Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025

    «ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,

ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,

ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2025

                                                  Κείμενο που διαμοιράστηκε


Από το βιβλίο Εξωτερίκευσης της Ιεραρχίας

Ερχόμαστε τώρα να εξετάσουμε το απέραντο Άσραμ που ελέγχεται από το Διδάσκαλο Ρ. Είναι ο Κύριος του Πολιτισμού και το έργο Του είναι να εισάγει το νέο πολιτισμό που περιμένουν όλοι οι άνθρωποι. Είναι ένα Άσραμ τρίτης ακτίνας κι επομένως περιβάλλει μέσα στον αξεπέραστο δακτύλιο του όλα τα Άσραμ που βρίσκονται στην τρίτη Ακτίνα της Ενεργού Νοημοσύνης, στην πέμπτη Ακτίνα της Συγκεκριμένης Επιστήμης και στην έβδομη Ακτίνα της Τελετουργικής Τάξης. Όλα αυτά τα Άσραμ εργάζονται υπό τη γενική διεύθυνση του Διδασκάλου Ρ. Εργάζεται κυρίως μέσω των Διδασκάλων των τριών αυτών τύπων ακτινικής ενέργειας. Ο Ίδιος ασχολείται αυτή τη στιγμή με την έβδομη ακτινική ενέργεια που είναι η ενέργεια που παράγει τάξη στον πλανήτη μας.

Αυτή είναι η Ακτίνα της Τελετουργικής Τάξης και δια της δραστηριότητας αυτής της ενέργειας, όταν διευθύνεται και χρησιμοποιείται σωστά, επιβάλλεται ένας ρυθμός σε όλες τις όψεις της ανθρώπινης ζωής. Γίνεται σταθερά μια προσπάθεια να αναχαιτισθεί το άσχημο χάος του παρόντος και να παραχθεί η διευθετημένη ομορφιά του μέλλοντος. Το μεγάλο όπλο που χρησιμοποιείται τώρα απ’ τις συνδυασμένες Δυνάμεις του Κακού είναι το χάος, η διάσπαση, η έλλειψη εδραιωμένης ασφάλειας κι ο επακόλουθος φόβος. Η ισχύς των κακών αυτών δυνάμεων είναι εξαιρετικά μεγάλη, επειδή ανήκουν σε όλες τις ιδεολογίες και σε καμιά ιδιαίτερη ομάδα. Το χάος που παράγεται από την αδιαφορία, το χάος που παράγεται από την αβεβαιότητα, το χάος που παράγεται από το φόβο, την πείνα, την ανασφάλεια, από το να βλέπεις τους άλλους να υποφέρουν ενώ είναι αθώοι και το χάος που παράγεται από τα φιλόδοξα στοιχεία που προκαλούν σύγκρουση και διαμάχη σε κάθε έθνος (χωρίς εξαίρεση) – αυτοί είναι οι παράγοντες με τους οποίους επιχειρεί ν’ ασχοληθεί ο Διδάσκαλος Ρ.· είναι ένα εγχείρημα υπέρτατης δυσκολίας. O όλος ρυθμός της διεθνούς σκέψης πρέπει να αλλάξει κι αυτό αποτελεί ένα αργό κι επίπονο έργο· οι κακές προσωπικότητες που σε κάθε χώρα ευθύνονται για το χάος και την αβεβαιότητα πρέπει να αντικατασταθούν τελικά από εκείνους που μπορούν να συνεργασθούν με το ρυθμό της έβδομης ακτίνας κι έτσι να δημιουργήσουν διευθετημένη ομορφιά.

Το εγχείρημα περιπλέκεται περισσότερο απ’ το γεγονός ότι κατά την αντικατάσταση του χάους από την τάξη πρέπει να διατηρηθούν οι εθνικές κουλτούρες και να παρουσιασθεί στους ανθρώπους το περίγραμμα του νέου πολιτισμού. Συνεπώς το μεγάλο αυτό Άσραμ είναι αντιμέτωπο με δύο στοιχεία σε κάθε χώρα κι έθνος: εκείνους τους ανθρώπους που εμμένουν στα κακά, παλιά πράγματα του παρελθόντος κι εκείνους που εργάζονται για την ακριβώς αντίθετη σκοπιά και για εκείνο που είναι νέο. Υπό την επιρροή της έβδομης ακτινικής αυτής ενέργειας πρέπει να επέλθει ισορροπία και να διατηρηθεί, έτσι ώστε να μπορεί να διανυθεί με ασφάλεια η “ευγενής μεσαία ατραπός” της ορθής δράσης και των ορθών ανθρώπινων σχέσεων. Όμως το έργο του Διδασκάλου Ρ. ελαφρύνεται από το γεγονός ότι η έβδομη ακτίνα έρχεται τώρα σε δραστηριότητα και η δυναμικότητά της αυξάνει χρόνο με το χρόνο. Το εγχείρημά του υποβοηθείται επίσης απ’ το νοήμον έργο που γίνεται από το Άσραμ του Άγγλου Διδασκάλου ο Oποίος εργάζεται σταθερά με τις αφυπνιζόμενες κι εγειρόμενες μάζες.

Κάθε Oκτώβριο και κάθε Μάρτιο ο Διδάσκαλος Ρ. συγκεντρώνει το συμβούλιο των βοηθών Του, τους Διδασκάλους και τους ανώτερους μυημένους στα Άσραμ της τρίτης, της πέμπτης και της έβδομης ακτίνας. Παρότι είναι ο Αρχηγός της τρίτης Ακτίνας Όψης και συνεπώς ελέγχει τις δύο Ακτίνες Ιδιότητας που προαναφέρθηκαν, δε χειρίζεται ο Ίδιος αυτές τις δυνάμεις, επειδή είναι ένας από τους τρεις Αρχηγούς της Ιεραρχίας και το έργο Του δεν μπορεί να περιορισθεί στη δραστηριότητα μιας ακτίνας. Εργάζεται μέσω των Άσραμ αυτών των ακτίνων, αλλά ο Ίδιος εργάζεται κυρίως σε συνεργασία με τον Χριστό και τον Μανού.

Ερχόμαστε τώρα στο έργο που εγώ (Ντ.Κ.), ένας Διδάσκαλος δεύτερης ακτίνας, επιχειρώ να κάνω. Με τι ενέργειες εργάζομαι; Ποιος είναι ο στόχος για τον οποίο μοχθώ κάτω από τη διεύθυνση των τριών μεγάλων Κυρίων της ΙεραρχίαςΕργάζομαι με την ενέργεια των ορθών ανθρώπινων σχέσεων· αυτή είναι ένα οριστικό κι ακέραιο τμήμα της ενέργειας της δεύτερης ακτίνας. Είναι ένας μαγνητικός τύπος ενέργειας κι έλκει τους ανθρώπους μαζί για καλυτέρευση και ορθή κατανόηση. Σχετίζεται επίσης με ιδιάζοντα τρόπο με την ενέργεια της πρώτης Ακτίνας της Θέλησης ή Δύναμης. Ίσως αυτό να σας διευκρινισθεί αν υποδείξω ότι η θέληση-για-το-καλό είναι μια όψη της Ακτίνας της Θέλησης, αλλά η καλή θέληση είναι μια ιδιότητα της δεύτερης Ακτίνας της Αγάπης-Σοφίας, συσχετίζοντας έτσι αυτή την ακτίνα με την πρώτη.

Δε χρειάζεται να επεκταθώ στο έργο που κάνω μέσα και μέσω του Άσραμ μου· το ξέρετε καλά γιατί συχνά το έχω περιγράψει και στα βιβλία μου παρουσιάζω το στόχο επαρκώς γι’ αυτή τη γενιά.

Σ’ αυτό τον ιδιαίτερο και σχετικά σύντομο κύκλο το Άσραμ μου βρίσκεται σε μια θέση-κλειδί. Αυτή τη στιγμή συνδέεται στενά με το πρώτο ακτινικό Άσραμ του Διδασκάλου Μορύα μέσω του έργου των Ανθρώπων Καλής Θέλησης και μέσω όλων των κινημάτων καλής θέλησης στον κόσμο. Η καλή θέληση είναι ουσιαστικά μια έκφραση της δεύτερης Ακτίνας της Αγάπης-Σοφίας κι επομένως είναι μια όψη όλων των Άσραμ στο μεγάλο εκείνο δεύτερο ακτινικό Άσραμ, την Ιεραρχία. Αλλά σήμερα όλο το έργο της καλής θέλησης γαλβανίζεται επίσης σε μια βίαιη δραστηριότητα μέσω της δυναμικής ενέργειας της πρώτης ακτίνας που εκφράζει τη θέληση-για-το-καλό.

Έχετε συνεπώς αυτό το δυναμικό τύπο ενέργειας που διοχετεύεται μέσω του Άσραμ για το οποίο είμαι υπεύθυνος. Αυτό το Άσραμ εργάζεται επίσης σε στενή συνεργασία μ’ εκείνο του Διδασκάλου Ρ., επειδή ο σκοπός μας είναι η νοήμων δραστηριότητα της ενέργειας της καλής θέλησης και το έργο που απαιτείται απ’ όλους τους άνδρες και τις γυναίκες καλής θέλησης σε ολόκληρο τον κόσμο είναι να εκφρασθεί η καλή θέληση με νοημοσύνη που εφαρμόζεται με σοφία κι επιδεξιότητα στη δράση. Όταν το Εργατικό Κίνημα θα παρασυρθεί από την ενέργεια της καλής θέλησης, θα συμβούν βασικές αλλαγές στις παγκόσμιες υποθέσεις. Θα ζητούσα απ’ όλους τους εργάτες της καλής θέλησης να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν το εργατικό δυναμικό σε όλες τις χώρες μ’ αυτές τις ιδέες ορθά παρουσιασμένες.

Προσπάθησα εδώ να σας δώσω κάποια ιδέα της σύνθεσης αυτού του ιεραρχικού έργου για την ανθρωπότητα κι επομένως να δώσω σ’ όλους τους άνδρες και τις γυναίκες καλής θέλησης το αναγκαίο θάρρος να προχωρήσουν μπροστά.

Με ρωτάτε (και σωστά) ποια χρησιμότητα έχουν όλες αυτές οι πληροφορίες για τους ανθρώπους και τους ζηλωτές που προσπαθούν να υπηρετήσουν; Το μόνο πράγμα που χρειάζεται σήμερα η ανθρωπότητα είναι η αντίληψη ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ένα Σχέδιο που πραγματώνεται σαφώς μέσα απ’ όλα τα παγκόσμια γεγονότα κι ότι όλα όσα συνέβησαν στο ιστορικό παρελθόν του ανθρώπου κι όλα όσα συνέβησαν πρόσφατα βρίσκονται σίγουρα σε συμφωνία μ’ αυτό το Σχέδιο. Κατ’ ανάγκη επίσης, αν υπάρχει ένα τέτοιο Σχέδιο, προϋποθέτει Εκείνους που είναι υπεύθυνοι για την καταγωγή του Σχεδίου και για την επιτυχή προώθησή του. Από τη σκοπιά της μέσης ανθρωπότητας που σκέφτεται με όρους γήινης ευτυχίας, το Σχέδιο πρέπει να είναι κάτι χαρούμενο και κάτι που θα κάνει την υλική ζωή ευκολότερη. Για την πνευματική Ιεραρχία το Σχέδιο περιλαμβάνει εκείνες τις προσαρμογές ή περιστάσεις που θα ανυψώσουν και θα διευρύνουν τη συνείδηση του ανθρώπινου γένους κι επομένως θα επιτρέψουν στους ανθρώπους ν’ ανακαλύψουν τις πνευματικές αξίες για λογαριασμό τους και να κάνουν τις αναγκαίες αλλαγές με τη δική τους ελεύθερη βούληση κι έτσι να δημιουργήσουν την απαιτούμενη βελτίωση του περιβάλλοντος, που είναι συνεπής με την ανελισσόμενη πνευματική αναγνώριση.

.... Κάτω από το ολοκληρωτικό σύστημα η ελευθερία περιορίζεται ή καταργείται, η ελεύθερη βούληση του ατόμου αναιρείται κι εμποδίζεται η έκφρασή της, το άτομο θεωρείται εξάρτημα του πανίσχυρου Κράτους και διατηρείται σ’ αυτή τη θέση με αστυνομικό έλεγχο· η ατομική ανάπτυξη δεν έχει αξία παρά μόνο στο μέτρο που εξυπηρετούνται τα συμφέροντα του Κράτους, αλλά από τη σκοπιά του ολοκληρωτισμού το ίδιο το άτομο – σαν μια ανεξάρτητη θεία μονάδα της ανθρωπότητας – είναι ανύπαρκτο. Θα θέλατε λοιπόν η πνευματική Ιεραρχία του πλανήτη μας να εργασθεί πάνω σε ολοκληρωτικές γραμμές, να επιβάλλει την ειρήνη και την άνεση, να κάνει βήματα που θ’ αναχαιτίσουν το κακό με τη βία και να εργασθεί για την υλική ευημερία των ανθρώπων; Ή θα θέλατε οι Διδάσκαλοι να οδηγούν την ανθρωπότητα μέσω της ορθής κατανόησης ν’ αναλάβει την αναγκαία δράση, ακόμη κι αν αυτή συνεπάγεται δοκιμές και λάθη και μια πολύ πιο αργή διαδικασία; Θα θέλατε το ανθρώπινο γένος να στέκει στα πόδια του σαν νοήμων πράκτορας του θείου Σχεδίου; Ή θα θέλατε να το αντιμετωπίζουν σαν ανεύθυνο παιδί που πρέπει να προστατευθεί ενεργά από τον ίδιο τον εαυτό του; Δεν είναι άραγε καλύτερο για τη γοργά αφυπνιζόμενη διανόηση και δραστηριότητα των ανθρώπων (σε κάθε χώρα) να εκπαιδευθεί ν’ αναγνωρίζει την ουσιαστική ενότητα όλων των ανθρώπινων όντων κι έτσι να οδηγηθεί να αναλάβει την αναγκαία δράση που θα επιβεβαιώσει αυτή την ενότητα, να εργασθεί για όλη την ομάδα των ανθρώπινων όντων σε όλες τις χώρες παντού και την ίδια στιγμή να διατηρεί τις ατομικές κι εθνικές κουλτούρες δίπλα σ’ έναν παγκόσμιο πολιτισμό κι ένα παγκόσμιο σύστημα θείας αναγνώρισης; Η Ιεραρχία εργάζεται σταθερά και με επιτυχία γι’ αυτή τη γενική ελευθερία και τη νοήμονα δραστηριότητα του ελεύθερου ατόμου· η έννοια της ενότητας και της ενωμένης δραστηριότητας για το καλό όλων συλλαμβάνεται και κατανοείται περισσότερο απ’ όσο ίσως αντιλαμβάνεσθε. 



Δεν υπάρχουν σχόλια: