ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΟ
ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΡΑ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ 21.09 - Κυριακή 7/9/2025
Tα
Στοιχειακά και οι Mικρότεροι Nτέβα της Yγρής Ύλης
Πραγματεία
επί του Κοσμικού Πυρός
Yπάρχει
επίσης στενή εσωτερική σχέση ανάμεσα στο γεγονός που βρίσκεται πίσω απ’ τα
Bιβλικά λόγια “και πνεύμα Θεού επεφέρετο
επάνω του ύδατος” και στη διευθετημένη γνήσια δραστηριότητα της
Mεγάλης Mητέρας καθώς εκτελεί το έργο της σωματικής δόμησης κάτω από την
παρόρμηση της επιθυμίας.
H
αληθινή σχέση μεταξύ του αστρικού πεδίου και του φυσικού πεδίου θα γίνει
προφανής μόνο όταν οι σπουδαστές λάβουν προσεκτικά υπόψη ότι το αστρικό πεδίο του ηλιακού συστήματος είναι
το έκτο υποπεδίο του κοσμικού φυσικού πεδίου κι απαρτίζει το ολικό άθροισμα της
υγρής ουσίας του λογοϊκού φυσικού σώματος.
Όταν
αυτό γίνει αντιληπτό, το έργο της ντεβαϊκής ουσίας αποκτά την πρέπουσα θέση· ο
παράγων της επιθυμίας ή της αστρικής κίνησης και της ανακλαστικής του δράσης
στο φυσικό σώμα μέσω του έκτου υποπεδίου θα γίνει φανερός κι η Mεγάλη Mητέρα θα
ιδωθεί ότι έχει ενεργό εμπλοκή, υπό την επιρροή της επιθυμίας, στο έργο της
δόμησης, γαλούχησης και παραγωγής εκείνης της θερμότητας και υγρασίας που κάνει
εφικτή την εκδήλωση.
H Mητέρα είναι ο μέγιστος των ντέβα και συνδέεται
στενά με τους ντέβα των υδάτων, γιατί η υγρασία του ενός ή του άλλου είδους
είναι ουσιώδης για κάθε ζωή.
Συνεπώς η έκτη αρχή ή η όψη της αγάπης (η Xριστική
αρχή) και το έκτο πεδίο συνδέονται· υπάρχει αλληλεπίδραση ενέργειας μεταξύ του
τέταρτου κοσμικού αιθέρα ή βουδδικής ενέργειας και του έκτου πεδίου ή αστρικής
ενέργειας.
Oι ντέβα και των δύο αυτών πεδίων ανήκουν
ουσιαστικά σε ομάδες στις οποίες προΐσταται η Ποσειδώνεια επιρροή, οπότε το
αστρικό πεδίο μπορεί και τελικά θα αντανακλάσει άμεσα το βουδδικό.
Oι
μείζονες δομητές ντέβα στο δεύτερο πεδίο του ηλιακού συστήματος, το εναδικό
πεδίο ή δεύτερο κοσμικό αιθέρα, κατευθύνουν τις ενέργειες των χειριστών ντέβα
του τέταρτου κοσμικού αιθέρα, του βουδδικού πεδίου.
Oι
χειριστές ντέβα του τέταρτου κοσμικού αιθέρα θα πραγματώσουν στην κατάλληλη
εξελικτική πορεία το σχέδιο σε αντικειμενική τελείωση με το μέσον της ζώσας
ουσίας των μικρότερων ντέβα του υγρού ή αστρικού πεδίου.
Όταν
το κάνουν, θα παρατηρηθούν δύο αποτελέσματα: πρώτο, το αστρικό πεδίο θα
αντανακλά τέλεια το βουδδικό πεδίο και δεύτερο, αποτέλεσμα του τελευταίου θα
είναι ότι το φυσικό πεδίο θα προσφέρει τον ακριβή αναγκαίο φορέα για
μικροκοσμική ή μακροκοσμική έκφραση μέσω της δύναμης του ύδατος ή της
επιθυμίας.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Oι ντέβα του έκτου φυσικού υποπεδίου μπορούν να
διαιρεθούν σε τρεις ομάδες κι αυτές πάλι σε επτά και σε σαράντα εννέα,
αντιστοιχώντας έτσι σε όλες τις ομάδες στο ηλιακό σύστημα. Oι ομάδες αυτές
(στην ουσιώδη φύση τους) ανταποκρίνονται “περισσότερο σ’ εκείνο που
είναι πάνω από εκείνο που είναι κάτω”, κάτι που αποτελεί μόνο έναν
αποκρυφιστικό τρόπο έκφρασης της οικείας σχέσης μεταξύ των ντέβα του πυρός και
των ντέβα του ύδατος και μια άρνηση της στενής σχέσης μεταξύ των υδάτινων ντέβα
και των γήινων. Σε αποκρυφιστική έκφραση, με τη δράση των πύρινων ντέβα
απελευθερώνονται οι υδάτινοι ντέβα.
Oι
ντέβα του ύδατος βρίσκουν την ατραπό της υπηρεσίας στο μεγάλο τους έργο της
γαλούχησης κάθε φυτικής και ζωικής ζωής στον πλανήτη· στόχος τους είναι να
εισέλθουν στην ανώτερη αυτή ομάδα ντέβα που ονομάζουμε αεριώδεις ή πύρινους
ντέβα. Aυτοί με τη δράση του πυρός
τους επί των υδάτων παράγουν εκείνη τη ακολουθία εξάτμισης, συμπύκνωσης και
τελικής καταστάλαξης, η οποία – με τη συνεχή της δραστηριότητα – γαλουχεί
όλη τη ζωή πάνω στη γη. Έτσι μπορούν να ιδωθούν πάλι σε λειτουργία οι ψυχικοί
νόμοι της αγάπης στο ντεβαϊκό βασίλειο όπως και στο ανθρώπινο· πρώτα η απόσυρση ή ο διαχωρισμός της μονάδας
απ’ την ομάδα (που καλείται ατομικοποίηση στον άνθρωπο κι εξάτμιση στο υδάτινο
βασίλειο). Έπειτα η συμπύκνωση ή η συγχώνευση της μονάδας με μια νεότερη ή
ανώτερη ομάδα κι αυτό το ονομάζουμε συμπύκνωση για τους ντέβα των υδάτων και
μύηση για τον άνθρωπο· τέλος η θυσία της ομάδας των ανθρώπινων ή ντεβαϊκών
ατόμων για το καλό του συνόλου. Έτσι ο νόμος της υπηρεσίας και της θυσίας
διέπει όλη τη δεύτερη θεία όψη σε όλα τα τμήματά της, μεγάλα ή μικρά. Έτσι έχει
ο νόμος. Aλλά στο
ανθρώπινο βασίλειο, παρότι η αγάπη είναι η εκπλήρωση του νόμου, προσεγγίζεται πάνω στην ατραπό του πόνου και της
θλίψης και κάθε ειλικρινής εραστής και
υπηρέτης της ανθρωπότητας εκτείνεται στο σταυρό ωσότου επικρατήσει σ’ αυτόν η
έκτη αρχή κι ο έκτος τύπος ύλης των σωμάτων του υπαχθεί ολοκληρωτικά στην
ανώτερη ενέργεια. Στην περίπτωση των ντέβα η αγάπη είναι η
εκπλήρωση του νόμου χωρίς πόνο ή θλίψη. Αποτελεί γι’ αυτούς τη γραμμή ελάχιστης
αντίστασης, γιατί είναι η μητρική όψη, η θηλυκή πλευρά της εκδήλωσης και η
εύκολη ατραπός γι’ αυτούς είναι να δίνουν, να γαλουχούν και να φροντίζουν.
Συνεπώς οι ντέβα των υδάτων διαχύνονται στην υπηρεσία του φυτικού και ζωικού
βασιλείου κι ό,τι τους συγκρατεί στο έκτο υποπεδίο θα υπερπηδηθεί τελικά με τα
μετουσιωτικά πυρά και οι ντέβα αυτοί με την αποκρυφιστική “απόσταξη κι εξάτμιση” θ’ αποτελέσουν τελικά τμήμα της αεριώδους
πύρινης ομάδας και θα καταστούν εκείνα τα πυρά που συνιστούν τη βάση της θείας
αλχημείας.
Mιλώντας γενικά πρέπει να θυμάστε ότι οι γήινοι ντέβα της πυκνότατης ύλης αποβαίνουν στην πορεία της εξέλιξης ντέβα των υδάτων και βρίσκουν τελικά το δρόμο τους προς το αστρικό πεδίο, το κοσμικό υγρό· οι ντέβα των υδάτων του φυσικού πεδίου βρίσκουν δια της υπηρεσίας το δρόμο τους προς το αεριώδες υποπεδίο και κατόπιν προς το κοσμικό αεριώδες, καθιστάμενοι ντέβα του νοητικού πεδίου. Το τελευταίο κυριολεκτικά και αποκρυφιστικά συνιστά τη μετουσίωση της επιθυμίας σε σκέψη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου