Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019


«Είμαι η αιώνια αιτία κάθε σχέσης. Είμαι και υπάρχω». Ο δυαδισμός της δεύτερης ακτίνας γίνεται αντιληπτός πρώτη φορά στον πέμπτο οίκο απ’ τον άνθρωπο, την ενσωματωμένη πέμπτη αρχή.
Ο ΠΛΟΥΤΩΝ που διαβιβάζει την πρώτη ακτινική ενέργεια, κυβερνά το Σκορπιό, το ζώδιο της μαθητείας, του ανθρώπου που είναι έτοιμος για τη συγχώνευση η οποία επέρχεται δια της επιρροής των ιερών πλανητών και κυβερνά τον οίκο των μεγάλων χωρισμών και του θανάτου. “Το βέλος του Θεού διαπερνά την καρδιά κι έρχεται ο θάνατος.” Αλλά σ’ αυτή τη σχέση πρέπει να θυμάστε ότι ο θάνατος επέρχεται σαφώς από την ψυχή. Είναι η ψυχή που εκτοξεύει το βέλος του θανάτου. (Το υψωμένο βέλος είναι το αστρολογικό σύμβολο του Πλούτωνα.)
Είναι δύσκολο ακόμη και για έναν προχωρημένο μαθητή να κατανοήσει αυτή την εποχή τη φύση του ανθρώπου όταν θα έχει απορρίψει κάθε φυσική διαμάχη απ’ τη συνειδητή εμπειρία της ζωής του και όταν η παρόρμηση για σύγκρουση (στο φυσικό πεδίο) θα έχει σβήσει ολοκληρωτικά από την ανθρώπινη συνείδηση. Το πεδίο μάχης θα μετατοπισθεί τότε σε άλλες περιοχές επίγνωσης και το αποτέλεσμά του – στην ανθρωπότητα σαν σύνολο – αποτελεί την αιτία της επιλογής του ειδικού αυτού ομίλου μέσω του οποίου θα μπορέσουν να επιλυθούν και να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα που θα προκύψουν από τις μεταβληθείσες συνθήκες. Oι άνθρωποι θα πρέπει να εκπαιδευθούν για μια κατάσταση μαθητείας ακόμη πιο νέα και διαφορετική απ’ τον τύπο που παρουσίασα αυτή την εποχή και ο οποίος διαφέρει ριζικά απ’ ό,τι δόθηκε προηγουμένως.
O ασραμικός αυτός μερισμός είναι μια απ’ τις μεγάλες αποζημιώσεις της μαθητείας. Μέσα απ’ αυτόν μπορεί πρόσθετο φως να γίνει “αποκρυφιστικά ανεκτό”. Θα ήθελα να συλλογισθείτε αυτή τη φράση. Μεγάλη ενωμένη ισχύς μπορεί να εφαρμοσθεί στην υπηρεσία του Σχεδίου και η αποκρυφιστική σημασία των λόγων: “Η ισχύς μου είναι ίση με την ισχύ δέκα, γιατί η καρδιά μου είναι αγνή” μπορεί να κατανοηθεί. Η τελειοποιημένη ισχύς του Άσραμ (που συμβολίζεται με τον αριθμό 10) γίνεται διαθέσιμη στο μαθητή του οποίου η αγνότητα της καρδιάς του επέτρεψε να διεισδύσει στο Άσραμ· η γνώση του μετουσιώνεται ταχύτερα σε σοφία καθώς ο νους του υπόκειται στην επίδραση της ανώτερης κατανόησης Εκείνων με τους Oποίους συνδέεται· βαθμιαία αρχίζει να συνεισφέρει το δικό του μερίδιο φωτός και κατανόησης σ’ εκείνους που τώρα εισέρχονται και σ’ εκείνους που είναι ίσοι του.

ΝΟΕΚ & ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ

Ποια είναι η πηγή της κύριας καθοδήγησης μου αυτή τη στιγμή;
Ποιον τύπο προσωπικότητας θέλω να δημιουργήσω;
Ποια είναι η φύση της ‘κατοικίας’ που θέλω να δημιουργήσω;
Τι θέλω να δω όταν κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη;
Ποιες είναι οι ευθύνες μου απέναντι στον πλανήτη;
Ποια πατρίδα έχω δημιουργήσει;
Τί λένε τα ιστορικά βιβλία σε όσους/όσες έρθουν μετά από μένα γι` αυτή την περίοδο της Ανθρωπότητας;
Ποιο μέρος της θειότητας ή ποια μεγάλη ιδεολογία εκφράζω εγώ σήμερα;
(Η.Ζ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: