Τετάρτη 5 Απριλίου 2023

ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ 

ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΔΙΑΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ

«Δεν μπορούμε να υπεκφύγουμε τη διαδικασία

της τελετουργικής ζωής. Αναγνωρίζεται

ασυνείδητα, ακολουθείται τυφλά και συνιστά

τη μεγάλη πειθάρχηση της ρυθμικής αναπνοής

της ίδιας της ζωής. Η Θεότητα εργάζεται με

τυπικό και υποβάλλεται στις τελετουργίες

του σύμπαντος.»

 

Υπάρχουν τρία κυρίως πνευματικά Φεστιβάλ, που σχηματίζουν το υψηλό σημείο κάθε ετήσιου κύκλου. Αυτά είναι το Φεστιβάλ του Πάσχα (την πανσέληνο του Κριού), το Φεστιβάλ του Βεσάκ (την πανσέληνο του Ταύρου) και το Φεστιβάλ της Καλής Θέλησης (στην πανσέληνο των Διδύμων). Εξαιτίας της σταθερής, επαναλαμβανόμενης εργασίας διαλογισμού από πολλά άτομα και ομάδες σε όλα τα μέρη του κόσμου, αυτά τα Φεστιβάλ έχουν πετύχει τώρα μια υποκειμενική αγκυροβόληση στην συνείδηση της ανθρωπότητας. Αντιπροσωπεύουν μία βασική θεϊκή πρόθεση, η οποία θα αρχίζει να εγκαθιδρύει τους στόχους της καθώς τα διάφορα θρησκευτικά ιδρύματα θα αναγνωρίζουν και θα βλέπουν ταυτόχρονα, το καθένα με τον δικό του τρόπο, την μοναδική ετήσια προσέγγιση του ανθρώπου στον Θεό και του Θεού στον άνθρωπο.

 (https://www.lucistrust.org/el/resources/three_spiritual_festivals_1)

Τα φεστιβάλ αυτά για φέτος επισυμβαίνουν στις 6/4, 5/5 και 4/6 τις ώρες των Πανσελήνων.

Θέτουν κατ` ουσίαν τα εξής ζητήματα, σύμφωνα με τις Διδασκαλίες της Προαιώνιας Σοφίας:

  1. Την αναγνώριση της Πνευματικής Ιεραρχίας του Πλανήτη και την παρουσίαση των δυο μεγάλων Αβατάρ , του Βούδδα και του Χριστού.
  2. Την έμπρακτη ένωση των δογμάτων της Ανατολής και της Δύσης
  3. Τον εγκαινιασμό μιας Νέας ‘Θρησκείας’, αυτήν της ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ & ΕΦΕΛΚΥΣΗΣ μέσω διαλογιστικού έργου. Συνίσταται στην επικλητική φωνή της Ανθρωπότητας και την ανταπόκριση (εφέλκυση) που ελκύεται από τις μεγαλύτερες εκείνες Ζωές που ονομάζουμε Θεό, Πνεύμα της Ειρήνης, κλπ.
  4. Την καθιέρωση της Επιστήμης της Επίκλησης και Εφέλκυσης ως μέθοδο για την αναζήτηση της αλήθειας. Η επιστήμη αυτή είναι η νοήμονα οργάνωση του πνευματικού, ενεργειακού και των δυνάμεων της αγάπης της ανθρωπότητας που όταν γίνουν αποτελεσματικές θα προκαλέσουν την ανταπόκριση των Πνευματικών Οντοτήτων.

 Τα τρία φεστιβάλ αποτελούν την κορύφωση του ετήσιου κύκλου εφαρμογής αυτής της επιστήμης, οδηγούν σε μια παρατεταμένη προσπάθεια που επηρεάζει όλο το υπόλοιπο έτος μέχρι το επόμενο φεστιβάλ του Βεσάκ.

Μπορούν να προσεγγιστούν -και κατ`ουσίαν ΕΙΝΑΙ- μια πράξη σύνθεσης με σκοπό την πνευματοποίηση της ύλης δια της τεχνικής της Επίκλησης και Εφέλκυσης.

Μπορούμε να θεωρήσουμε αυτήν την εξέλιξη συνθετικά ως ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ σε τρία αλληλένδετα στάδια:

α) σε πρώτο στάδιο, στο Φεστιβάλ του Πάσχα, η Ιεραρχία του πλανήτη συνδέεται με την Ανθρωπότητα και κάνει κρούση στην ανθρώπινη συνείδηση. Το αποτέλεσμα είναι η αναγνώριση της Ιεραρχίας από τις μάζες της ανθρωπότητας. Το φεστιβάλ αυτό αποτελεί στάδιο προετοιμασίας κι ενεργοποίησης για ό,τι θα ακολουθήσει.

β) στο Φεστιβάλ του Βεσάκ έχουμε τη σύνδεση Σαμπάλλας ή αλλιώς του Κέντρου όπου η Θέληση του Θεού είναι γνωστή, και της Ιεραρχίας μέσω του Χριστού, καθώς και την εισροή εξωπλανητικών ενεργειών δια του Βούδδα στο σύστημά μας. Αποτελεί στάδιο λήψης, τοποθέτησης για την Ιεραρχία και την Ανθρωπότητα.

γ) στο τρίτο στάδιο, στο φεστιβάλ της Καλής Θέλησης επισυμβαίνει η διανομή των ενεργειών που έχουν ληφθεί από τη Σαμπάλλα, μέσω του Χριστού, στην Ιεραρχία και στην Ανθρωπότητα.Αποτελεί σημείο ή στιγμή καταστάλλαξης της ενέργειας.

 Κάθε ένα από αυτά φεστιβάλ ακολουθεί ένα επταήμερο κύκλο.Οι πρώτες τρεις μέρες  είναι μέρες προετοιμασίας και κι ενεργοποίησης. Ηχούμε την πρόσθεσή μας να ΕΙΜΑΣΤΕ. 

Η ημέρα της Πανσελήνου είναι μέρα σιωπής-καθώς αφιερώνουμε όλη τη μέρα στη σύνδεσή μας με την Πνευματική Ιεραρχία του πλανήτη και το Χριστό για τη λήψη των εξωπλανητικών ενεργειών που εισρέουν στο σύστημά μας. 

Κατά την ακριβή ώρα νοερά, με τη σκέψη και τη φαντασία μας, με διαλογισμό ατομικό ή/και ομαδικό ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ, μέσα στην περιφέρεια του Μεγάλου Άσραμ, την Ιεραρχία. 

Οι επόμενες τρεις μέρες μετά την Πανσέληνο, είναι μέρες καταστάλαξης των ενεργειών στις καρδιές και τις διάνοιες των ανθρώπων μέσω του Χριστού, των Άσρμαμ των Διδασκάλων, του Νέου Ομίλου των Παγκόσμιων Εξυπηρετητών (ΝΟΕΚ), των ανθρώπων καλής θέλησης παντού στον κόσμο.

  ΤΟ ΒΕΣΑΚ  

Το Βεσάκ ή Βεσάϊκα αποτελεί μια ανατολική γιορτή αναμονής της έλευσης του Βούδδα για την ευλογία της ανθρωπότητας και τελείται κάθε πανσέληνο του Μάϊου.

Σε κάποια κοιλάδα των Ιμαλαίων πραγματοποιείται το όνειρο, εκτυλίσσεται ο μύθος και για άλλους το γεγονός.

 Η ετήσια θυσία του Βούδδα, η κάθοδός του από τον Υψηλό Του Τόπο ή η 'επίσκεψη' διαρκεί 8 λεπτά.Πολλοί έχουν ονειρευτεί μια τελετουργία που γίνεται εκείνη τη στιγμή.(Βλέπε ‘Ατέλειωτη Αυτοβιογραφία’, της Α.Α.Μπέυλη).

Τότε συμβαίνει η μεγαλύτερη ευθυγράμμιση του έτους.

Τη στιγμή αυτή ο Βούδδας, το Αβατάρ της Σύνθεσης και το Πνεύμα της Ειρήνης σχηματίζουν ένα Τρίγωνο στη μέση του οποίου βρίσκεται ο Χριστός, ο οποίος υπο- και μετα-βιβάζει τις εισερχόμενες δι` αυτών των μεγάλων Όντων ενέργειες στην Ιεραρχία και στην Ανθρωπότητα. Η μεταβίβαση στην Ανθρωπότητα γίνεται μέσω του ΝΟΕΚ.

Ο Βούδας ως αντιπρόσωπος της Σαμπάλλα εστιάζει στον εαυτό του τις κατερχόμενες εξωπλανητικές κι εξωσυστημικές ενέργειες και ο Χριστός ως αρχηγός της Ιεραρχίας το εξερχόμενο αίτημα, την πνευματική έφεση του πλανήτη.

Ο ΝΟΕΚ επενδύει τις εισερχόμενες ενέργειες με νοητική μορφή και έτσι τις καθιστά προσιτές για διανομή στην ανθρωπότητα.

Η περίοδος έχει ονομαστεί μέρα ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ. Είναι μια μοναδική ευκαιρία ομαδικής υπηρεσίας και εξέλιξης. Μπορεί να παραλληλιστεί – σε κατώτερο επίπεδο- με τη Μεγάλη Παρασκευή του χριστιανικού δόγματος.

Το Φως, η πνευματική θεραπεία, η Απολύτρωση, αναμένεται σε κάθε φεστιβάλ του Βεσάκ να αποδεσμευτούν με μια τέτοια πλημμύρα ενεργειακής ισχύος που να επιφέρει διευρύνσεις της συνείδησης με όρους Μύησης, Ενόρασης, Έμπνευσης, Κατανόησης του Σχεδίου, Ικανότητα Κατεύθυνσης της Ενέργειας, Εδραίωσης ενός μόνιμου Αγωγού μεταξύ των Δυνάμεων του Φωτός, του Πνεύματος της Ειρήνης, του Βούδδα, του Χριστού, της Ιεραρχίας, του Νέου Ομίλου Εξυπηρετητών του Κόσμου και ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Ο Βούδδας θα έρθει είτε τον καλέσουμε, εμείς ατομικά είτε όχι.-αφορά μια επιλογή που έκανε ο Ίδιος πριν να αφήσει το σύστημά μας.

Απομένει σε μας να βρούμε τη θέση μας στην κοιλάδα και το ρόλο που θα παίξουμε αναρωτώμενοι/ες:

l  Πώς θα τα καταφέρουμε να ενισχύσουμε την εστιασμένη δράση του Χριστού και της Ιεραρχίας με μια ανάλογη ανταποκριτικότητα;

l  Κατά πόσο είμαστε ικανοί να δράσουμε 'ως εάν' να εκφωνούμε την ενοποιημένη θέληση ολόκληρης της ανθρωπότητας;

l  Θα επιχειρήσουμε να νικήσουμε την αδράνεια και τη συνήθεια και να συντονιστούμε με την επιτάχυνση που προωθείται από την Ιεραρχία;

l  Μπορούμε να εντατικοποιήσουμε όχι μόνο την εξωτερική μας δράση, αλλά κυρίως και βασικά την εσωτερική μας έφεση και τον πόθο για Λύτρωση;

l Καθώς οι Δυνάμεις της Ζωής και της Απελευθέρωσης κατέρχονται, πώς θα συμμετέχουμε ενεργά στην καταστάλλαξή τους στον κόσμο;

l Έχουμε τη δύναμη να επισπεύσουμε την αναγνώριση 'εκείνου που επίκειται' και συνειδητά να αυτοπροκαλέσουμε, όπως μας λέγουν οι Διδάσκαλοι της Σοφίας, την πνευματική πρόοδο;

l Ονειρευόμαστε θαυμάσιες μελλοντικές προοπτικές για την ανθρωπότητα ή αποφασίζουμε σήμερα την επίπονη στάση του 'εδώ και τώρα'; 

Ας δημιουργήσουμε σήμερα μιαν ατμόσφαιρα Αίτησης-Ετοιμότητας-Προσδοκίας. 

Η Κατανόηση του Σχεδίου, η Εστιασμένη Πρόθεση, η Ικανότητα Κατεύθυνσης προς το Θείο Σκοπό ας είναι το Ζητούμενο και εμείς οι ίδιοι ως άτομα κι όμιλοι, ας ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.

ΟΜ   ΟΜ   ΟΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια: