ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΣΤΟΝ ΖΥΓΟ
ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΡΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ 14.26 - Πέμπτη 17/10/2024
ΤΟ ΑΣΡΑΜ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
Ο Δάσκαλος Θιβετανός (Τζβάλ Κούλ) ανακοίνωσε το σχηματισμό ενός νέου Άσραμ (το λεγόμενο Άσραμ της Σύνθεσης) κατά τη διάρκεια του μηνύματος του Βεσάκ το 1946:
«Έχω καθυστερήσει να γράψω το συνηθισμένο μου μήνυμα του Βεσάκ μέχρι αυτή την ημερομηνία λόγω ενός συγκεκριμένου γεγονότος στην Ιεραρχία που ωρίμαζε και το οποίο απαιτούσε όλη μου την προσοχή. Αυτό το γεγονός συνδέθηκε με το Φεστιβάλ του Βεσάκ και αφορούσε, μεταξύ άλλων, το σχηματισμό ενός νέου Άσραμ, στο οποίο η όψη της Σοφίας θα είχε ιδιαίτερη σημασία και όχι η όψη της Αγάπης. Αυτό το Άσραμ θα σχετίζεται επίσης με έναν περίεργο τρόπο με τον Βούδα. Έπρεπε να σχηματιστεί αυτή τη στιγμή για να είναι ο αποδέκτης, και μετά ο θεματοφύλακας, ορισμένων «ποιοτήτων/χαρισμάτων ή δώρων» που θα φέρει ο Βούδας την ώρα της Πανσελήνου του Μαΐου. Αυτά αφορούν στη θέληση για καλό του Κυρίου του Κόσμου, του Αρχαίου των Ημερών, αν και δεν αφορούν την καλή θέληση όπως καταλαβαίνετε αυτή τη φράση. Αυτό το Άσραμ, όταν διαμορφωθεί και εγκατασταθεί δεόντως, θα επιτρέψει στα Μέλη της Ιεραρχίας να ανταποκριθούν σε αυτή την πτυχή του θεϊκού Σκοπού – τον Σκοπό που, όπως γνωρίζετε, βρίσκεται πίσω από το Σχέδιο και το υλοποιεί. Αυτό το Άσραμ, που σχετίζεται με τον Βούδα, θα βρίσκεται υπό τη στενή επίβλεψη του Χριστού, και επίσης του Κυρίου του Πολιτισμού — αυτή τη στιγμή του Δάσκαλου Ρ. Είναι τα μόνα δύο Μέλη της Ιεραρχίας που μπορούν να καταγράψουν τον θείο Σκοπό (ως προς τους άμεσους στόχους του) με τέτοιο τρόπο ώστε ολόκληρη η Ιεραρχία να μπορεί να ενημερωθεί και να εργαστεί ενωτικά και ευφυώς για την εφαρμογή του».
Το Άσραμ της Σύνθεσης περιλαμβάνει μαθητές στις Ακτίνες 1, 2 και 7. Εκτός από τη σύνθεση αυτών των τριών ακτίνων, ο Δάσκαλος Θιβετανός έδειξε ότι η ποιότητα της Ακτίνας δύο αυτού του νέου άσραμ ήταν περισσότερο προς τη γραμμή της Σοφίας, παρά προς τη γραμμή της Αγάπης.
Ο ακόλουθος ορισμός της Σοφίας περιγράφει τη σοφία της δεύτερης ακτίνας: Η αγάπη είναι απόκριση στην επαφή και αυτό –στον άνθρωπο– σημαίνει κατανόηση, περιεκτικότητα και ταύτιση.
Η σοφία υποδηλώνει την ικανότητα στη δράση ως αποτέλεσμα της αναπτυγμένης αγάπης και του φωτός της κατανόησης. Eίναι επίγνωση των απαιτήσεων και ικανότητα να φέρεις σε μια συγχωνευμένη σχέση την ανάγκη και αυτό που θα την καλύψει.
Επιπλέον, η όψη της σοφίας της Ακτίνας 2 συνδέεται με τη Σαμπάλλα: Οι ψυχές στην όψη της Σοφίας της δεύτερης ακτίνας πηγαίνουν στη Σαμπάλα και εντάσσονται στο μεγάλο Συμβούλιο με κάποια ιδιότητα.
Αυτό το νέο άσραμ, επομένως, χρησιμοποιεί τόσο τη Θέληση όσο και τη Σοφία για να εκφράσει τη δεύτερη ακτίνα συνδυάζοντας διαφορετικές μορφές και ενέργειες σε ένα ενοποιημένο σύνολο. Επιπλέον, η μεταστοιχειωτική Βούληση που προέρχεται από τη Σαμπάλα εφαρμόζεται μέσα από την οργανωτική και μεταμορφωτική δύναμη της 7ης Ακτίνας για να επιλύσει το χάος και να επιφέρει ειρήνη.
Τα τρία άσραμ (1ης,2ης,7ης ακτίνας) συστήνουν τα τρία σημεία ενός τριγώνου και υπόκεινται σε μια πύρινη ενεργειακή ροή που συγκεντρώνει και ενώνει τις εκπομπές τους σε ένα κεντρικό σημείο σύνθεσης. Οι ντέβα που εκπέμπονται, καλούν και ηχούν τη νότα για να εμπλακούν οι ντέβας της δόμησης (7η ακτίνα) στο έργο της εκδήλωσης.
Η έβδομη (7η) ακτίνα είναι η ενέργεια της Τελετουργικής Τάξης. Είναι μια έκφραση της θέλησης που οδηγεί σε εξωτερική εκδήλωση. Είναι αυτό που ενσωματώνει τόσο την περιφέρεια όσο και το σημείο στο κέντρο. Είναι η θέληση για τελετουργική σύνθεση. Είναι ο πρωταρχικός παράγοντας προετοιμασίας της θείας φύσης - η ανάγκη να εκφραστεί –η θεία φύση–, η αναγκαιότητα να εκδηλώνεται με εύρυθμο ρυθμικό τρόπο, η ανάγκη να αγκαλιάσουμε «αυτό που είναι πάνω και αυτό που είναι κάτω» και, μέσω αυτής της δράσης της 7ης ακτίνας, να παράγουμε ομορφιά, τάξη, τέλεια σύνολα και σωστές σχέσεις.
Το Άσραμ της Σύνθεσης εκφράζει την τελετουργική σύνθεση της έβδομης ακτίνας για να εκδηλώσει έναν νέο πολιτισμό που φέρνει πνευματικές αρχές στην καθημερινή ζωή και τις υποθέσεις σε κάθε τομέα της ανθρώπινης προσπάθειας.
Υπάρχουν εξωπλανητικές δυνάμεις που φέρνουν κοσμικές ενέργειες για να υποστηρίξουν το έργο της Ιεραρχίας, ως προετοιμασία για την Επανεμφάνιση του Χριστού και την εκδήλωση ενός νέου πολιτισμού.
Ένα τέτοιο μεγάλο κοσμικό ον είναι ο Aβατάρ της Σύνθεσης.
Το εποικοδομητικό έργο του Aβατάρ της Σύνθεσης θα προωθήσει την εκδήλωση της ενότητας και της αλληλοσυσχέτισης, και έρχεται, επομένως, για να χειριστεί και να εφαρμόσει την ενέργεια της πρώτης ακτίνας.
Θα γαλβανίσει τις τρεις ομάδες –το Συμβούλιο της Σαμπάλα (περιέχει την όψη Σοφία της 2ης ακτίνας), τους Nιρμανακάγιας και το Νέο Όμιλο Εξυπηρετητών του Κόσμου– με δυναμική ενέργεια και, με έναν μυστηριώδη τρόπο, θα τις συσχετίσει μεταξύ τους, έτσι ώστε να υπάρξει μια νέα σύνθεση και ευθυγράμμιση πάνω στη Γη.
Εκτός από τη συμβολή του Aβατάρ της Σύνθεσης, υπάρχουν επιρροές και ώσεις που προέρχονται από μεγάλους αστερισμούς. Μέσα σε αυτό το σύνολο των ενεργειών, ειδικών ενεργειών, έχουμε επιρροές και επιδραστικές ώσεις από τη Μεγάλη Άρκτο, τον Σείριο και τις Πλειάδες. Η επιρροή τους ξεχύνεται στα τρία μεγάλα πλανητικά κέντρα: τη Σαμπάλα, την Ιεραρχία και την Ανθρωπότητα.
Αυτή η τεράστια ενέργεια δίνει τη δυνατότητα στο Άσραμ της Σύνθεσης να οικοδομήσει τη νέα κουλτούρα και να εκπληρώσει την αποστολή του στην εκδήλωση του Σχεδίου. Ο Διδάσκαλος Θιβετανός έχει παράσχει πολύ συγκεκριμένες οδηγίες για το Άσραμ της Σύνθεσης:
[…] κατανοήστε ξεκάθαρα ποιο είναι το έργο που πρέπει να αναληφθεί στην προετοιμασία για τον Ερχόμενο. Αυτό συνεπάγεται τέσσερα πράγματα:
Η προσπάθεια να σταθούμε δίπλα σε όλους τους άλλους μαθητές και υποψήφιους σε μια προσπάθεια να καλέσουμε τον Άβαταρ, να Τον προσεγγίσουμε με εστιασμένη εντατική σκέψη και να προκαλέσουμε την αντίδρασή Του. Αυτός είναι ο σκοπός της νέας Επίκλησης. Εκφράζει πρόθεση, ζητά και δεσμεύεται για συνεργασία.
Η παροχή ενός πυρήνα ή μιας ομάδας μέσω της οποίας ο Αβατάρ της Σύνθεσης μπορεί να λειτουργήσει, όταν ο μικρότερος Αβατάρ εμφανιστεί στο φυσικό επίπεδο. Αυτό περιλαμβάνει ατομική δραστηριότητα, κραδασμό ξεκάθαρης νότα, που βασίζεται σε σαφή νοητική αντίληψη, την αναγνώριση των συμμετεχόντων στο έργο και την ανάπτυξη συνειδητής ομαδικής εργασίας. Σε αυτή την ομαδική εργασία η προσωπικότητα υποτάσσεται και κυριαρχούν μόνο οι παρακάτω προσδιορισμοί:
Η αποφασιστικότητα να προσφέρουμε ομαδικές υπηρεσίες —ως ομάδα— στον παγκόσμιο όμιλο.
Η αποφασιστικότητα να δημιουργηθούν σωστές ανθρώπινες σχέσεις στον πλανήτη.
Η αποφασιστικότητα να αναπτυχθεί παντού το πνεύμα της καλής θέλησης.
Η αποφασιστικότητα να αντισταθείς στο κακό μέσω της προγραμματισμένης ομαδικής δραστηριότητας.
Η αποφασιστικότητα για την κατασκευή ενός δικτύου φωτός και υπηρεσιών σε κάθε χώρα. ….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου