«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»
ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ
- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 20.30 -
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.
Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2024
Σύμβολα
Από τον Duahn Carpenter
Τα σύμβολα που περιλαμβάνονται σε αυτό το έγγραφο δεν
προορίζονται να είναι διακοσμητικά ή καλλιτεχνικά. Είναι επικλητικά στη
φύση τους και μεταφέρουν ανώτερες αλήθειες όταν διαλογίζονται
κατάλληλα. Όλες οι πληροφορίες της κατώτερης πέμπτης ακτίνας πρέπει τελικά
να ανυψωθούν σε ανώτερη μέθοδο επικοινωνίας. Τα σύμβολα σύμφωνα με τους
D.K. και H.P.B. μπορούν να ερμηνευτούν σε επτά διαφορετικά
επίπεδα. Αντιληπτά στο νοητικό πεδίο και πάνω, τα εσωτερικά σύμβολα
αποτελούνται από χρώμα, ήχο και γεωμετρία και είναι η γλώσσα των
μυημένων. Αυτά τα προηγμένα σύμβολα είναι δημιουργικά και πρέπει να
κατακτηθούν από όλους αυτούς τους μαθητές κατά την προετοιμασία για μύηση.
Τα σύμβολα είναι η παγκόσμια γλώσσα και διαπερνούν
όλες τις θρησκευτικές γραμμές και πολιτισμούς και αποτελούν τη βάση μιας νέας
επιστήμης του Υδροχόου. Τα σύμβολα είναι επίσης η παγκόσμια γλώσσα των
μυημένων και ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνούν στα εσωτερικά πεδία μεταξύ
τους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν άτομα ή μια ομάδα προσεγγίζουν την 3η
μύηση. Όλες οι πολυάριθμες λεπτομέρειες, τα κοσμολογικά περιγράμματα και
οι διδασκαλίες του κατώτερου νου μπορούν να συμπιεστούν σε μια αφηρημένη
διαισθητική γλώσσα συμβόλων. Ακριβώς όπως κάθε άτομο αναγνωρίζεται από ένα
συγκεκριμένο γεωμετρικό σχήμα που φαίνεται διορατικά με ορισμένους ήχους και
χρώματα που εκδηλώνονται από τον Δάσκαλο στα εσωτερικά πεδία, το ίδιο μπορεί
επίσης να ειπωθεί για ομάδες που εμπίπτουν σε παρόμοια ταξινόμηση. Στο
κέντρο όλων των κινούμενων ζωών βρίσκεται η μαύρη τρύπα ή σημείο Laya, από το
λαιμό της οποίας χύνεται μια άπειρη ποικιλία χορευτικών, γεωμετρικών μορφών που
αποτελούν όλες τις ακτίνες, τα επίπεδα, τα σώματα και τα κέντρα, είτε είναι
μικροκοσμικά είτε μακροκοσμικά.
Τόσο σημαντική είναι η μελέτη των συμβόλων που ο DK
έχει να πει αυτό για το θέμα.
«Σε πρώτη φάση, ο στόχος της μελέτης του συμβολισμού
είναι να επιτρέψει στον μαθητή να αισθανθεί την ποιότητά του και να έρθει σε
επαφή με αυτό το ζωντανό κάτι που βρίσκεται πίσω από αυτό το σύνολο γραμμής,
χρώματος και μορφής από το οποίο αποτελείται το σύμβολο.
Για ορισμένους τύπους ανθρώπων αυτή η μελέτη είναι σχετικά εύκολη. Για την
πλειοψηφία δεν είναι καθόλου εύκολο, υποδεικνύοντας έτσι μια έλλειψη που πρέπει
να καλυφθεί από τη χρήση αυτών των σχολών που βρίσκονται επί του παρόντος
αδρανείς. Είναι πάντα δυσάρεστο να διεγείρουμε τις λανθάνουσες ικανότητες
και απαιτεί προσπάθεια και αποφασιστικότητα για να μην επηρεαστούμε από τις αντιδράσεις
της προσωπικότητας. Για πολλούς δεν είναι εύκολα εμφανές πώς η διείσδυση
στην έννοια ενός συμβόλου μπορεί να προσφέρει ένα μέσο με το οποίο η αδρανής
βουδιστική ή διαισθητική ικανότητα μπορεί να τεθεί σε λειτουργική
δραστηριότητα. Είναι μια λεπτή τέχνη, αυτή η τέχνη της ανάγνωσης συμβόλων,
της «πνευματικής ανάγνωσης», όπως την αποκαλεί ο αρχαίος δάσκαλός μας, ο
Παταντζάλι. Αυτή η δύναμη ερμηνείας των συμβόλων προηγείται πάντα της
αληθινής αποκάλυψης. Η κατανόηση μιας αλήθειας για την οποία μπορεί να
σταθεί μια γραμμή ή μια σειρά γραμμών που συνθέτουν μια συμβολική μορφή δεν
είναι το μόνο που πρέπει να γίνει. Μια καλή ανάμνηση μπορεί να σας
υπενθυμίσει ότι μια σειρά γραμμών που σχηματίζουν ένα τρίγωνο ή μια σειρά
τριγώνων σημαίνει την Τριάδα, ή οποιαδήποτε σειρά τριπλάσιων μέσα στη
μακροκοσμική ή μικροκοσμική εκδήλωση. Αλλά αυτή η δραστηριότητα και η
ακρίβεια της μνήμης δεν θα κάνει τίποτα για να ξυπνήσει τα αδρανή εγκεφαλικά
κύτταρα ή να ενεργοποιήσει τη διαίσθηση. Πρέπει να θυμόμαστε (και εδώ γίνεται
φανερή η αξία ενός ορισμένου ποσού τεχνικού ή ακαδημαϊκού αποκρυφισμού) ότι το
επίπεδο στο οποίο εκδηλώνεται η διαίσθηση και όπου η διαισθητική κατάσταση της
συνείδησης είναι ενεργή είναι αυτό του βουδιστικού ή διαισθητικού
επιπέδου. Αυτό το επίπεδο είναι η ανώτερη αντιστοιχία του αστρικού ή
συναισθηματικού πεδίου, το επίπεδο της ευαίσθητης επίγνωσης μέσω μιας αισθητής
ταύτισης με το αντικείμενο της προσοχής ή της έλξης. Γίνεται φανερό λοιπόν
ότι αν η διαισθητική ικανότητα πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία μέσω της
μελέτης των συμβόλων, ο σπουδαστής πρέπει να αισθανθεί με, ή να ταυτιστεί με
κάποιο τρόπο, με την ποιοτική φύση του συμβόλου, με τη φύση εκείνης της
πραγματικότητας που καλύπτει η συμβολική μορφή. Είναι αυτή η πτυχή της
συμβολικής ανάγνωσης που σας ζητείται να μελετήσετε.
Η μελέτη των συμβόλων τείνει να το επιφέρει αυτό και, όταν διεξάγεται με
πιστότητα και επιμέλεια, θα παράγει τρία αποτελέσματα:
1. Εκπαιδεύεται στη δύναμη να διεισδύσει πίσω από τη φόρμα και να φτάσει στην
υποκειμενική πραγματικότητα.
2. Τείνει να επιφέρει μια στενή ολοκλήρωση μεταξύ ψυχής-νου-εγκεφάλου, και όταν
αυτό επιτευχθεί, η εισροή της διαίσθησης και, κατά συνέπεια, της φώτισης και
της αλήθειας γίνεται πιο γρήγορα δυνατή.
3. Θα ασκήσει πίεση σε ορισμένες μη αφυπνισμένες περιοχές του εγκεφάλου και θα
διεγείρει σε δραστηριότητα τα εγκεφαλικά κύτταρα που βρέθηκαν εκεί, και αυτό
είναι το πρώτο στάδιο στην εμπειρία του ζηλωτή. Με την πλειοψηφία των
πραγματικών αναζητητών, το κέντρο ανάμεσα στα φρύδια αφυπνίζεται, ενώ το κέντρο
στην κορυφή του κεφαλιού δονείται πολύ απαλά, αλλά δεν είναι σε πλήρη
λειτουργική δραστηριότητα. Αυτό το ανώτερο κέντρο πρέπει να αφυπνιστεί
πληρέστερα προτού οι ζηλωτές μπορέσουν να ανταποκριθούν πλήρως στις ευκαιρίες
τους.
Οι μαθητές θα πρέπει να εξακριβώσουν, μετά από τη δέουσα μελέτη της πτυχής της
μορφής, τι τους κάνει το σύμβολο, τι συναίσθημα προκαλεί, ποιες φιλοδοξίες
προκαλεί και ποια όνειρα, ψευδαισθήσεις και αντιδράσεις καταγράφονται
συνειδητά. Αυτό το στάδιο είναι ένα ενδιάμεσο μεταξύ της εξωτερικής
ανάγνωσης ενός συμβόλου και της εννοιολογικής κατανόησης. Αργότερα υπάρχει
ένα άλλο ενδιάμεσο στάδιο μεταξύ της εννοιολογικής κατανόησης και της
εσωτερικής κατανόησης και εφαρμογής. Αυτό το τελευταίο στάδιο ονομάζεται
"συνθετική αναγνώριση". Έχοντας μελετήσει τη μορφή και έχοντας
επίγνωση της συναισθηματικής σημασίας της, περνάτε στο στάδιο της σύλληψης της
βασικής ιδέας του συμβόλου και από εκεί σε μια συνθετική κατανόηση του σκοπού
του. Αυτό οδηγεί στον αληθινό εσωτερισμό, ο οποίος είναι η πρακτική
εφαρμογή της ζωντανής συνθετικής του δύναμης στις πηγές της ατομικής ζωής και
δράσης. (ΓΠΠ:7-8)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου