«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
Κείμενο που διαμοιράστηκε
Ερχόμαστε τώρα στο προπαρασκευαστικό έργο που γίνεται απ’ το Διδάσκαλο ο Oποίος ξεκίνησε αυτό που ονομάζετε “εργατικό κίνημα”. Θεωρείται από την Ιεραρχία σαν μια από τις πιο επιτυχείς προσπάθειες σ’ όλη την ιστορία για να αφυπνισθούν οι μάζες των ανθρώπων (στις κατηγορίες που αποκαλούνται μεσαία τάξη και κατώτερη τάξη) στη γενική βελτίωση κι έτσι να εδραιωθεί μια ορμή που θα μπορούσε, μιλώντας αποκρυφιστικά, “να τους στρέψει στο φως”.
Μαζί με την ανάπτυξη του εργατικού κινήματος ήρθε σε ύπαρξη η μαζική εκπαίδευση με αποτέλεσμα – από τη σκοπιά της αναπτυγμένης νοημοσύνης – να ανυψωθεί παγκόσμια το όλο επίπεδο της συνειδητής επίγνωσης. Υπάρχει ακόμη πολύς αναλφαβητισμός, αλλά ο μέσος πολίτης σ’ όλες τις Δυτικές δημοκρατίες και στη Σοβιετική Ένωση είναι το ίδιο καλά μορφωμένος όσο κι ο διανοούμενος του Μεσαίωνα. Σ’ αυτή τη δραστηριότητα έχετε ένα έκδηλο παράδειγμα πώς εργάζονται οι Διδάσκαλοι, γιατί (για το μέσο παρατηρητή) το εργατικό κίνημα πρόβαλε από τις μάζες και τις εργαζόμενες τάξεις· ήταν μια αυθόρμητη ανάπτυξη που βασιζόταν στη σκέψη και τη διδασκαλία μιας χούφτας ανθρώπων οι οποίοι θεωρήθηκαν αρχικά ταραξίες και ταραχοποιοί· στην πραγματικότητα ήταν μια ομάδα μαθητών (πολλοί απ’ αυτούς δεν είχαν συνείδηση της εσωτερικής τους θέσης) που συνεργάζονταν με το Νόμο της Εξέλιξης καθώς και με το ιεραρχικό Σχέδιο. Δεν ήταν ιδιαίτερα προχωρημένοι μαθητές, αλλά συνδέονταν με κάποιο Άσραμ (ανάλογα με την ακτίνα τους) και συνεπώς υπόκεινταν σε εντύπωση. Αν ήταν προχωρημένοι μαθητές ή μυημένοι, το έργο τους θα ήταν άχρηστο, γιατί η παρουσίασή τους του Σχεδίου δε θα προσαρμοζόταν στο επίπεδο νοημοσύνης των τελείως αμόρφωτων μαζών που αποτελούσαν τότε το εργατικό δυναμικό.
Ο Διδάσκαλος αυτός εργάζεται κυρίως με την ιντελλιγκέντσια κι επομένως είναι Διδάσκαλος τρίτης ακτίνας – πάνω στην Ακτίνα της Ενεργού Νοημοσύνης. Το Άσραμ Του ασχολείται με τα προβλήματα της βιομηχανίας κι ο στόχος κάθε σκέψης, κάθε σχεδιασμού και κάθε εργασίας για να εντυπωθούν οι δεκτικές διάνοιες κατευθύνεται προς την πνευματοποίηση των εννοιών του εργατικού κόμματος σε κάθε χώρα και των βιομηχάνων, στρέφοντάς τους έτσι προς το στόχο του ορθού μερισμού σαν το μεγαλύτερο βήμα προς τις ορθές ανθρώπινες σχέσεις. Επομένως αυτός ο Διδάσκαλος συνεργάζεται με το Διδάσκαλο Ρ. – ο Oποίος είναι ο Αρχηγός του τρίτου ακτινικού Άσραμ και ο Oποίος είναι επίσης ένας απ’ το Τρίγωνο Δυνάμεων που ελέγχει το μεγαλύτερο Άσραμ της ίδιας της Ιεραρχίας. Το Άσραμ αυτού του Διδασκάλου (ο Οποίος έκρυβε πάντα το όνομά Του από τη γνώση του κοινού) είναι ένα μικρότερο Άσραμ μέσα στο μεγάλο τρίτο ακτινικό Άσραμ, όπως ακριβώς το Άσραμ μου βρίσκεται μέσα στον αξεπέραστο δακτύλιο του Άσραμ του Διδασκάλου Κ.Χ. Αυτός ο Διδάσκαλος είναι κατ’ ανάγκη Άγγλος, γιατί η βιομηχανική επανάσταση ξεκίνησε πριν εκατό περίπου χρόνια στην Αγγλία και η δυναμικότητα του έργου που έγινε σχετίζεται με το μαζικό του αποτέλεσμα και με τις συνέπειες που επιτυγχάνονται σε κάθε χώρα από την εργασία και τις μεθόδους της. Όλες οι μεγάλες εργατικές οργανώσεις, εθνικές και διεθνείς, υποκειμενικά συνδέονται χαλαρά μεταξύ τους, επειδή σε κάθε ομάδα αυτός ο Διδάσκαλος έχει τους μαθητές Του που εργάζονται συνεχώς για να διατηρήσουν το κίνημα σε ευθυγράμμιση με το θείο Σχέδιο. Είναι καλό να έχετε κατά νου ότι όλα τα μεγάλα κινήματα στη γη επιδεικνύουν τόσο το καλό όσο και το κακό· το κακό πρέπει να υποταχθεί και να διαλυθεί ή να εκτοπισθεί στην πρέπουσα θέση του, προτού μπορέσει να βρει αληθινή έκφραση εκείνο που είναι καλό και σε ευθυγράμμιση με τον ιεραρχικό σχεδιασμό. Ό,τι αληθεύει για το άτομο, αληθεύει επίσης και για τις ομάδες. Προτού μπορέσει η ψυχή να εκφρασθεί με το μέσον της προσωπικότητας, αυτή η προσωπικότητα πρέπει να υποταχθεί, να ελεγχθεί, να εξαγνισθεί και να αφιερωθεί στην υπηρεσία. Αυτή η διαδικασία ελέγχου και καθυπόταξης συνεχίζεται τώρα και καταπολεμείται κραυγαλέα απ’ τα ιδιοτελή και φιλόδοξα στοιχεία.
Ωστόσο το έργο αυτού του Διδασκάλου είναι εξαιρετικά επιτυχές στην προετοιμασία της διανοητικής αρχής των μαζών για την τελική ορθή αναγνώριση του Χριστού. Αναπτύσσεται μια ορθή αίσθηση αξιών και τα θεμέλια του νέου πολιτισμού βρίσκονται στην ορθή διεύθυνση της δυναμικής αυτής εργασιακής ομάδας σε κάθε χώρα.
Επομένως το Άσραμ του Διδασκάλου αυτού ασχολείται με τα παγκόσμια οικονομικά προβλήματα κι επίσης με την άμεση επίθεση ενάντια στο βασικό υλισμό που βρίσκεται στο σύγχρονο κόσμο. Τα προβλήματα των συναλλαγών και των ανταλλαγών, η σημασία του χρήματος, η αξία του χρυσού (ένα βασικό σύμβολο της τρίτης Ακτίνας της Ενεργούς Νοημοσύνης), η δημιουργία ορθών στάσεων για την υλική διαβίωση και η όλη διαδικασία της ορθής διανομής είναι μερικά απ’ τα πολλά προβλήματα με τα οποία ασχολείται αυτό το Άσραμ· το έργο που έγινε είναι τεράστιο και μεγάλης σπουδαιότητας στην προετοιμασία του νου των ανθρώπων για την επιστροφή του Χριστού και για τη Νέα Εποχή που θα εγκαινιάσει. Μέσα σ’ αυτό το Άσραμ βρίσκονται να εργάζονται δραστήρια κεφαλαιούχοι και ηγέτες των εργατών, ειδικοί οικονομολόγοι και σκεπτόμενοι εργάτες και μέλη όλων των διαφορετικών ιδεολογιών που επικρατούν σε ολόκληρο τον κόσμο σήμερα. Πολλοί απ’ αυτούς είναι ό,τι ο ορθόδοξος θρησκευόμενος ή ο περιχαρακωμένος σπουδαστής του αποκρυφισμού θα θεωρούσε σαν μη πνευματικούς, όμως όλοι τους είναι στην πραγματικότητα βαθιά πνευματικοί με την ορθή έννοια, αλλά δε νοιάζονται για ετικέτες, για σχολές σκέψης, ούτε για την ακαδημαϊκή, εσωτερική διδασκαλία. Επιδεικνύουν έμπρακτα μέσα τους μια ζωντάνια που είναι το σημάδι της μαθητείας.
Έχει έρθει ο καιρός που πρέπει να συλληφθεί η πρώτη και κύρια αρχή που διέπει τον αληθινό εσωτερισμό σαν ρυθμιστική όλων των ιεραρχικών εργατών: Oρθό Κίνητρο.
Έχει έρθει ο καιρός που θα αναγνωρισθεί ότι η ποιότητα του ασραμικού έργου είναι πρώτα απ’ όλα: Ανιδιοτελής Υπηρεσία.
Έχει έρθει ο καιρός που πρέπει να αντιληφθούν οι άνθρωποι παντού ότι η είσοδος στο Άσραμ ενός Διδασκάλου εξαρτάται από τη Νοημοσύνη, συν το ορθό κίνητρο και την υπηρεσία.
Όταν οι τρεις αυτοί παράγοντες είναι παρόντες σε κάθε ανθρώπινο ον, οι Διδάσκαλοι γνωρίζουν ότι τους παρουσιάζεται καλό υλικό για εκπαίδευση. Σήμερα ο κόσμος είναι γεμάτος από τέτοιους άνδρες και γυναίκες και σ’ αυτούς βρίσκεται η κυρίαρχη ελπίδα του μέλλοντος.
Θα ήθελα να συζητήσω ένα ακόμη σημείο. Μέσα από το έργο αυτού του Διδασκάλου και του Άσραμ Του θα επέλθει το “σφράγισμα της πύλης του κακού”, (667) επειδή είναι ουσιαστικά ο όμιλος ο οποίος (αν τολμώ να το εκφράσω έτσι) καταπιάνεται με τον ωμό υλισμό και τις εσφαλμένες αξίες που δημιουργεί. Η θύρα πρέπει να σφραγισθεί από μια απέραντη μάζα συντονισμένων ανθρώπινων δυνάμεων κι όχι από έναν ή δύο φωτισμένους ανθρώπους. Το γεγονός αυτό πρέπει να το συλλάβετε. Η ενέργεια της αγάπης-σοφίας, η ενέργεια της δεύτερης ακτίνας, μπορεί και θα εισάγει το Βασίλειο του Θεού· η ενέργεια της θείας θέλησης μπορεί και θα γαλβανίσει με τη δυναμική της ισχύ ολόκληρη την ανθρώπινη οικογένεια μέχρι το σημείο που μπορεί να γίνει μια ομαδική μετάβαση από το τέταρτο στο πέμπτο βασίλειο. Θα σημειώσετε λοιπόν πώς οι τρεις θείες όψεις ενώνονται σε μια μεγάλη κίνηση που θα εισάγει το Βασίλειο του Θεού κι ότι το πρώτο βήμα προς την επιθυμητή αυτή κορύφωση είναι η εμφάνιση των Διδασκάλων πάνω στο φυσικό πεδίο και μετά, κάπως αργότερα, η επανεμφάνιση του Χριστού.
Όμως το πρώτο βήμα προς την επιθυμητή αυτή κορύφωση είναι η εμφάνιση των Διδασκάλων πάνω στο φυσικό πεδίο και μετά, κάπως αργότερα, η επανεμφάνιση του Χριστού. (Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου