου ή της εστίας της πνευματικής θέλησης, της πρώτης όψης της Πνευματικής Τριάδας.

β. Των πετάλων θυσίας του εγωικού λωτού.

γ. Του αιθερικού φορέα στις ανώτατες όψεις του.

δ. Του κέντρου της κεφαλής.

ε. Του κέντρου στη βάση της σπονδυλικής στήλης, που διεγείρεται σε δραστηριότητα σε ανταπόκριση στην κραδασμική ακτινοβολία των άλλων τεσσάρων σημείων διαβίβασης.


Δεν υπάρχουν σχόλια: