Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024

      «ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,

ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2024



Θρησκευτικές Oργανώσεις στη Νέα Εποχή 


(ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ, από 509 σελίδα αγγλικού  και συνέχεια)


Ας επιστρέψουμε τώρα στην εξέταση της διάδοσης των βαθυνόμενων θρησκευτικών ιδεωδών και της ανάπτυξης των νέων θρησκευτικών οργανισμών. Στη διαδικασία της μετουσίωσης της παλιάς μορφής κι έτσι της αποδέσμευσης της φυλακισμένης ζωής υπάρχουν δύο πράγματα που διατηρούνται σταθερά απ’ τους Oδηγούς της εξέλιξής μας:

Πρώτο, ότι το ευρύ κοινό υπηρετεί ή κυριαρχείται απ’ το συγκεκριμένο νου και είναι ανίκανο να συλλάβει τις αφαιρέσεις. Ενδιαφέρεται περισσότερο για τη μορφή, γιατί είναι συντηρητικό και προσκολλάται στο οικείο. Η εκκλησία αποσκοπεί να υπηρετεί τις μάζες και δεν αποσκοπεί να είναι χρήσιμη (εκτός σαν πεδίο υπηρεσίας) στους εσωτεριστές του κόσμου, γιατί αυτοί δεν προσέχουν τη μορφή στην ίδια έκταση, επειδή έχουν προσεγγίσει κάπως την ελαύνουσα εσώτερη ζωή.

Δεύτερο, το εκκλησιαστικό κίνημα, όπως καθετί άλλο, δεν είναι παρά ένα πρόσκαιρο αναλώσιμο κι απλώς χρησιμεύει σαν μεταβατικός τόπος ανάπαυλας για την ανελισσόμενη ζωή. Τελικά θα εμφανισθεί μια Παγκόσμια Εκκλησία και το οριστικό της περίγραμμα θα εμφανισθεί προς το τέλος αυτού του αιώνα. Σε σχέση μ’ αυτό μην ξεχνάτε τη συνετή προφητεία της Ε.Π.Μπ. που θίγει τα γεγονότα προς το τέλος αυτού του αιώνα. Αυτή η Εκκλησία θα γαλουχηθεί σε δραστηριότητα απ’ τον Χριστό και τους μαθητές Του όταν εκπληρωθεί η έκχυση της Χριστικής αρχής, η αληθινή δεύτερη Έλευση. Δε βάζω κάποια ημερομηνία για την έλευση, αλλά δε θα αργήσει.

Η Χριστιανική εκκλησία στους πολλούς κλάδους της μπορεί να υπηρετήσει όπως ο Άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής, ως φωνή βοώντος εν τη ερήμω κι ως πυρήνας δια του οποίου μπορεί να εκπληρωθεί η παγκόσμια φώτιση. Υποδεικνύω την ελπίδα. Δε βεβαιώνω ένα γεγονός. Το έργο της αποσκοπεί να στηρίξει μια μεγάλη πλατφόρμα. Η εκκλησία πρέπει να δείξει μια πλατιά ανεκτικότητα και να μη διδάσκει επαναστατικά δόγματα ή να προσκολλάται σε αντιδραστικές ιδέεςΣαν παράγοντας διδασκαλίας πρέπει να πάρει τα μεγάλα βασικά δόγματα και (συντρίβοντας τις παλιές μορφές με τις οποίες εκφράσθηκαν και διατηρήθηκαν) να δείξει την αληθινή κι εσώτερη πνευματική τους σημασία. Το κύριο έργο της εκκλησίας είναι να διδάσκει και να διδάσκει ακατάπαυστα, διατηρώντας την εξωτερική εμφάνιση για να προσεγγίσει τους πολλούς που είναι συνηθισμένοι με τα εκκλησιαστικά ήθη. Oι δάσκαλοι πρέπει να εκπαιδεύονται· η γνώση της Βίβλου πρέπει να διαδοθεί· τα μυστήρια πρέπει να ερμηνευθούν μυστικιστικά και πρέπει να καταδειχθεί η δύναμη της εκκλησίας να θεραπεύει.

Οι τρεις κύριοι αγωγοί δια των οποίων θα συνεχισθεί η προετοιμασία για τη νέα εποχή μπορεί να θεωρηθεί η Εκκλησία, η Τεκτονική Αδελφότητα και το εκπαιδευτικό πεδίο. Προς το παρόν όλα βρίσκονται σε σχετικά στατική κατάσταση και προς το παρόν όλα αποτυγχάνουν να ικανοποιήσουν την ανάγκη και να ανταποκριθούν στην εσώτερη πίεση. Αλλά και στα τρία αυτά κινήματα βρίσκονται μαθητές των Μεγάλων Όντων και αποκτούν σταθερά ορμή και πριν περάσει πολύς καιρός θα ξεκινήσουν το σχεδιασμένο έργο τους.

Το Τεκτονικό Κίνημα όταν μπορέσει να διαχωρισθεί από την πολιτική και τους κοινωνικούς στόχους κι απ’ την τωρινή παραλυτική του κατάσταση αδράνειας, θα ικανοποιήσει την ανάγκη εκείνων που μπορούν και θα χειρισθούν δύναμη. Είναι ο θεματοφύλακας του νόμου· είναι ο οίκος των Μυστηρίων και η έδρα της μύησης. Διατηρεί στο συμβολισμό του την τελετουργία της Θεότητας και στο έργο του απεικονίζεται ο τρόπος της σωτηρίας. Στους Ναούς του επιδεικνύονται οι μέθοδοι της Θεότητας και το έργο μπορεί να προωθηθεί υπό τον Παντεπόπτη Oφθαλμό. Είναι πολύ πιο αποκρυφιστική οργάνωση από όσο μπορεί να γίνει αντιληπτό και προτίθεται να είναι η εκπαιδευτική σχολή για τους ερχόμενους προχωρημένους αποκρυφιστές. Στις τελετές του κρύβεται ο χειρισμός των δυνάμεων που συνδέονται με την ανάπτυξη και τη ζωή στα βασίλεια της φύσης και την ανέλιξη των θείων όψεων στον άνθρωπο. Στην κατανόηση του συμβολισμού του θα βρεθεί η δύναμη για συνεργασία με το θείο σχέδιο. Ικανοποιεί την ανάγκη εκείνων που εργάζονται με την πρώτη Ακτίνα της Θέλησης ή Ισχύος.

Η Εκκλησία βρίσκει την αποστολή της στη βοήθεια των αφοσιωμένων, στη βοήθεια του μεγάλου κοινού που είναι έμφυτα θρησκευόμενο και καλής θέλησης. Κρύβει στην καρδιά της εκείνους που δονούνται στη μεγάλη ακτίνα της αγάπης, τη δεύτερη Ακτίνα της Αγάπης-Σοφίας. O ίδιος ο Χριστός εργάζεται μέσα απ’ αυτή και ζητά να προσεγγίσει με τη μεσολάβησή της το απέραντο Χριστιανικό κοινό. Είναι η μαγιά στα χέρια Του για να ζυμώσει όλο το καρβέλι κι επειδή είναι σε μορφή κατανοητή από τους ανθρώπους, μπορεί να προσεγγίσει τις μάζες των ψυχών που αναζητούν.

Με το μέσον του εκπαιδευτικού έργου του κόσμου ο Μεγάλος Κύριος ζητά να προσεγγίσει εκείνους απ’ το νοήμον κοινό που δεν μπορούν να προσεγγισθούν μέσω της τελετουργίας και του συμβολισμού, όπως στον Τεκτονισμό, ή με θρησκευτικά μέσα και τυπικά, όπως στην Εκκλησία. Προσεγγίζει τις μάζες κι εκείνους στους οποίους δεσπόζει η όψη νοημοσύνη στις δύο άλλες όψεις. Βοηθά εκείνους τους ανθρώπους που βρίσκονται κατεξοχήν στην τρίτη Ακτίνα της Νοήμονος Δραστηριότητας.

Σ’ όλα αυτά τα σώματα θα βρεθούν εσωτερικοί όμιλοι που είναι θεματοφύλακες της εσώτερης διδασκαλίας και των οποίων η ομοιομορφία στην έφεση και την τεχνική είναι ίδια. Οι εσώτεροι αυτοί όμιλοι αποτελούνται από σπουδαστές του αποκρυφισμού κι από εκείνους που είναι σε άμεση ή περιστασιακή επαφή με τους Διδασκάλους και των οποίων οι ψυχές ελέγχουν επαρκώς, έτσι ώστε να μπορεί να μεταδίδεται η θέληση της Ιεραρχίας και να διηθείται βαθμιαία στον αγωγό του φυσικού εγκεφάλου. Οι όμιλοι αυτοί που αποτελούν τον αληθινό εσώτερο εσωτερικό όμιλο είναι πολλοί, όμως τα μέλη τους είναι ακόμη λίγα, επειδή το γεγονός ότι ένας σπουδαστής μπορεί να ανήκει σε οποιονδήποτε από τους λεγόμενους εξωτερικούς εσωτερικούς ομίλους, δεν είναι ένδειξη της αληθινής εσωτερικής του θέσης. Όταν οι λίγοι που είναι αληθινοί εσωτεριστές σπουδαστές γνωρίσουν τη διαφορά ανάμεσα στις αιθερικές και τις αστρικές μορφές, ανάμεσα στη νοητική ψυχακοή και ψυχόραση και τα αστρικά τους αντίστοιχα, ανάμεσα στα στοιχειακά της σκέψης και τα στοιχειακά της φύσης, τότε ο Χριστός και η εκκλησία Του θα έχουν έναν πραγματικό εσωτερικό όμιλο στο φυσικό πεδίο και οι εξωτερικές οργανώσεις θα δεχθούν την αναγκαία διέγερση. Γιαυτό είναι αναγκαίο να εργασθούμε με τους σπουδαστές αυτή τη στιγμή και να τους εκπαιδεύσουμε στη φύση του αληθινού αποκρυφισμού. Όταν κατανοήσουμε καλύτερα τη σημασία του χρόνου στην πρόβλεψη και της δύναμης στην κίνηση κι όταν κατανοήσουμε πληρέστερα τους νόμους που ελέγχουν τα λεπτοφυέστερα σώματα κι επομένως μέσω αυτών τους νόμους που λειτουργούν στα πεδία όπου εκφράζονται αυτά τα σώματα, τότε θα υπάρχει ένα πιο νοήμον και πιο χρήσιμο έργο που θα προσφερθεί σε συνεργασία με την Απόκρυφη Ιεραρχία.

Στον εσωτερικό όμιλο που αποτελείται από τους αληθινούς πνευματικούς εσωτεριστές οι οποίοι βρίσκονται σ’ όλες τις εξωτερικές αποκρυφιστικές ομάδες, στην εκκλησία με όποιο όνομα κι αν αποκαλείται και στον Τεκτονισμό έχετε τις τρεις ατραπούς που οδηγούν στη μύηση. Προς το παρόν δε χρησιμοποιούνται κι ένα απ’ τα πράγματα που θα προκύψουν – όταν επικρατήσει η νέα παγκόσμια θρησκεία και γίνει κατανοητή η φύση του εσωτερισμού – θα είναι η χρήση των συνενωμένων εσωτερικών οργανώσεων, του Τεκτονικού οργανισμού και του Εκκλησιαστικού οργανισμού ως μυητικών κέντρων. Οι τρεις αυτοί όμιλοι συγκλίνουν καθώς προσεγγίζονται τα εσώτερα μυστήρια τους. Δεν υπάρχει διάσταση μεταξύ της Μίας Παγκόσμιας Εκκλησίας, της ιερής εσώτερης Στοάς όλων των αληθινών Τεκτόνων και των εσώτατων κύκλων των εσωτερικών εταιρειών. Τρεις τύποι ανθρώπων ικανοποιούν την ανάγκη τους, τρεις κύριες ακτίνες εκφράζονται και διανύονται οι τρεις ατραποί προς το Διδάσκαλο, που οδηγούν και οι τρεις στην ίδια πύλη και στον ίδιο Ιεροφάντη.

Δεν πρέπει να λησμονείται ότι μόνο εκείνες οι ψυχές που βρίσκονται στη Δοκιμαστική Ατραπό ή την Ατραπό της Μαθητείας θα σχηματίσουν τον πυρήνα της επερχόμενης παγκόσμιας θρησκείας. Υπάρχει στα εσώτερα πεδία με σκοπό να συγκεντρώσει από όλες τις εκκλησίες όσους προσέγγισαν το σημείο της εξέλιξης όπου μπορούν συνειδητά και με τη δική τους ελεύθερη βούληση να βάλουν τα πόδια τους πάνω στην ΑΤΡΑΠO που οδηγεί στο κέντρο της ειρήνης· οι οποίοι μπορούν με πλήρη επίγνωση να στρέψουν τα μάτια τους πάνω στο Μεγάλο Κύριο και να μετουσιώσουν τη ζωή της εγκόσμιας προσπάθειας σε ζωή υπηρεσίας. Το πρώτο απόσπασμα που θα συγκεντρωθεί στην ερχόμενη Εκκλησία θα βρεθεί ότι αποτελεί μέρος της τωρινής μεγάλης ομάδας υπηρετών. Αυτοί συνδέθηκαν στη διάρκεια των αιώνων με το έργο του Χριστού. Να θυμάστε πάντα το γεγονός του έργου που έκανε σε σχέση με την τελευταία έλευση και να θυμάστε παρόμοια ότι στη στροφή του τροχού, στην ανέλιξη του σπειροειδούς θα προκύψουν παρόμοιες συνθήκες, θα προβάλλουν οι ίδιες ανάγκες και θα ενσαρκωθούν τα ίδια εγώ που ήταν παρόντα τις αρχαίες ημέρες της Παλαιστίνης. O αριθμός εκείνων που συνδέονται μαζί Του θ’ αυξηθεί πολύ, γιατί όλοι όσοι Τον γνώρισαν σε προηγούμενες ενσαρκώσεις στην αρχαία Ανατολή, όλοι όσοι θεραπεύτηκαν ή διδάχθηκαν απ’ Αυτόν, όλοι όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί Του ή με κάποιο τρόπο δημιούργησαν κάρμα μαζί Του ή με το Διδάσκαλο Ιησού, θα έχουν την ευκαιρία να συνεργασθούν αυτή τη φορά. Κάθε ειλικρινής ζηλωτής που συνδέεται στενά με τις τωρινές Εκκλησιαστικές οργανώσεις, που νιώθει ένα στενό δεσμό με τον Χριστό και Τον αγαπά, μπορεί να είναι πρακτικά σίγουρος ότι στην Παλαιστίνη Τον είδε, Τον γνώρισε και ίσως να Τον υπηρέτησε και να Τον αγάπησε.

Τα μυστήρια, όταν κατανοηθούν κατάλληλα, χρησιμεύουν να ενισχύσουν αυτό το δεσμό και την αντίληψη κι ένα τέτοιο όπως η Βάπτιση (όταν γίνεται με κατανόηση) συχνά ελκύει μια ανταπόκριση από τον ίδιο το Μεγάλο Κύριο. Είναι σχεδόν σαν να κατευθύνεται ένα χρυσό νήμα απ’ την καρδιά Του στην καρδιά του υπηρέτη – ένα νήμα αδιάσπαστο και μυστηριώδες και το οποίο με κάθε ιερή τελετή που απονέμεται στη διαδοχή των ζωών, γίνεται ισχυρότερο, ευρύτερο και λαμπρότερο. Τελικά τα πολλά αυτά νήματα θα επαναπορροφηθούν στην πηγή τους όταν ολοκληρωθεί σε πλήρη έκφραση το Σώμα του Χριστού – ενός από τους επτά Oυράνιους Ανθρώπους στο δεύτερο ή εναδικό πεδίο – γιατί ο καθένας που συνδέεται μαζί Του γίνεται με μια ζωτική έννοια ένα κύτταρο στο Σώμα Του. Αυτό το ένιωσε και το γνώρισε αληθινά ο μυημένος Παύλος. Μέσω αυτού του νήματος περνά η δύναμη για ενίσχυση, για διέγερση, για ζωογόνηση και για ευλογία κι αυτή είναι η αληθινή αποστολική διαδοχή. Όλοι οι αληθινοί μαθητές είναι ιερείς του Κυρίου.

Δεν υπάρχει λοιπόν καμιά αμφισβήτηση ότι αυτή τη στιγμή έχει τρομακτική σημασία το έργο που θα γίνει για την εξοικείωση του κοινού με τη φύση των Μυστηρίων. Τα Μυστήρια αυτά θα αποκατασταθούν σε εξωτερική έκφραση με το μέσον της Εκκλησίας και της Τεκτονικής Αδελφότητας, αν αυτοί οι όμιλοι πάψουν να είναι οργανώσεις με υλικούς σκοπούς και γίνουν οργανισμοί με ζωντανούς στόχους. Όταν έρθει το Μεγάλο Ον με τους μαθητές και τους μυημένους Του, θα έχουμε (μετά από μια περίοδο έντονης εργασίας στο φυσικό πεδίο που θ’ αρχίσει γύρω στο 1940) την αποκατάσταση των Μυστηρίων και την εξωτερική τους παρουσίαση, σαν επακόλουθο της πρώτης μύησης. Γιατί μπορεί να γίνει αυτό; Επειδή ο Χριστός, όπως ξέρετε, είναι ο Ιεροφάντης της πρώτης και της δεύτερης μύησης κι αν γίνει το προπαρασκευαστικό έργο πιστά και καλά, θ’ απονείμει την πρώτη μύηση στα εσώτερα ιερά των δύο αυτών σωμάτων. Η φυλή έφτασε πια σ’ ένα σημείο όπου πολλές ψυχές βρίσκονται στη Δοκιμαστική Ατραπό και δε χρειάζεται παρά να εξυψωθεί ο κραδασμός τους (που γίνεται εφικτό με την Παρουσία Του) για να προσεγγίσουν την πύλη της Ατραπού.


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2024

 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ NEAΣ ΣΕΛΗΝΗΣ ΣΤΟΝ ΣΚΟΡΠΙΟ

                ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΡΑ Ν. ΣΕΛΗΝΗΣ 14.46 - Παρασκευή 2/11/2024 

   Σ Κ Ο Ρ Π Ι Ο Σ   

 

Η επίδραση των αστερισμών, των ζωδίων –καίτοι διαφοροποιούνται–, των πλανητών καταλήγει ενεργειακά πάνω στα τρία  κατερχόμενα επίπεδα επίγνωσης και γίνεται αισθητή με τη σειρά της στο νοητικό πρώτα πεδίο, μετά στο αστρικό και τέλος στο φυσικό.

 

Για να δημιουργήσουμε ένα σημείο έντασης πάνω στο νοητικό πεδίο, το οποίο θα δράσει ελκτικά προς τις εισρέουσες ενέργειες θα εντοπίσουμε κάποιες ενέργειες που σχετίζονται με τον αστερισμό και το ζώδιο του Σκορπιού.

 

Στόχος μας καθώς το κάνουμε αυτό είναι να αποκρυπτογραφήσουμε το μήνυμα που οι συσχετισμοί ενεργειών ακτινοβολούν και να εγκαινιάσουμε τις κατάλληλες εκείνες εμπειρίες που αναπόφευκτα κι αναπότρεπτα θα μας οδηγήσουν δια του Σκορπιού στην Ατραπό της Μαθητείας και της Μύησης, καθώς ο Σκορπιός ελέγχει τις μυήσεις, πρώτη-δεύτερη-τρίτη και μόνο μετά από την τρίτη μύηση η επιρροή του μειώνεται πάνω στον άνθρωπο.

 

Η Εσωτέρα Αστρολογία μας λέει, καθώς αναλύει το ζώδιο του Σκορπιού, ότι υπάρχουν 4 ζωδιακά σημεία που σχετίζονται με ό,τι ονομάζεται η «έκφραση της προσωπικότητας του Ίδιου του Ηλιακού Λόγου». Αυτά είναι 4 γιατί η προσωπικότητα στοιχειοθετείται από το φυσικό, αστρικό, νοητικό και το ολοκληρωμένο τους σύνολο που ονομάζουμε προσωπικότητα.

 

Τα 4 λοιπόν αυτά ζωδιακά σημεία συστήνουν το φυσικό, αστρικό, νοητικό φορέα και το τέταρτο την προσωπικότητα του Ηλιακού Λόγου.

 

Ο  Θιβετανός μας λέει ότι αυτά είναι: ο ΚΡΙΟΣ, ΛΕΟΝΤΑΣ, ΣΚΟΡΠΙΟΣ, ΥΔΡΟΧΟΟΣ. Ποιο άραγε ζώδιο είναι το φυσικό σώμα του Λόγου, ποιο το αστρικό, ποιο το νοητικό και ποιο εκφράζει την προσωπικότητα;

 

Γράφει ο Θ.Δ. ότι ο Κριός –με τη Μεγάλη Άρκτο– εκφράζει τη θέληση κι είναι το σημείο εκείνο της τετράδας που συνιστά ό,τι ονομάζεται ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ που κυβερνά τη Σαμπάλλα σε αναφορά με τον πλανήτη Γη.

 

Ο Σκορπιός –με τον Σείριο– είναι το σημείο της τετράδας που ονομάζεται ΑΣΤΕΡΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ που κυβερνά την Ιεραρχία σε αναφορά με τη Γη, καθώς η 5η Ιεραρχία (μια έκφραση της δεύτερης όψης της θειότητας) βρίσκεται κάτω από την επιτήρηση ή τον πνευματικό μαγνητικό έλεγχο της Ιεραρχίας του Σειρίου. Αυτές είναι κύριες ελέγχουσες επιδράσεις με τις οποίες εργάζεται ο κοσμικός Χριστός.

 

Ο Υδροχόος –με την Αλκυόνη από τις 7 Πλειάδες– ονομάζεται ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΔΙΑΝΟΙΑΣ ή ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ και στη Γη κυβερνά την Ανθρωπότητα.

 

Ο Λέοντας με τον Πολικό Αστέρα θεωρείται ΑΣΤΕΡΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, είναι το ζώδιο όπου αναπτύσσεται η συνείδηση που τελικά αφιερώνεται στο θείο σκοπό, το ζώδιο δια του οποίου προβάλλει η αυτοσυνείδηση της αναπτυγμένης κι ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Αυτή η αυτοσυνείδητη, πανίσχυρη προσωπικότητα. Είναι ο ίδιος ο Ένοικος στο Κατώφλι -Λέων είναι ο αρνητικός προς την Ψυχή Ένοικος στο Κατώφλι- αφού έχει κατακτήσει όλο το συγχωνευμένο σύνολο των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας από τα αρχαία χρόνια και έχει από την άλλη εδραιώσει επαφή με την ψυχή.

 

Αυτό που λείπει από το αρχικό τρίγωνο Κριός, Σκορπιός, Υδροχόος είναι η συνείδηση, την οποία προσφέρει ο Λέοντας.

 

Η συνείδηση  δεν διατυπώνει το αντικείμενο της γνώσης της –αυτό το κάνει ο νους–, αλλά σταθεροποιεί το αντικείμενο της γνώσης, το ακινητοποιεί, είναι μια πράξη προσοχής, μια πράξη έντασης.

 

Αυτή είναι η προσωπικότητα, η συνείδηση του συνόλου των χαρακτηριστικών. Ο Λέοντας είναι για τον Ηλιακό Λόγο η προσωπικότητά του.

 

Ο Ένοικος-Λέοντας είναι το πρώτο 'τέλειο' επίτευγμα της ενεργοποιημένης τετράδας. Είναι αυτός που θα επιθυμήσει διακαώς να έρθει σε σχέση με τον Άγγελο της Παρουσίας.

 

Έτσι ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ συνιστά το κλειδί για την αγκυροβόληση της τριπλότητας της προσωπικότητας στο φυσικό πεδίο γιατί μέσω της συνείδησης προχωρούμε στον Ένοικο και μέσω του ενοίκου στον Άγγελο της Παρουσίας και επιστροφή 

–ΑΝΑΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ– στον τόπο που είναι χαμένος, όπως το θέτουν τα αρχαία κείμενα.

 

Σε αναφορά με την Ανθρωπότητα, όταν η προσωπικότητα θα ενεργοποιήσει συνειδητά το κλειδί της κατανόησης και το μετασχηματίσει σε εργαλείο δράσης στον τριπλό κόσμο, οι συνειδητά αυτοεγκαινιαζόμενες κρίσεις συνιστούν το εργαλείο δράσης στη ζωή του μαθητή, μας λέει ο Σκορπιός.

 

Ο μαθητής βάζει τον εαυτό του σε καθοριστικό για το σκοπό του περιβάλλον, όπου οι δοκιμασίες είναι αναπόφευκτες κι αναπότρεπτες.

 

Ως αποτέλεσμα της ετοιμότητάς του για μάχη, θριαμβεύει, γίνεται ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ σε όσους τον περιβάλλουν και τον παρατηρούν, κι αρχίζει προοδευτικά να προχωρά προς την επίτευξη ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗΣ και ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ.

 

Σε σχέση με την ατραπό της μαθητείας έχετε τις ακόλουθες γραμμές “επηρεάζουσας ενέργειας”:

1. Τον Σείριο – που εργάζεται με επταπλό τρόπο δια των επτά ακτίνων και των επτά ομάδων τους όπως συνιστούν την ενεργό Ιεραρχία.

2. Τον Σταθερό Σταυρό – μια συγχώνευση τεσσάρων κύριων ενεργειών που εισρέουν στο ηλιακό μας σύστημα, στον πλανήτη μας και στην ανθρωπότητα.

3. Τον Σκορπιό – μια όψη του Σταθερού Σταυρού, που έχει ιδιάζουσα και εξειδικευμένη δυναμικότητα πάνω στην Ατραπό της Μαθητείας και προετοιμάζει με τις δοκιμασίες και τις εξετάσεις του:

α. Την διαδικασία αναπροσανατολισμού δια της οποίας ο άνθρωπος αναρριχάται στο Σταθερό Σταυρό και εγκαταλείπει το Μεταβλητό Σταυρό.

β. Τον μαθητή για την πρώτη, δεύτερη και τρίτη μύηση. Μετά την τρίτη μύηση η ιδιάζουσα δυναμικότητά του για δοκιμασία δε γίνεται πια αισθητή.

4. Την Ιεραρχία – Τον διανεμητικό πράκτορα στα διάφορα βασίλεια της φύσης.

5. Τον Άρη και τον Κρόνο – Αμφότεροι αυτοί οι πλανήτες είναι υπερβολικά δυναμικοί σε σχέση με τη μύηση στη ζωή της Ιεραρχίας· ο Άρης είναι δυναμικός σε σχέση με το Σκορπιό και ο Κρόνος σε σχέση με τον Aιγόκερω. (ΕΑ:199)

 

Σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε 

στο διαδικτυακό σεμινάριο Zoom 

του Λονδίνου (16.00 - 19.00 ώρα Ελλάδας)


Για να εγγραφείτε κάντε κλικ στο κουμπί:

Σύνδεση μέσω Ζοοm >

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΥΠΟΤΙΤΛΩΝ – PDF


H Θέληση-για-το Καλό:

Επαναπροσδιορίζοντας

τις Διεθνείς Σχέσεις


. . . . . . . . . . . . . . .


2.00 – 2.15pm

Καλωσόρισμα και εισαγωγικές σκέψεις

Laurence Newey


Πώς μπορεί η σκέψη της ανθρωπότητας να αναπροσανατολιστεί προς την οικοδόμηση ενός παγκόσμιου πολιτισμού και μιας πνευματικής κουλτούρας; Χρειάζεται ένα νέο όραμα να εδραιωθεί στις διάνοιες των νοημόνων, σκεπτόμενων ανθρώπων – ένα όραμα που προσδίδει βαθιά αίσθηση ενός θείου σκοπού.


2.15 – 2.35pm

Dr. Debidatta Aurobinda Mahapatra

Ο Δρ Mahapatra είναι κάτοχος διδακτορικού στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση και Ανθρώπινη Ασφάλεια και καθηγητής Πολιτικών Επιστημών στο Florida State College του Τζάκσονβιλ. Αξιοσημείωτες δημοσιεύσεις του περιλαμβάνουν θέματα όπως, Αισθησιακή Λιτότητα και Ηθική ΗγεσίαΔιαπολιτισμικές Προσεγγίσεις από τον Πλάτωνα, τον Κομφούκιο και τον Γκάντι για την Οικοδόμηση μιας Ειρηνικής Κοινωνίας, Σρι Αουρομπίντο – 150 χρόνια: Ένα Ολιστικό Όραμα Εξέλιξης, Ανθρώπινης Ενότητας και Ειρήνης και Πέρα από το Αλλιώτικο: Μια Γκαντιανή Προσέγγιση για την Επίλυση Συγκρούσεων στην Ινδία και το Πακιστάν.

 

. . . . . . . . . . . . . . .


2.35 – 3.00pm

Συζήτηση σε πάνελ με τον ομιλητή

. . . . . . . . . . . . . . .


3.00 – 3.05pm

Σύντομο διάλειμμα


. . . . . . . . . . . . . . .


3.05 – 3.25pm

Daniel Wheatley

Ο Daniel Wheatley εργάστηκε στο βρετανικό κοινοβούλιο επί πέντε έτη ασκώντας διακομματικές παρεμβάσεις για θέματα διεθνούς δικαίου και παγκόσμιας διακυβέρνησης. Ακολούθως έγινε Ανώτερος Διπλωματικός Σύμβουλος της Κοινότητας Μπαχάι του ΗΒ, επηρεάζοντας την κυβερνητική πολιτική σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, διακρίσεων και κοινωνικής πολιτικής.


Είναι επίσης επίκουρος καθηγητής σε προγράμματα του Λονδίνου των πανεπιστημίων Arcadia, Maryville και Syracuse και διδάσκει κοινωνιολογία, με αντικείμενο θέματα ποικιλομορφίας, μετανάστευσης, πολυπολιτισμικότητας, καθώς και κοινωνική ιστορία της Βρετανίας.

 

. . . . . . . . . . . . . . .


3.25 – 3.50pm

Συζήτηση σε πάνελ με τον ομιλητή


. . . . . . . . . . . . . . .


3.50 – 4.00pm

Διάλειμμα


. . . . . . . . . . . . . . .


4.00 – 4.30pm

«Η Ηθική Δύναμη στη Διεθνή Πολιτική» με

τον Simon Marlow, Παγκόσμια Καλή Θέληση


. . . . . . . . . . . . . . .


4.30 – 4.45pm

Συζήτηση με τους συμμετέχοντες στο διαδίκτυο


. . . . . . . . . . . . . . .


4.45 – 5.10pm

Κλείσιμο και Διαλογισμός για την Καλή Θέληση


. . . . . . . . . . . . . . .



Στοχασμοί με θέμα

Η Θέληση-για-το Καλό: Επαναπροσδιορίζοντας τις Διεθνείς Σχέσεις

σε προετοιμασία για το διαδικτυακό Σεμινάριο Παγκόσμιας Καλής Θέλησης


Αν θέλουμε μια κοινωνία στην οποία η αίσθηση του ανήκειν να είναι βαθιά,

οι άνθρωποι να ενδιαφέρονται ο ένας για τον άλλον και να υπάρχει ισχυρή δέσμευση για το κοινό καλό, χρειαζόμαστε μια μεταφυσική που να δείχνει ότι

στην πραγματικότητα είμαστε μέρος ευρύτερων κοινωνιών και δεν έχουμε καμία ύπαρξη ξέχωρα από τις σχέσεις μας με τους άλλους.   John Cobb

             

Η υποβολή της «ορθής» ερώτησης είναι πολύ πιο σημαντική από τη λήψη

μιας απάντησης. Η λύση ενός προβλήματος έγκειται στην κατανόηση

του προβλήματος∙ η απάντηση δεν βρίσκεται έξω από το πρόβλημα, αλλά μέσα

σε αυτό.  J. Krishnamurti


Η ειρήνη είναι ζήτημα θέλησης. Όλες οι συγκρούσεις μπορούν να διευθετηθούν και δεν υπάρχουν δικαιολογίες να τις αφήσουμε να διαιωνίζονται. Martti Ahtisaari


Διαβάστε όλους τους στοχασμούς εδώ >



Tρεις εκδηλώσεις

που θα μεταδοθούν

από τρία πλανητικά κέντρα


Οι διαδικτυακές εκδηλώσεις Zoom θα πραγματοποιηθούν σε Γενεύη, Λονδίνο

και Νέα Υόρκη. Δείτε τα πλήρη προγράμματα και συμμετάσχετε σε οποιαδήποτε από τις διαδικτυακές εκπομπές, κάνοντας εγγραφή μέσω των παρακάτω συνδέσμων ή δείτε λεπτομέρειες και για τις τρεις εκδηλώσεις εδώ >


•  Γενεύη: 10am–1pm CET (9am – 12noon GMT) σύνδεση >

•  Λονδίνο: 2pm–5pm GMT (16.00-19.00 ώρα Ελλάδας)  σύνδεση >

•  Nέα Υόρκη: 2pm–5pm EDT (6pm – 9pm GMT)  σύνδεση >



www.worldgoodwill.org > αγγλικά

www.worldgoodwill.org > ελληνικά

Δωρεά

Υποστηρίξτε το έργο του Lucis Trust κάνοντας μια δωρεά

Βασιζόμαστε εξ ολοκλήρου σε εθελοντικές δωρεές για να ανταπεξέλθουμε στο έργο μας σε όλο τον κόσμο. Δεν υπάρχει χρέωση για τις υπηρεσίες μας, αλλά 

οι δωρεές χρειάζονται και εκτιμούνται δεόντως.

 

Κάντε κλικ εδώ για να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις σας >

Το Lucis Trust και οι σχετιζόμενες εκδοτικές εταιρείες δεσμεύονται να προστατεύουν το απόρρητό σας. Τα δικαιώματά σας συνοψίζονται στην Πολιτική Απορρήτου και την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων μας, οι οποίες διατίθενται ταχυδρομικά, μέσω email και στον ιστότοπό μας >

© 2024 Lucis Trust