Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

 

«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

27 Δεκεμβρίου 2020

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από την αδελφή Α.Ξ.:



Μύηση Ι. Η Γέννηση στη Βηθλεέμ. Ακτίνα VII


Η Ενέργεια της Τάξης ή της Τελετουργικής Μαγείας

 Πρώτα απ' όλα, ας εξετάσουμε τον τύπο ενέργειας που εκφράζει η έβδομη ακτίνα και στον οποίο βρίσκεται η δυναμικότητα και αποτελεσματικότητά της από την άποψη της μύησης. Καθώς μελετούμε αυτές τις μυήσεις και τις ρυθμιστικές τους ακτίνες, θα διαιρέσουμε τις ιδέες μας σε τρία μέρη:

  1. Τον τύπο ενέργειας και την ποιότητά της σε σχέση με τις διαδικασίες της ιδιαίτερης μύησης με την οποία συνδέεται.

  2. Το αποτέλεσμά της πάνω στην ανθρωπότητα, θεωρώντας την ανθρωπότητα σαν έναν παγκόσμιο μαθητή.

  3. Τη διεγερτική φύση της ενέργειας καθώς εκφράζεται:

      α. Στις τρεις όψεις της φύσης του μυημένου − νοητικής, αστρικής και φυσικής.

      β. Δια της ψυχικά−εμποτισμένης προσωπικότητας με το μυημένο “σε καλή στάση’’ − μια φράση με βαθύτατη αποκρυφιστική συνέπεια.

Στην ιδιαίτερη αυτή στιγμή της παγκόσμιας ιστορίας, η έβδομη ακτινική ενέργεια έχει αυξημένη δυναμικότητα, επειδή είναι η νέα και εισερχόμενη ακτίνα, αντικαθιστώντας την έκτη ακτίνα η οποία επικρατούσε επί μακρόν. Όταν μιλούμε για ακτινική ενέργεια εξετάζουμε στην πραγματικότητα την ποιότητα και την όψη θέληση−σκοπός μιας ορισμένης μεγάλης Ζωής στην Οποία δίνουμε τ’ όνομα “Κύριος μιας Ακτίνας’’. Θα βρείτε πολλά γι' αυτούς τους Ακτινικούς Κυρίους στους προηγούμενους τόμους της Πραγματείας επί των Επτά Ακτίνων. Η θεία Του πρόθεση, θέληση και σκοπός ή η αποφασιστική προβολή του νου Του δημιουργεί μια ακτινοβολία ή ένα ρεύμα ενέργειας που, − ανάλογα με τον τύπο και την ποιότητα − επιδρά σ' όλες τις μορφές της εκδηλωμένης ζωής μέσα στον πλανητικό μας αξεπέραστο δακτύλιο. Αυτοί οι Κύριοι των Ακτίνων είναι οι δημιουργικές και υποστηρικτικές ενέργειες που εκπληρώνουν τη Θέληση του πλανητικού Λόγου. Συνεργάζονται μαζί Του στον καθορισμό και την έκφραση του υπέρτατου σκοπού Του. Οι ακτινοβόλες Τους εκπορεύσεις αντικειμενικοποιούνται κυκλικά και αποσύρονται κυκλικά. Καθώς ακτινοβολούν στους τρεις κόσμους, οι κρούσσες ενέργειες προκαλούν αλλαγές, διαταραχές, πρόοδο και ανέλιξη· δημιουργούν τις αναγκαίες νέες μορφές και ζωογονούν κι’ εξειδικεύουν εκείνο δια του οποίου εκφράζεται η άμεση θεία πρόθεση· εντείνουν τόσο την ποιότητα όσο και τη δεκτικότητα της συνείδησης.

  Άλλες φορές, στη διάρκεια της απόσυρσης “στο δικό τους τόπο’’, προκαλούν την εξαφάνιση ή το θάνατο των μορφικών όψεων, των θεσμών και των “οργανωτικών οργανισμών’’, (για να χρησιμοποιήσω μια ιδιόρρυθμη φράση)· προκαλούν συνεπώς, κύκλους καταστροφής και παύσης κι’ έτσι κάνουν χώρο για εκείνες τις νέες μορφές και ζωικές εκφράσεις που θα δημιουργήσει η εισερχόμενη ακτίνα. Η βαθμιαία απόσυρση της έκτης Ακτίνας του Ιδεαλισμού και της προσηλωμένης Αφοσίωσης ευθύνεται για τη ζύμωση, την κρυστάλλωση, την καταστροφή, το θάνατο και τα σχίσματα του περασμένου αιώνα· τα παλιά πράγματα παρέρχονται καθώς ο Κύριος της έκτης Ακτίνας αποσύρει την προσοχή Του και συνεπώς την ενέργειά Του· η ακτινοβολία Του σήμερα δεν επικεντρώνεται ούτε εστιάζεται πλέον στη ζωή των τριών κόσμων. Ταυτόχρονα, η ενέργεια και η ακτινοβολία του Κυρίου της έβδομης Ακτίνας γίνονται σταθερά ισχυρότερες στους τρεις κόσμους.

  Αυτή η έλευση μιας ακτίνας δημιουργεί πάντοτε μια έντονη περίοδο μυητικής δραστηριότητας κι’ αυτό συμβαίνει σήμερα. Το κύριο αποτέλεσμα όσον αφορά την ανθρωπότητα, είναι να καταστήσει εφικτή την παρουσίαση χιλιάδων ζηλωτών και υποψηφίων για την πρώτη μύηση· οι άνθρωποι σε μεγάλη κλίμακα και σε ομαδικό σχηματισμό μπορούν σήμερα να διέλθουν από την εμπειρία της Μύησης της Γέννησης. Χιλιάδες ανθρώπινα όντα μπορούν να βιώσουν τη γέννηση του Χριστού μέσα τους και μπορούν να αντιληφθούν ότι η Χριστική ζωή, η Χριστική φύση και η Χριστική συνείδηση είναι δική τους. Αυτή η μύηση της “νέας γέννησης’’ της ανθρώπινης οικογένειας θα λάβει χώρα στη Βηθλεέμ, νοούμενη συμβολικά, γιατί η Βηθλεέμ είναι ο “οίκος του άρτου’’ − ένας αποκρυφιστικός όρος που υποδηλώνει εμπειρία στο φυσικό πεδίο. Οι μεγάλες αυτές μυήσεις που πραγματώνονται από τις ακτινικές ενέργειες, πρέπει να καταγραφούν στο φυσικό εγκέφαλο και ν' αποτυπωθούν στην αφυπνισμένη συνείδηση του μυημένου, κι’ αυτό πρέπει να συμβεί στην εκπληκτική αυτή περίοδο όπου, − για πρώτη φορά από την εμφάνιση της ανθρωπότητα ς στη Γη, − μπορεί να λάβει χώρα μια μαζική μύηση. Η εμπειρία δε χρειάζεται να εκφρασθεί με απόκρυφους όρους και στην πλειονότητα των περιπτώσεων δε θα εκφρασθεί· ο μυημένος ατομικά που λαμβάνει αυτή τη μύηση έχει επίγνωση μεγάλων αλλαγών στη στάση του προς τον εαυτό του, τους συνανθρώπους του, τις περιστάσεις και την ερμηνεία του των γεγονότων της ζωής. Αυτές είναι οι ιδιάζουσες αντιδράσεις που συνοδεύουν την πρώτη μύηση· ένας νέος προσανατολισμός στη ζωή κι’ ένας νέος κόσμος σκέψης καταγράφονται από το μυημένο. Αυτό θα ισχύσει εξίσου σε μεγάλη κλίμακα όσον αφορά το σύγχρονο άνθρωπο, τον παγκόσμιο μυημένο του πρώτου βαθμού. Οι άνθρωποι θ' αναγνωρίσουν σε πολλές ζωές τις αποδείξεις της ανάδυσης της Χριστικής συνείδησης και το πρότυπο ζωής θα προσαρμοσθεί όλο και περισσότερο στην αλήθεια όπως υπάρχει στις διδασκαλίες του Χριστού.

  Η αναπτυσσόμενη αυτή Χριστική συνείδηση στις μάζες των ανθρώπων θα δημιουργήσει κατ' ανάγκη μια ζύμωση στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων παντού· η ζωή της προσωπικότητας, που ήταν προσανατολισμένη ως τώρα στην επίτευξη υλικών και καθαρά ιδιοτελών σκοπών, θα βρεθεί σε διαμάχη με τη νέα κι εσώτερη αντίληψη· ο “σαρκικός’’ άνθρωπος (για να χρησιμοποιήσω τα λόγια του Παύλου, του μυημένου), θα πολεμήσει τον πνευματικό άνθρωπο καθώς καθένας θα επιδιώκει ν' αποκτήσει τον έλεγχο. Στα αρχικά στάδια, μετά τη “γέννηση” και στη διάρκεια της “βρεφικής ηλικίας του Χριστού-Παιδίου’’ (μιλώντας πάλι συμβολικά), η υλική όψη θριαμβεύει. Αργότερα, θριαμβεύει η Χριστική ζωή. Αυτό το ξέρετε καλά. Κάθε μύηση φανερώνει ένα στάδιο στην ανάπτυξη κι’ αύξηση του νέου αυτού παράγοντα στην ανθρώπινη συνείδηση κι’ έκφραση, κι’ αυτό συνεχίζεται μέχρι την τρίτη μύηση, οπότε αναδύεται “εις πλήρες ανάστημα ανδρός εν Χριστώ’’. Ο μυημένος είναι πια έτοιμος, στην πέμπτη μύηση, να καταγράψει, ν' αντιληφθεί και ν' αποτυπώσει την από μακρού αναμενόμενη αποκάλυψη.

  Αναφορικά με το άτομο και την πρώτη μύηση, η έβδομη ακτίνα είναι πάντοτε ενεργός και ο άνθρωπος μπορεί συνειδητά να καταγράψει το γεγονός της μύησης επειδή, είτε ο εγκέφαλος είτε ο νους (και συχνά αμφότεροι), ελέγχονται από την έβδομη ακτίνα. Το γεγονός αυτό έχει σπουδαιότητα σήμερα σε σχέση με την ανθρωπότητα, γιατί θα επιτρέψει στο ανθρώπινο γένος να διέλθει από τη θύρα που θα το εισάγει στην πρώτη μυητική διαδικασία. Θα σας είναι φανερό γιατί η τωρινή περίοδος στην οποία τα ανθρώπινα όντα (σε μεγάλες ομάδες), μπορούν να λάβουν την πρώτη μύηση, αντιστοιχεί σε μια κατάσταση όπου ο άρτος είναι το κύριο ενδιαφέρον των ανθρώπων παντού. Η ανθρωπότητα θα περάσει διαμέσου αυτής της μύησης της “γέννησης’’ και θα εκδηλώσει τη Χριστική ζωή για πρώτη φορά σε μεγάλη κλίμακα, στη διάρκεια μιας περιόδου οικονομικών διευθετήσεων, της οποίας η λέξη “άρτος’’ είναι απλά ένα σύμβολο. Η περίοδος αυτή άρχισε το έτος 1825 και θα συνεχισθεί μέχρι το τέλος αυτού του αιώνα. Η ανέλιξη της Χριστικής ζωής − σαν αποτέλεσμα της παρουσίας και των δραστηριοτήτων της δεύτερης θείας όψης της αγάπης, − θα καταλήξει στον τερματισμό του οικονομικού φόβου, και ο “οίκος του άρτου’’ θα γίνει ο “οίκος της αφθονίας’’. Ο άρτος − σαν το σύμβολο της υλικής ανθρώπινης ανάγκης, −θα ελέγχεται τελικά από μια μεγάλη ομάδα μυημένων της πρώτης μύησης− από εκείνους των οποίων οι ζωές αρχίζουν να ελέγχονται από τη Χριστική συνείδηση, η οποία είναι συνείδηση ευθύνης και υπηρεσίας. Αυτοί οι μυημένοι υπάρχουν κατά χιλιάδες σήμερα· θα υπάρχουν κατά εκατομμύρια όταν έρθει το έτος 2025. Όλος αυτός οι αναπροσανατολισμός και η ανέλιξη θα είναι το αποτέλεσμα της δραστηριότητας της έβδομης ακτίνας και της κρούσης της ακτινοβολίας της πάνω στην ανθρωπότητα.

  Η έβδομη ακτίνα είναι κατεξοχήν το μέσον της σχέσης. Συνενώνει τις δύο θεμελιώδεις όψεις πνεύματος και ύλης. Συνδέει ψυχή και μορφή και όσον αφορά στην ανθρωπότητα συνδέει ψυχή και προσωπικότητα. Στην πρώτη μύηση κάνει το μυημένο να αποκτήσει επίγνωση αυτής της σχέσης· του επιτρέπει να επωφεληθεί απ' αυτήν την “προσεγγίζουσα δυαδικότητα’’ και, − τελειοποιώντας την επαφή, − να προκαλέσει στο φυσικό πεδίο την ανάδυση σε εκδήλωση του “νέου ανθρώπου’’. Στην πρώτη μύηση, δια της διέγερσης που επέρχεται από την έβδομη ακτινική ενέργεια, η προσωπικότητα του μυημένου και η αιωρούμενη επισκιάζουσα ψυχή ενώνονται συνειδητά· ο μυημένος γνωρίζει τότε ότι είναι −για πρώτη φορά− μια ψυχικά εμποτισμένη προσωπικότητα. Το χρέος του είναι πια ν' αναπτυχθεί σε ομοιότητα με ότι ουσιαστικά είναι. Αυτή η ανάπτυξη καταδεικνύεται στην τρίτη μύηση, εκείνη της Μεταμόρφωσης.

  Η κύρια λειτουργία της έβδομης αυτής ακτίνας είναι να συνενώνει την αρνητική και θετική όψη των φυσικών διαδικασιών. Κυβερνά συνεπώς τη σεξουαλική σχέση όλων των μορφών· είναι η δυναμικότητα που υπόκειται στη γαμήλια σχέση και γι’ αυτό, καθώς η ακτίνα αυτή έρχεται σ' εκδήλωση στον τωρινό παγκόσμιο κύκλο, έχουμε την εμφάνιση των θεμελιωδών σεξουαλικών προβλημάτων − ακολασία, διαταραχή της γαμήλιας σχέσης, διαζύγια και την κινητοποίηση εκείνων των δυνάμεων που θα δημιουργήσουν τελικά μια νέα στάση προς το σεξ και την εδραίωση εκείνων των πρακτικών, στάσεων και ηθικών αντιλήψεων που θα διέπουν τις σχέσεις μεταξύ των φύλων στη διάρκεια της ερχόμενης Νέας Εποχής.

  Η πρώτη μύηση συνδέεται συνεπώς στενά μ' αυτό το πρόβλημα. Η έβδομη ακτίνα κυβερνά το ιερό κέντρο και την ανύψωση των ενεργειών του στο λαιμό ή στο ανώτερο δημιουργικό κέντρο· η ακτίνα αυτή θέτει συνεπώς σε κίνηση μια περίοδο τεράστιας δημιουργικής δραστηριότητας τόσο στο υλικό πεδίο, δια της διέγερσης της σεξουαλικής ζωής όλων των ανθρώπων, όσο και στους τρεις κόσμους, δια της διέγερσης που επέρχεται όταν ψυχή και μορφή συνδέονται συνειδητά. Η πρώτη κύρια απόδειξη ότι η ανθρωπότητα, (δια της πλειονότητας των προχωρημένων ανθρώπων της), έχει λάβει την πρώτη μύηση, θα είναι η εμφάνιση ενός κύκλου μιας ολοκληρωτικά νέας δημιουργικής τέχνης. Η δημιουργική αυτή παρόρμηση θα πάρει μορφές που θα εκφράζουν τις νέες εισερχόμενες ενέργειες. Όπως ακριβώς η περίοδος που κυβερνούσε η έκτη ακτίνα κορυφώθηκε σ' έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι εργάζονται σε μεγάλα εργαστήρια κι’ εργοστάσια για να παράγουν την πληθώρα των αντικειμένων που οι άνθρωποι θεωρούν αναγκαία για την ευτυχία και την ευημερία τους, έτσι και στον έβδομο ακτινικό κύκλο θα δούμε τους ανθρώπους να εμπλέκονται σε ακόμη μεγαλύτερη κλίμακα στο πεδίο της δημιουργικής τέχνης. Η αφοσίωση στα αντικείμενα θα αντικατασταθεί τελικά από τη δημιουργία εκείνου που θα εκφράζει αληθινότερα το Πραγματικό· η ασχήμια και η υλικότητα θα δώσουν τη θέση τους στην ομορφιά και την πραγματικότητα. Σε μεγάλη κλίμακα η ανθρωπότητα έχει ήδη “οδηγηθεί από το σκοτάδι στο φως’’ και το φως της γνώσης γεμίζει τη γη. Στην περίοδο που βρίσκεται μπροστά, και υπό την επηρεάζουσα ακτινοβολία της έβδομης ακτίνας, η ανθρωπότητα θα οδηγηθεί “από το απατηλό στο Πραγματικό’’. Αυτό το καθιστά εφικτό η πρώτη μύηση για το άτομο και θα το κάνει εφικτό και για τη μάζα των ανθρώπων.

  Η έβδομη ακτινική ενέργεια είναι η ενέργεια που χρειάζεται για να φέρει τάξη από το χάος και το ρυθμό για να αντικαταστήσει την αταξία. Η ενέργεια αυτή θα εισαγάγει τη νέα παγκόσμια τάξη την οποία αναμένουν όλοι οι άνθρωποι· θα αποκαταστήσει τα αρχαία ορόσημα, θα υποδείξει τους νέους θεσμούς και τις μορφές πολιτισμού και κουλτούρας που απαιτεί η ανθρώπινη πρόοδος, και θα γαλουχήσει τη νέα ζωή και τις νέες καταστάσεις συνείδησης που θα καταγράφει όλο και περισσότερο η προηγμένη ανθρωπότητα. Τίποτε δεν μπορεί ν’ αναχαιτίσει αυτήν τη δραστηριότητα· όλα όσα συμβαίνουν σήμερα καθώς οι άνθρωποι αναζητούν νέους τρόπους, οργανωμένη ενότητα και ειρηνική ασφάλεια, εκπληρώνονται δια της εισερχόμενης Ακτίνας της Τάξης ή Τελετουργικής Μαγείας. Η λευκή μαγεία των ορθών ανθρώπινων σχέσεων δεν μπορεί να σταματήσει· πρέπει αναπόφευκτα να εκδηλωθεί αποτελεσματικά, επειδή η ενέργεια της έβδομης αυτής ακτίνας είναι παρούσα και ο Κύριος της Ακτίνας συνεργάζεται με τον Κύριο του Κόσμου για να επιφέρει την αναγκαία “αναμόρφωση”. Οι ψυχικά εμποτισμένες προσωπικότητες, που δρουν υπό την ακτινική αυτή επίδραση, θα δημιουργήσουν το νέο κόσμο, θα εκφράσουν τις νέες ποιότητες και θα θεσπίσουν εκείνα τα νέα συστήματα και τους οργανωμένους τρόπους δημιουργικής δραστηριότητας που θα καταδείξουν τη νέα ζωντάνια και τις νέες τεχνικές της ζωής. Η διαστροφή αυτών των ιδεωδών της έβδομης ακτίνας και η εκπόρνευση της εισερχόμενης αυτής ενέργειας για την εξυπηρέτηση των σκοτεινών και ιδιοτελών φιλοδοξιών άπληστων ανθρώπων, δημιούργησε τα ολοκληρωτικά εκείνα συστήματα που τόσο τρομερά σήμερα φυλακίζουν το ελεύθερο πνεύμα του ανθρώπου.

  Για να συνοψίσω όσα είπα:

  1. Η ενέργεια της έβδομης ακτίνας είναι ο δυναμικός πράκτορας της μύησης όταν λαμβάνεται στο φυσικό πεδίο, δηλαδή, στη διάρκεια της διαδικασίας της πρώτης μύησης.

  2. Τα αποτελέσματά της πάνω στην ανθρωπότητα θα είναι:

      α. Να φέρει την γέννηση της Χριστικής συνείδησης μεταξύ των μαζών των ανθρώπινων όντων με νοήμονα έφεση.

       β. Να κινητοποιήσει ορισμένες σχετικά νέες εξελικτικές διαδικασίες που θα μετασχηματίσουν την ανθρωπότητα (τον παγκόσμιο μαθητή), σε ανθρωπότητα (τον παγκόσμιο μυημένο).

       γ. Να εδραιώσει μ' ένα νέο και νοήμονα τρόπο την πάντοτε υφιστάμενη έννοια της σχέσης κι’ έτσι να φέρει στο φυσικό πεδίο ορθές ανθρώπινες σχέσεις. Πράκτοράς της είναι η καλή θέληση, μια αντανάκλαση της θέλησης−για−το−καλό της πρώτης θείας όψης. Αντανάκλαση της πρώτης αυτής Ακτίνας της Θέλησης ή Σκοπού είναι η καλή θέληση.

       δ. Να επαναδιευθετήσει τις αρνητικές και θετικές σχέσεις και −σήμερα− αυτό θα προωθηθεί κυρίως αναφορικά με τη σεξουαλική σχέση και το γάμο.

       ε. Να εντείνει την ανθρώπινη δημιουργικότητα κι’ έτσι να εισαγάγει τη νέα τέχνη σαν μια βάση για τη νέα κουλτούρα και σαν ρυθμιστικό παράγοντα στο νέο πολιτισμό.

       ζ. Να αναδιοργανώσει τις παγκόσμιες υποθέσεις κι’ έτσι να εγκαινιάσει τη νέα παγκόσμια τάξη. Αυτό ανήκει σαφώς στο βασίλειο της τελετουργικής μαγείας.

3. Η διέγερση της έβδομης αυτής ακτίνας σε σχέση με το μυημένο ατομικά:

       α. Θα φέρει σε ύπαρξη στο νοητικό πεδίο μια πλατιά και αναγνωρισμένη σχέση μεταξύ της ψυχής και του νου.

       β. Θα φέρει ένα βαθμό τάξης στις συναισθηματικές διαδικασίες του μυημένου, βοηθώντας έτσι το προπαρασκευαστικό έργο της δεύτερης μύησης.

       γ. Θα επιτρέψει στο μυημένο − στο φυσικό πεδίο − να εδραιώσει ορισμένες σχέσεις υπηρεσίας, να μάθει την πρακτική της στοιχειώδους λευκής μαγείας και να καταδείξει το πρώτο στάδιο της αληθινά δημιουργικής ζωής.

   Όσον αφορά το μυημένο ατομικά, το αποτέλεσμα της έβδομης ακτινικής ενέργειας στη ζωή του είναι ακραία δυναμικό· αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, λόγω του γεγονότος ότι ο νους και ο εγκέφαλός του ρυθμίζονται από την έβδομη ακτίνα τη στιγμή που συμβαίνει συνειδητά η μυητική διαδικασία. Το αποτέλεσμά της στο νοητικό πεδίο είναι παρόμοιο μ' αυτό που παρατηρείται −σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα− στον πλανήτη, γιατί ήταν αυτή η ακτινική ενέργεια που χρησιμοποίησε ο πλανητικός Λόγος όταν συνένωσε τις κύριες δυαδικότητες πνεύματος και ύλης στην έναρξη του δημιουργικού Του έργου. Οι δύο όψεις του νου (ο κατώτερος συγκεκριμένος νους και η ψυχή, ο Υιός του Νου) συνδέονται στενότερα κι’ έρχονται τελικά σε μια συνειδητή, αναγνωρισμένη σύναψη στο αστρικό πεδίo· η έβδομη ακτίνα αποκαθιστά τάξη μέσα στην αστρική συνείδηση, και (στο νοητικό πεδίο) η επίδραση αυτή προκαλεί δημιουργικότητα, τη διοργάνωση της ζωής και τη συνένωση “μέσα στην κεφαλή’’ των κατώτερων και ανώτερων ενεργειών κατά τέτοιο τρόπο ώστε, ο “Χριστός γεννάται’’. Θα εξετάσουμε το τελευταίο αυτό σημείο λεπτομερέστερα, όταν καταπιαστούμε με τη σημασία των μυήσεων· θα διαπιστώσουμε τότε, ότι εμπλέκεται η σχέση μεταξύ της υπόφυσης και της επίφυσης.

  Τελικά, η έβδομη ακτινική ενέργεια −στη μυητική διαδικασία μεταξύ πρώτης και δεύτερης μύησης− επιτρέπει στο μυημένο (στη ζωή του στο φυσικό πεδίο), να καταδείξει μια αναπτυσσόμενη αίσθηση τάξης και οργάνωσης, να εκφράζει συνειδητά κι’ αυξητικά την επιθυμία να βοηθά τους συνανθρώπους του κι’ έτσι να εδραιώνει σχέσεις μαζί τους και να καθιστά τη ζωή του δημιουργική κατά πολλούς τρόπους.

  Όλοι αυτοί οι παράγοντες είναι εμβρυώδεις στη φύση του, αλλά αρχίζει πλέον συνειδητά να θέτει το θεμέλιο για το μελλοντικό μυητικό έργο· οι φυσικές πειθαρχίες είναι αυτή την εποχή μεγάλης σπουδαιότητας, παρότι η αξία τους συχνά υπερεκτιμάται και το αποτέλεσμά τους δεν είναι πάντοτε καλό· οι εδραιωθείσες και καλλιεργηθείσες σχέσεις είναι μερικές φορές μικρής αξίας, επειδή ο μαθητής είναι συνήθως εγωκεντρικός κι’ έτσι, δεν έχει −από άγνοια κι’ έλλειψη διάκρισης− πλήρη αγνότητα κινήτρου. Ωστόσο, οι αλλαγές που προκαλούνται από την επίδραση αυτής της ακτίνας γίνονται περισσότερο αποτελεσματικές από ζωή σε ζωή· η σχέση του μαθητή με την Ιεραρχία, η αναδιοργάνωση της ζωής του στο φυσικό πεδίο και η αυξανόμενη προσπάθειά του να καταδείξει την εσωτερική έννοια της λευκής μαγείας γίνονται όλο και περισσότερο ζωτικές, μέχρι να είναι έτοιμος για τη δεύτερη μύηση.

 (Αλίκη Μπέιλη, Οι Ακτίνες και οι Μυήσεις, σσ. 567-575)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: