Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

 

Δ Ι Α Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 

ΕΠΙΚΚΛΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΥ

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, 
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
  

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021 στις 19.30

πραγματοποιείται –2 φορές το μήνα– βράδυ Τετάρτης


Ο Σειριος, ΙΣΙΔΑ, Παρθενος

Η αιγυπτιακή θεά Ίσιδα λέγεται ότι αντιπροσωπεύει τον Σείριο Α, ο αρσενικός σύζυγός της Όσιρης θεωρείται ότι αντιπροσωπεύει τον Σείριο Β, ενώ ο γιος Τους, ο Ώρος αντιπροσωπεύει τον Σείριο Γ. («Οι επιρροές του Σείριου είναι τρεις σε αριθμό... (ΕΣ:301)

Αυτό το αιγυπτιακό τρίπτυχο αντικατοπτρίζει όλες τις παραδόσεις της χριστιανικής Τριάδας της μητέρας ( ή Άγιο Πνεύμα), του πατέρα, του υιού. Μπορούμε να την αναγνωρίσουμε και  στο Ινδουιστικό Μπράχμα, Σίβα, Βίσνου.

Συνδέεται επίσης με την Παρθένο, που αντιπροσωπεύει την Μητέρα. Στην Αιγυπτιακή Βίβλο των Νεκρών, (κεφ. XIV) διαβάζουμε πως η Ίσιδα αυτοανακηρύσσεται ως Σείριος:

«Είμαι η Βασίλισσα... Είμαι αυτή που  προβάλλει στον αστερισμό του σκύλου... (Αστέρας του Κυνός-Σείριος) Χαίρε, Αίγυπτο!»

Στην Παρθένο, ο Ερμής είναι σε έξαρση, γιατί η μητέρα διέπεται αναγκαστικά απ’ τον υιό της, τον Υιό του Νου που είναι επίσης Yιός του Θεού.

Ο Ερμής, όντας Αγγελιαφόρος των Θεών και Πράκτορας του εφαρμοσμένου ελέγχου Τους, είναι συνεπώς από μια σκοπιά πράκτορας της τρίτης όψης (ενεργού νοημοσύνης) και από μια άλλη της δεύτερης όψης (αγάπης-σοφίας). Θεωρείται ότι ενσωματώνει μέσα του και τις δύο αυτές όψεις της νοητικής αρχής, την έκφραση του συγκεκριμένου και του αφηρημένου νου του Θεού. Ο κατώτερος συγκεκριμένος νους ανελίχθηκε στο πρώτο ηλιακό σύστημα κι ο ανώτερος αφηρημένος ενορατικός νους, η καθαρή λογική, ανελίσσεται στο παρόν ηλιακό σύστημα. Ο Ερμής είναι η σύνθεση του μάνας-βούδδι, νου-σοφίας που εκφράζεται μέσω της ανθρώπινης ψυχής· ο Ερμής κυβερνά τη γέφυρα ή την ανταχκάρανα.

Στην Παρθένο ο Ερμής φτάνει στην πλήρη ισχύ του, γιατί η Παρθένος είναι νοημοσύνη κι ο κρυμμένος Χριστός είναι σοφία ή καθαρή λογική.

Η Αφροδίτη, καθαρή αγάπη-σοφία, γεννάται σ’ αυτό το ζώδιο και αποκρυφιστικά “κατέρχεται στη γη” κι εκπροσωπεί (όπως τόσο προσεκτικά τόνισε η Μυστική Δοξασία) το δώρο του νου και της θειότητας, που ενσωματώνεται στον Υιό του Νου κι έτσι διασφαλίζει την κάθοδο της Χριστικής αρχής σε γέννηση ή μέσα στην ύλη. (ΕΑ:284)

Ο Ερμής αποκαλείται εσωτερικά «ο Αγγελιοφόρος στην όγδοη πύλη». Ήταν ενεργός την εποχή της εξατομίκευσης όταν άνοιξε η «όγδοη πύλη» και πραγματοποιήθηκε μια σημαντική μύηση του πλανητικού μας Λόγου,  επιφέροντας για το ανθρώπινο βασίλειο, τη διαδικασία εξατομίκευσης.

Κατά την εξατομίκευση, ο Ερμής  σχημάτιζε τριγώνο με την Αφροδίτη και τη Γη. Αυτό το τρίγωνο, των τριών πλανητών δημιούργησε το κατάλληλο μαγνητικό πεδίο που προκάλεσε την ανταπόκριση ή την παρέμβαση της Μεγάλης Στοάς του Σείριου.

Σύμφωνα με μια άλλη ανάγνωση, η Ίσιδα και ο Όσιρης αντιπροσωπεύουν επίσης τους αστερισμούς του Σείριου και του Ωρίωνα αντίστοιχα.

Εσωτερικά, στο Κοσμικό Φυσικό, ο Ωρίωνας και ο Σείριος θεωρούνται τα δύο τσάκρα στο σώμα μιας μεγάλης κοσμικής οντότητας γνωστής ως «Αυτός για τον οποίο τίποτα δεν μπορεί να λεχθεί», όπως λέγεται.

Ο Ωρίωνας είναι το ηλιακό πλέγμα αυτής της Οντότητας, ο Σείριος αποτελεί το κέντρο ή τσάκρα Άζνα και το ηλιακό μας σύστημα το κέντρο καρδιάς (το οποίο ακόμη δεν έχει αφυπνιστείκαλό είναι να δούμε τη σχέση αυτή με αναφορά τον πλανήτη και την Ανθρωπότητα)

Είναι γνωστό ότι οι δύο άξονες της Μεγάλης Πυραμίδας στη Γκίζα ευθυγραμμίζονται ακριβώς με τον Ωρίωνα και τον Σείριο.

H Παρθένος σχετίζεται μέσω των διαφόρων πλανητικών κυβερνητών με οκτώ άλλα ζώδια τα οποία παράγουν μια αλληλοσχετιζόμενη σύνθεση εννέα ζωδίων (συμπεριλαμβανομένης της Παρθένου).

«Σ’ αυτή την αλληλοσχετιζόμενη αριθμητική σύνθεση και την καρποφόρο αλληλοσχέτιση κρύβεται ολόκληρη η ιστορία της ανθρώπινης προόδου και το μυστικό της διαδικασίας της θείας εκδήλωσης. Αξίζει να θυμηθείτε εδώ ορισμένα σημεία που είναι:

1. Tο εννέα είναι ο αριθμός του ανθρώπου. Η τέταρτη Δημιουργική Ιεραρχία είναι στην πραγματικότητα η ένατη, αν συμπεριληφθούν στην απαρίθμηση οι πέντε α-νεκδήλωτες Ιεραρχίες. Η ανθρώπινη Ιεραρχία είναι απλά η τέταρτη ανάμεσα στις επτά που βρίσκονται σε ενεργό ή εκδηλωμένη έκφραση.

2. Το εννέα είναι ο αριθμός της μύησης όσον αφορά την ανθρωπότητα. Υπάρχουν:

α. Πέντε κύριες πλανητικές μυήσεις τις οποίες μπορεί να λάβει ο άνθρωπος.

β. Τρεις συστημικές μυήσεις από τις οποίες ο Χριστός έχει τις δύο.

γ. Μια κοσμική μύηση που σχετίζει τον άνθρωπο με το Σείριο.

Συνεπώς η σχέση της Παρθένου με τα οκτώ ζώδια έχει μια συγκεκριμένη επίπτωση σ’ αυτά τα ζητήματα και οι εννέα ενωμένες δυνατότητες παίζουν το ρόλο τους στην ανάπτυξη της Χριστικής ζωής στο άτομο και στις μάζες των ανθρώπων.» (ΕΑ:265)

Δεν υπάρχουν σχόλια: