«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
Κυριακή 9 Μαρτίου 2025
Κείμενο που διαμοιράστηκε
Προσαρμογές
και Ευθυγραμμίσεις μέσα στην Ιεραρχία
Τι είναι σε τελική ανάλυση η Ιεραρχία; Είναι ένα μεγάλο
λυτρωτικό σώμα αφιερωμένων, απελευθερωμένων Μονάδων Ζωής που εργάζονται σε
ομαδικό σχηματισμό με όλες τις μορφές και τις ζωές σ’ όλα τα βασίλεια και με
όλες τις ψυχές ιδιαίτερα. Καθώς εργάζεται έτσι η Ιεραρχία, η έμφασή της
βρίσκεται αποκλειστικά στην όψη συνείδηση όλων των μορφών· ο
τωρινός της πράκτορας σωτηρίας και υπηρεσίας είναι ο νους, όπως εκφράζεται μέσω
του νου όλων των ανθρωπιστών, όλων των ζηλωτών (κάθε ακτίνας και βαθμού) και
όλων των μυημένων· η Ιεραρχία μπορεί επίσης να εκφρασθεί με το μέσον των
ρευμάτων σκέψης και ιδεών και μέσα απ’ αυτά επιβάλει τις ιεραρχικές της έννοιες
στον εμβρυώδη νου του γενικού και μέσου κοινού· κατευθύνει επίσης το
εκπαιδευτικό έργο όλων των εθνών, έτσι ώστε οι υπανάπτυκτες μάζες να μπορούν να
γίνουν – στην κατάλληλη σειρά – το νοήμον πλατύ κοινό.
Όπως ξέρετε, η Ιεραρχία εργάζεται μέσω τριών κύριων τμημάτων που
το καθένα έχει ένα πλήρες Προσωπικό και βρίσκεται υπό τρεις Μεγάλους Κυρίους.
Ασχολήθηκα μ’ αυτό κάπως αναλυτικά στη Μύηση, Ανθρώπινη και
Ηλιακή, καθώς κι αλλού στα γραπτά μου· περισσότερες πληροφορίες σ’
αυτό το σημείο είναι άσκοπες και δεν έχουν καμιά πραγματική χρησιμότητα για
σας.
Η Ιεραρχία εργάζεται επίσης μέσω των επτά κύριων Άσραμ και των
συνδεόμενων Άσραμ τους κι αυτά τα “επτά που είναι σαράντα εννέα”
αντιπροσωπεύουν στο σύνολό τους τις επτά ακτίνες με τις υποακτίνες τους και
είναι οι θεματοφύλακες, οι διαβιβαστές και οι διανομείς των επτά ακτινικών
ενεργειών στα επτά πλανητικά κέντρα και – μέσω των επτά αυτών κέντρων – σ’
εκείνα του τέταρτου βασιλείου στη φύση (καθώς ανελίσσονται βαθμιαία ανά τους
αιώνες) κι έπειτα, μέσα απ’ αυτά, στα επτά κέντρα του ανθρώπου ατομικά. Τέτοια
είναι η σύνθεση.
Σε καθένα από τα επτά κύρια κέντρα ή Άσραμ μέσα στην Ιεραρχία
προΐσταται ένας Διδάσκαλος της τάξης του Τσόχαν· στα επτά επικουρικά κέντρα ή
Άσραμ προΐστανται Διδάσκαλοι και Μύστες (της πέμπτης και της τέταρτης μύησης),
βοηθούμενοι από μυημένους του τρίτου βαθμού και ορισμένους επιλεγμένους και
πρεσβύτερους μαθητές. Αρκετά από τα επτά συνδεόμενα Άσραμ δεν είναι προς το
παρόν πλήρη όσον αφορά το προσωπικό τους, αλλά οι κενές θέσεις συμπληρώνονται
γοργά καθώς γίνονται αισθητά τα πνευματικά αποτελέσματα του παγκόσμιου πολέμου
(1914-1945). Τα αποτελέσματα αυτά είναι πολύ πραγματικά και είναι πηγή μεγάλης
ενθάρρυνσης για τους ιεραρχικούς εργάτες.
Προτού μπορέσει ν’ αναδυθεί η Ιεραρχία (όπως είναι η πρόθεση),
πρέπει να εδραιωθεί σταθερά η σχέση ανάμεσα σε ένα κύριο Άσραμ και τα
επικουρικά του Άσραμ, ενώ η σχέση ανάμεσα σε ένα κύριο Άσραμ και τα άλλα κύρια
Άσραμ πρέπει να περιέλθει οριστικότερα και αναμφισβήτητα πλησιέστερα στη Σαμπάλλα
και υπό την επιρροή αυτού του μεγάλου πρώτου ακτινικού κέντρου. Η
ενέργεια που θα ευθυγραμμίσει και θα προσαρμόσει τα σαράντα εννέα επικουρικά
Άσραμ είναι εκείνη της δεύτερης Ακτίνας της Αγάπης-Σοφίας. Εκείνη όμως που θα επιφέρει μια παρόμοια
ώθηση προσαρμογής κι ευθυγράμμισης στα επτά κύρια Άσραμ είναι η ενέργεια της
πρώτης Ακτίνας της Θέλησης ή Ισχύος. Εδώ σας δίνω ένα πολύ σημαντικό τμήμα
αποκρυφιστικής πληροφορίας, αλλά που δεν έχει καμιά σπουδαιότητα για σας
ατομικά· χρησιμεύει όμως για να σας αποδείξει τη σημαντική αποκρυφιστική σχέση
μεταξύ των τριών πλανητικών κέντρων. Όπως το τρίτο πλανητικό κέντρο, η
Ανθρωπότητα, έφτασε πια σε ένα σημείο νοήμονος ανάπτυξης ώστε να μπορεί να
εδραιωθεί μια στενότερη σχέση με την Ιεραρχία, έτσι και η Ιεραρχία προωθήθηκε
σαν μονάδα για να μπορέσει να εδραιωθεί μαζί Της μια πιο στενή επικοινωνία με
τη Σαμπάλλα. Όπως η επικοινωνία μεταξύ Ιεραρχίας και Ανθρωπότητας εδραιώνεται
μέσω των ζηλωτών, των μαθητών και των μυημένων σε φυσική ύπαρξη και
ανταποκρίνονται σε κάποιο μέτρο στην αγάπη-σοφία του σύμπαντος κι εργάζονται
κυρίως μέσω των νοήμονων ανθρώπων σε ενσάρκωση, έτσι και η επικοινωνία μεταξύ
Ιεραρχίας και Σαμπάλλα εδραιώνεται στενότερα μέσω των μεγαλύτερων Άσραμ κι όχι
μέσω των δευτερευόντων. Συνεπώς έχετε μια κατάσταση που μπορεί να απεικονισθεί
κάπως ως εξής:
Ι. Πρώτο Πλανητικό
Κέντρο..................................................................
Σαμπάλλα
εργάζεται
μέσω
1. Των επτά Ακτίνων ή των επτά Πνευμάτων ενώπιον του Θρόνου.
2. Ορισμένων μεγάλων Μεσολαβητών.
3. Της Αίθουσας Συμβουλίου του Κυρίου του Κόσμου.
ΙΙ. Δεύτερο Πλανητικό
Κέντρο.............................................................. Ιεραρχία
εργάζεται
μέσω
1. Των επτά κύριων Τσόχαν και των Άσραμ Τους.
2. Των σαράντα εννέα Διδασκάλων των δευτερευόντων Άσραμ.
3. Του συνόλου των δευτερευόντων Άσραμ.
ΙΙΙ. Τρίτο Πλανητικό
Κέντρο.................................................................
Ανθρωπότητα
εργάζεται
μέσω
1. Των μαθητών σε εκδήλωση – των επτά ακτινικών τύπων.
2. Του νέου ομίλου υπηρετών του κόσμου.
3. Του συνόλου των ανθρωπιστών, των εκπαιδευτών και των ανθρώπων
καλής θέλησης.
Αυτή δεν είναι παρά μια αδρή εικόνα που δεν είναι εντελώς ορθή·
όμως θα σας δείξει ορισμένες άμεσες γραμμές επαφής και σχέσης που είναι αληθινές και
αρκούν να σας δώσουν μια ασαφή και γενική ιδέα της νέας ευθυγράμμισης που
εγκαθιδρύεται μεταξύ των τριών κύριων κέντρων και η οποία απαιτεί νέες
προσαρμογές.
Την ιδιαίτερη αυτή στιγμή η έμφαση των αναγκαίων ευθυγραμμίσεων
και προσαρμογών που αντιμετωπίζει η Ιεραρχία, τοποθετείται πάνω στη
δραστηριότητα μέσα στην ίδια την Ιεραρχία. Τα δευτερεύοντα
Άσραμ διεγείρονται· βαθμιαία σχηματίζονται νέα, γιατί προς το παρόν δεν
υπάρχουν τα σαράντα εννέα μικρότερα Άσραμ· τα κενά στα κύρια Άσραμ
συμπληρώνονται όσο το δυνατόν ταχύτερα από τις τάξεις εκείνων που εργάζονται
στα μικρότερα Άσραμ και τις θέσεις των τελευταίων τις παίρνουν οι αποδεγμένοι
μαθητές που γίνονται κατάλληλοι γι’ αυτό το έργο μέσω της εμπειρίας, των
δυσχερειών και της έντασης της παγκόσμιας υπηρεσίας. Όλες αυτές οι αλλαγές απαιτούν μεγάλη προσαρμογή. Στο ενδότερο έργο της ιεραρχικής
ευθυγράμμισης υπεύθυνοι είναι οι Τσόχαν των κύριων Άσραμ, ενώ το έργο της
επίβλεψης των ενδότερων προσαρμογών που συνοδεύουν τις νέες ευθυγραμμίσεις και
την αποδοχή του νέου προσωπικού επιτηρείται και κατευθύνεται από τους σαράντα
εννέα Διδασκάλους που είναι υπεύθυνοι για τα μικρότερα Άσραμ – είτε είναι Άσραμ
που θεωρούνται ότι έχουν πλήρη επάρκεια εργατών, είτε Άσραμ που βρίσκονται σε
διαδικασία συμπλήρωσης, είτε εμβρυώδη Άσραμ που είναι ήδη αρκετά.
Ένα από τα αποτελέσματα της ιεραρχικής αυτής ευθυγράμμισης και
προσαρμογής θα είναι η εδραίωση για πρώτη φορά μιας ρευστής αλληλεπίδρασης και
κίνησης ανάμεσα στα τρία πλανητικά κέντρα. Σήμερα οι Τσόχαν περνούν από την
Ιεραρχία στην Αίθουσα Συμβουλίου του Κυρίου του Κόσμου, ή στη μια ή την άλλη
από τις Επτά Ατραπούς· οι πρεσβύτεροι Διδάσκαλοι που είναι υπεύθυνοι των Άσραμ
λαμβάνουν μυήσεις ανώτερου βαθμού και μπαίνουν στην τάξη των Τσόχαν· οι
μυημένοι άνω του τρίτου βαθμού λαμβάνουν γοργά την τέταρτη και την πέμπτη μύηση
και γίνονται Διδάσκαλοι (λαμβάνοντας και τις δύο μυήσεις σε μια ζωή) και τις
θέσεις τους παίρνουν μικρότεροι μυημένοι· αυτοί με τη σειρά τους εκπαιδεύουν μαθητές
για να πάρουν τις θέσεις τους, μέχρις ότου μ’ αυτή τη διαδικασία αντικατάστασης
και υποκατάστασης φτάνουμε στη θύρα που συμβολικά στέκει ανάμεσα στην
ανθρωπότητα και την Ιεραρχία και σήμερα στέκει ορθάνοιχτη, έτσι ώστε
οι αποδεγμένοι μαθητές να λαμβάνουν μύηση, οι δεσμευμένοι
μαθητές να γίνονται αποδεγμένοι και οι αποδεχόμενοι
μαθητές να δεσμεύονται.
Έτσι βαίνει μια μεγάλη και νέα κίνηση και συμβαίνει μια
τρομακτικά αυξημένη αλληλεπίδραση και αλληλενέργεια. Αυτή θα συνεχισθεί μέχρι
το 2025 μ.Χ. Στη διάρκεια των ετών που παρεμβάλλονται ανάμεσα στο τώρα και το
τότε θα δούμε να συμβαίνουν πολύ μεγάλες αλλαγές και στη μεγάλη Γενική
Συνέλευση της Ιεραρχίας – που γίνεται συνήθως κάθε αιώνα – το 2025 θα τεθεί
κατά πάσα πιθανότητα η ημερομηνία για το πρώτο στάδιο της εξωτερίκευσης της
Ιεραρχίας.
O τωρινός κύκλος (από τώρα μέχρι εκείνη την ημέρα) αποκαλείται τεχνικά “Το
Στάδιο του Προδρόμου”. Έχει προπαρασκευαστική φύση, δοκιμάζονται μέθοδοι κι
αποσκοπεί να αποκαλύπτει τις τεχνικές και τα αποτελέσματά του. Συνεπώς μπορείτε
να δείτε ότι οι Τσόχαν, οι Διδάσκαλοι, οι μυημένοι, οι παγκόσμιοι μαθητές, οι
μαθητές και οι ζηλωτές που συνδέονται με την Ιεραρχία περνούν αυτή τη στιγμή
από έναν κύκλο μεγάλης δραστηριότητας.
Στην προσαρμογή που απαιτείται από τη γοργά βαίνουσα
ευθυγράμμιση, τα Μέλη της Ιεραρχίας προετοιμάζονται για το αντικειμενικό έργο
της δημόσιας έκφρασης. Αυτό συνεπάγεται πολύ μεγαλύτερη δυσκολία απ’ όση
μπορείτε να φαντασθείτε ή να εκτιμήσετε, επειδή συνεπάγεται την ανάπτυξη
εκείνης της μορφής “αντίστασης στην έλξη του κατώτερου κραδασμού” για
την οποία δεν μπορείτε να ξέρετε τίποτε, γιατί ο κατώτερος αυτός κραδασμός
είναι μια αναγκαστική όψη της κανονικής σας έκφρασης – όσο λίγο κι αν το
αντιλαμβάνεσθε. Χρειάζεται ν’ αντιληφθείτε ότι δεν υπάρχει τίποτε στους
Διδασκάλους ή στους ανώτερους μυημένους που να μπορεί να ανταποκριθεί σε
οποιονδήποτε κραδασμό αυτής της φύσης. Παρότι δεν μπορούν να τον απορροφήσουν ή
να αντιδράσουν σ’ αυτόν ή να τον αναπτύξουν ξανά, μπορεί να Τους προκαλέσει την
πιο έντονη δυσφορία και πόνο· αυτός είναι ο λόγος που ο Υιός του Θεού
ονομαζόταν στην Παλαιά Διαθήκη “άνθρωπος θλίψεων και δόκιμος
ασθενείας”. Στην πραγματικότητα δεν αναφερόταν στην οδύνη Του για τη φτωχή
αξιοθρήνητη ανθρωπότητα (όπως με τόση ιδιοτέλεια το ερμηνεύει η ορθόδοξη
θεολογία), αλλά στο γεγονός ότι θα έπρεπε να υποβληθεί στην επαφή με την
ανθρωπότητα. Συνεπώς η Ιεραρχία προετοιμάζεται πάνω σ’ όλες τις γραμμές (πολλές
απ’ τις οποίες δεν μπορώ να τις υποδείξω ή στις οποίες δεν πρέπει να επεκταθώ)
για την εμπειρία της φυσικής εκδήλωσης. Επιχειρεί επίσης να “δημιουργήσει” τον
αναγκαίο μηχανισμό ανταπόκρισης που θα έχει τέτοια φύση ώστε τα Μέλη της
Ιεραρχίας να μπορούν να λειτουργούν στη γη με την ελάχιστη δυσκολία και να
βιώνουν όσο το δυνατόν λιγότερα εμπόδια· έτσι θα μπορούν να αφιερώνουν όλο το
χρόνο και την προσοχή στο έργο που πρέπει να γίνει απ’ Αυτούς σε φυσική
εκδήλωση.
Επιχειρούν επίσης να εδραιώσουν μια πιο στενή τηλεπαθητική
επικοινωνία και μια πιο οικεία (αν κι εντελώς απρόσωπη) σχέση με τους μαθητές
Τους σε όλες τις ακτίνες, έτσι ώστε να μπορεί να υπάρχει μια ελεύθερη
αλληλεπίδραση σκέψης και συνεπώς μια καλύτερη ιεραρχική ακεραιότητα η οποία –
αδιάφορο τι μπορεί να συμβεί στους τρεις κόσμους – δεν μπορεί να διαταραχθεί ή
να μειωθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Παρότι γι’ Αυτούς δεν υφίσταται αστρικό πεδίο και η γοητεία είναι τελείως ανύπαρκτη, πρέπει να μάθουν να κάνουν κάτι πολύ περίεργο: να εργάζονται στο αστρικό πεδίο (επειδή υφίσταται για την ανθρωπότητα και για το ζωικό βασίλειο), να διασχίζουν αυτή την περιοχή της γοητείας κι έπειτα να “εκδηλώνουν φως στο διασκορπισμό της ομίχλης” μ’ έναν τρόπο που ποτέ δεν είχε φανεί μέχρι τώρα. Καμιά απ’ αυτές τις πληροφορίες δεν πρόκειται να έχει νόημα για σας, αλλά ζητώ να καταγραφούν για χάρη εκείνων που θα έρθουν μετά από σας. Υπάρχουν λίγα ακόμη που μπορώ να σας δώσω σχετικά με την προσαρμογή και την ευθυγράμμιση μέσα στην Ιεραρχία. Βαίνει γοργά και στο μέτρο που οι μαθητές εκδηλώνουν στο εξωτερικό φυσικό πεδίο και στους τρεις κόσμους τη σύνδεσή τους με ένα Άσραμ, θα συμμερίζονται τη διπλή αυτή διαδικασία. Είστε άραγε προετοιμασμένοι γι’ αυτό;
(Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας, σελ. αγγλικού 513 και μετά)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου