Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022


Δ Ι Α Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 

ΕΠΙΚΚΛΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΥ

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, 
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
  

Τετάρτη 19 Oκτωβρίου 2022 στις 20.00

πραγματοποιείται –2 φορές το μήνα– βράδυ Τετάρτης 




ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΘΥΡΕΣ ΣΤΗ ΣΑΜΠΑΛΛΑ 

ΚΑΙ ΤΑ ΑΙΩΝΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ 

(Αποσπάσματα από Ακτίνες και Μυήσεις)

 

Υπάρχουν τρεις θύρες στη Σαμπάλλα, μιλώντας σχηματικά:

1. Υπάρχει η θύρα της λογικής, της καθαρής εποπτείας της αλήθειας. Ο Χριστός έδωσε το κλειδί γι’ αυτή τη διδασκαλία όταν είπε “Εγώ ειμί η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή”. Γι’ αυτή την Οδό γνωρίζουμε πολλά, γιατί σχετικά με την Οδό έχει δοθεί πολλή διδασκαλία κι όταν η διδασκαλία αυτή ακολουθηθεί, οδηγεί τον άνθρωπο στην Ιεραρχία. …

….μεγάλες αλήθειες που αποτελούν (για τη διόραση των Φωτισμένων Όντων) μόνο το αλφάβητο της ζωής. Οι αλήθειες αυτές είναι:

Η εκδήλωση της θειότητας στο φυσικό πεδίο.

Η δοξασία των Αβατάρ. Την αποκαλύπτει η θρησκευτική ιστορία.

Η φύση της συνείδησης μέσω της ανάπτυξης της ψυχολογίας.

Η δοξασία της Τριάδας, όπως εκφράζεται δια των όψεων και των ιδιοτήτων.

Οι τέσσερις αυτές εκφράσεις της αλήθειας θα διαπιστωθεί ότι μεταδίδουν όλη τη γνώση με την οποία πρέπει να είναι εξοπλισμένος ο μυημένος [140] όταν αναρριχάται στο Όρος της Mεταμόρφωσης τη στιγμή της τρίτης μύησης. Του δίνουν μια πνευματική εποπτεία του Σχεδίου.

2. Υπάρχει επίσης η θύρα της θέλησης. Είναι μια διεισδυτική δύναμη που συνδέει το Σχέδιο με το Σκοπό και η οποία εμπεριέχει την ικανότητα της συνεκτικής εμμονής…

Η πνευματική αυτή θέληση είναι κάτι για το οποίο δε γνωρίζει τίποτε η ανθρωπότητα· κρύβεται και συγκαλύπτεται από την αυτοβουλία του ατόμου και την ομαδική θέληση της ψυχής. Διαμέσου των δύο αυτών εμπειριών το ανθρώπινο ον κινείται ωσότου η ατομική του θέληση αναπτυχθεί και θεμελιωθεί, εστιασθεί και αναπροσανατολισθεί και η ομαδική του θέληση ανελιχθεί έτσι ώστε να περιλάβει και ν’ απορροφήσει την αφιερωμένη, συνειδητή, ατομική θέληση. Όταν λάβει χώρα αυτή η συγχώνευση (κατά την τρίτη μύηση) [141] εκδιπλώνεται μια μεγάλη αποκάλυψη και για πρώτη φορά ο μυημένος νιώθει κι έπειτα προσεγγίζει την παγκόσμια θέληση· απ’ τη στιγμή αυτή ο μυημένος λέει: “Πάτερ, πλην μη το θέλημά μου, αλλά το σον γινέσθω”.

3. Δεν μπορώ να βρω λέξεις για να εκφράσω τη φύση της τρίτης θύρας. Από έλλειψη καλύτερου όρου ας την ονομάσουμε η θύρα της μοναδικής αίσθησης της ουσιώδους δυαδικότητας. Σώμα και ζωή, ψυχή και προσωπικότητα, η Πνευματική Τριάδα και η έκφρασή της, ο Χριστός σε ενσάρκωση – όλες αυτές οι δυαδικότητες έπαιξαν το ρόλο τους. Ο άνθρωπος πέρασε από τη μια διεύρυνση συνείδησης στην άλλη. Φθάνει πλέον στην τελική δυαδικότητα πνεύματος και ύλης, πριν απ’ τη διάλυσή τους σε κάτι για το οποίο οι όροι “απομονωμένη ενότητα” και “παγκόσμια σύνθεση” δίνουν μόνο αμυδρές κι ανεπαρκείς ενδείξεις.

…Όταν ο μυημένος έχει περάσει δια των τριών θυρών, μιλώντας συμβολικά, τότε αντιμετωπίζει όλη τη ζωή, όλα τα συμβάντα, όλους τους προκαθορισμούς, όλη τη σοφία, όλη τη δραστηριότητα και καθετί που μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον σε υπηρεσία και πρόοδο απ’ τη σκοπιά της καθαρής λογικής (αλάνθαστης κι αμετάβλητης), της αληθινής πνευματικής θέλησης (πλήρως ταυτισμένης με το σκοπό του πλανητικού Λόγου) και της ανώτατης δυνατής εστιασμένης σχέσης. Το μυστήριο της σχέσης αποκαλύπτεται σ’ αυτόν. Τότε το όλο σχήμα της εξέλιξης και της πρόθεσης του Ενός στον Οποίο ζει και κινείται και υπάρχει γίνεται σαφές γι’ αυτόν· δεν έχει πια να μάθει περισσότερα σ’ αυτή την πλανητική διάταξη· έχει γίνει οικουμενικός στη στάση του προς όλες τις μορφές ζωής και ταυτίζεται επίσης με την “απομονωμένη ενότητα” του Σανάτ Κουμάρα. (αυτή είναι η 4η θύρα)

Λίγες απ’ τις μεγάλες Ζωές που σχηματίζουν τον εσώτερο όμιλο της Αίθουσας Συμβουλίου της Σαμπάλλα είναι πλέον πιο προοδευμένες απ’ αυτόν· [142] οι “Υπερκόσμιοι Τρεις”, οι “Ακτινοβόλοι Επτά”, οι “Ζωές που ενσωματώνουν τα σαράντα εννέα Πυρά”, οι “Βούδδες της Δράσης” και ορισμένα “Αιώνια Πνεύματα” από τέτοια κέντρα δυναμικής πνευματικής ζωής όπως ο Σείριος ή από τον αστερισμό που κάθε στιγμή σχηματίζει τρίγωνο με τον Ήλιο μας και το Σείριο κι ένας Αντιπρόσωπος από την Αφροδίτη είναι μεγαλύτερης – πολύ μεγαλύτερης – εξέλιξης….εργαζόμενοι με το Νόμο της Εξέλιξης εντελώς πέρα από την πλανητική μας ζωή.

 

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Η αρχή της ελευθερίας είναι μια ενζυμική ενέργεια που μπορεί να διαπεράσει την ουσία κατά ένα μοναδικό τρόπο· η θεία αυτή αρχή αντιπροσωπεύει μια όψη της επίδρασης την οποία ασκεί ο Σείριος πάνω στο ηλιακό μας σύστημα και ιδιαίτερα πάνω στον πλανήτη μας. Αυτή η αρχή της ελευθερίας είναι μια από τις ιδιότητες της Θεότητας (όπως η θέληση, η αγάπη και ο νους) για τις οποίες η ανθρωπότητα γνωρίζει προς το παρόν λίγα. Η ελευθερία για την οποία οι άνθρωποι πολεμούν είναι μια από τις κατώτατες όψεις της κοσμικής αυτής ελευθερίας η οποία συνδέεται με ορισμένες μεγάλες εξελικτικές αναπτύξεις που επιτρέπουν στη ζωή ή την όψη πνεύμα να ελευθερωθεί από την κρούση, την επαφή και την επίδραση της ουσίας.

Η αρχή της ελευθερίας επιτρέπει στον Σανάτ Κουμάρα να ενοικεί στη Γη κι όμως να παραμένει ελεύθερος από όλες τις επαφές, εκτός με Εκείνους που έχουν διανύσει την Ατραπό της Απελευθέρωσης και στέκουν πλέον ελεύθεροι στο κοσμικό φυσικό πεδίο· είναι εκείνη που επιτρέπει στο μυημένο να επιτύχει μια κατάσταση “απομονωμένης ενότητας”· είναι εκείνη που βρίσκεται πίσω απ’ το Πνεύμα του Θανάτου και αποτελεί την ελαύνουσα δύναμη του μεγάλου αυτού αποδεσμευτικού Πράκτορα· είναι εκείνη που παρέχει ένα “μονοπάτι δύναμης” [417] μεταξύ της Ιεραρχίας μας και του μακρινού ηλίου Σείριου και δίνει το κίνητρο για την “καλλιέργεια της ελευθερίας” ή της απελευθέρωσης που υποκινεί το έργο των Διδασκάλων της Σοφίας· είναι εκείνη που προκάλεσε τη ζύμωση και τη δίνη της διαμάχης σε πολύ μακρινές εποχές και η οποία αναγνωρίσθηκε στο παρόν μέσω των αποτελεσμάτων του Νόμου της Εξέλιξης σε κάθε βασίλειο της φύσης· είναι εκείνη που “υπόκειται” ή βρίσκεται κάτω ή πίσω από κάθε πρόοδο. Αυτή η μυστηριωδώς “ασκούμενη επίδραση”, αυτή η “απώθηση” απ’ τη μορφή (όπως θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε απλά) εκπορεύεται απ’ το Σείριο και γι’ αυτή δεν έχουμε όνομα· είναι ο νόμος του οποίου οι τρεις κοσμικοί νόμοι – οι Νόμοι της Σύνθεσης, της Έλξης και της Οικονομίας – είναι απλά όψεις. Κανείς απ’ αυτούς τους τρεις επικουρικούς νόμους δεν επιβάλλει οποιαδήποτε εξουσία ή περιορισμό πάνω στον Κύριο του Κόσμου. Ο Νόμος της Ελευθερίας επιβάλλει όμως ορισμένους περιορισμούς, αν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει μια τέτοια παράδοξη φράση. Ευθύνεται στο ότι είναι γνωστός ως η “Μεγάλη Θυσία”, γιατί (υπό τον έλεγχο αυτού του νόμου) δημιούργησε την πλανητική μας ζωή και όλα όσα βρίσκονται μέσα και πάνω της, για να μάθει να χειρίζεται αυτό το νόμο με πλήρη κατανόηση, με πλήρη συνείδηση κι όμως ταυτόχρονα να φέρει αποδέσμευση στις μυριάδες μορφές της δημιουργίας Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: