Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

 

Δ Ι Α Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ 

ΕΠΙΚΚΛΗΣΗ ΣΕΙΡΙΟΥ

ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΘΕΙΑ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, 
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ
  

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2021 στις 19.30

πραγματοποιείται –2 φορές το μήνα– βράδυ Τετάρτης.


 

Σείριος, Ηλιακό Σύστημα, Αφροδίτη, Γη

 Υπάρχουν Διδάσκαλοι που είναι Κύριοι της Συμπόνιας, για παράδειγμα ο Αιγύπτιος Διδάσκαλος και ο Διδάσκαλος Ιησούς, που χρειάζονται το Μέγα Φως του Μάνας που ο Σείριος απονέμει, επειδή η ακτίνα ψυχής του Σείριου είναι η 5η ακτίνα, της ενεργούς νοημοσύνης και στον Σείριο λαμβάνεται η μανασική εκπαίδευση.

Έστω και αν ο Ηλιακός μας Λόγος μας έχει Ψυχή 2ης ακτίνας, υπάρχει μια πολύ στενή  σχέση μεταξύ του Σείριου και του μικροσκοπικού πλανήτη μας, της Γης, όπως και μεταξύ του Ερμή (αστέρι του Σείριου, 4η ακτίνα), της Αφροδίτης (5η ακτίνα), του πλανήτη Δία (2η ακτίνα) και της Ανθρωπότητας (4η Ιεραρχία -4η ακτίνα).

 Το μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας μας, λέγεται, ειδικά η Γήινη-ανθρωπότητα, –περίπου το ογδόντα έως ογδόντα πέντε % της παρούσας ανθρώπινης φυλής– θα ταξιδέψει προς τον Σείριο μόλις λάβει την έκτη μύηση (γι’ αυτό ετοιμάζονται οι Διδάσκαλοι Αιγύπτιος και Ιησούς) και το πεπρωμένο τους θα είναι να γίνουν  Ηλιακοί Άγγελοι.

Ο Σείριος είναι ο Κοσμικός Χριστός.

Όσον αφορά τη Γη, ο Σείριος  εμπνέει ολόκληρη τη διαδικασία της Μύησης κατά μήκος της Δεξιάς  Ατραπού. Το κακό όπως το γνωρίζουμε μέσα στο ηλιακό μας σύστημα, έχει εκκαθαριστεί κατά πολύ από αυτή τη μεγάλη Αστρική Πηγή, ακριβώς όπως το πλανητικό κακό έχει εκκαθαριστεί από την Αφροδίτη, οι ακτίνες της οποίας είναι  παρόμοιες με  αυτές του Σείριου (Ψυχή 5η ακτίνα επίσης).

Ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα επωφελείται από τον Μέγα αυτόν Μυητή, τον Σείριο, και ειδικά σε σχέση με το επόμενο βήμα προς τα εμπρός του Ηλιακού Μας Λόγου –την κοσμική νοητική πόλωση– μια αλλαγή από την παρούσα κοσμική αστρική πόλωση.

Η 5ης ακτίνας Ψυχή του Σείριου παίζει ρόλο στην εξέλιξη του Ηλιακού Λόγου του συστήματός προς την κοσμική μεταμόρφωσή του. Ο Λόγος του Σείριου έχει ήδη επιτύχει την Κοσμική Μεταμόρφωση του  και ως εκ τούτου, μπορεί να βοηθήσει τον Ηλιακό μας Λόγο να το πετύχει.

Έτσι ο Σείριος φέρνει τον μη-ιερό Ηλιακό μας Λόγο (αστρική πόλωση/2η μύηση) στο Βασίλειο του Κοσμικού Νου, στο πρώτο βήμα της Διαδικασίας Δοξασμού (=3η κοσμική μύηση).

Κάθε ιερός πλανήτης στο ηλιακό μας σύστημα μοιάζει περισσότερο ή  συγγενεύει με ένα από τα αστέρια των  «Επτά Ηλιακών Συστημάτων, εκ των οποίων το Δικό μας είναι Ένα».

Η κάθοδος της κοσμικής ενέργειας είναι η εξής: 

από τον Υδροχόο,

στη Μικρά Άρκτο,

στα επτά Ηλιακά Συστήματα των οποίων το δικό μας είναι ένα,

στον Σείριο,

στον Ήλιο,

στην Αφροδίτη,

στη Γη,

στην Άλυσο της Αφροδίτης του Γήινου-Σχήματος,

στην Σφαίρα της Αφροδίτης της Αλύσου της Αφροδίτης,

στην Σφαίρα της Γης της Γήινης Αλύσου,

         στις  Μονάδες και τις ψυχές της πλειοψηφίας των ανθρώπινων όντων.

Αυτή είναι η Μεγάλη Ατραπός της ενεργειακής καθόδου από την Ψυχή του Σείριου.

   Πηγές

Πραγματεία επί του Κοσμικού Πυρός, Αλίκη Μπέιλη

Πέμπτη Ακτίνα Ψυχής Σείριου, Μάικλ Ρόμπινς, Συνδιάσκεψη 
Πανεπιστημίου Επτά Ακτίνων, 2021

 


Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

 


Η Επιστημονική Ανακάλυψη της Ψυχής
 

·    Πότε θα συμβεί; Ενδεχομένως αιώνες μπροστά και ίσως κατά τη διάρκεια του Ερμητιανού δεκανού στην Εποχή του Υδροχόου.

·    Αυτός ο τύπος ανακάλυψης θα πρέπει να εξακριβωθεί από ολόκληρη την ανθρωπότητα και θα αλλάξει το πρότυπο σκέψης με την οποία λειτουργεί η ανθρώπινη φυλή. Θυμηθείτε ότι ο Υδροχόος θα είναι ο πιο ισχυρός διαβιβαστής της Πέμπτης Ακτίνας, παρότι δεν είναι ακόμη.

·     Όμιλοι εκγυμνασμένων ψυχορατικών/ενορατικών (clairvoyants) με αποδεδειγμένες καταγραφές ακριβείας θα αποτελούν μία από τις προϋποθέσεις για να επιβεβαιωθεί επιστημονικά.

·    Το έργο του Διδασκάλου Ιλαρίωνα, του οποίου η Πέμπτη Ακτίνας Μονάδα συσχετίζεται με την Πέμπτης Ακτίνας Ψυχή της Γαλλίας, μπαίνει ήδη σε λειτουργία. Αξιόπιστοι «ψυχικοί» (psychics) και επιστήμονες μελετούν τις ανώτερες όψεις της ενέργειας.

·    Μία νέα εσωτερική σχολή που υπηρετεί την Έκτη Ρίζα Φυλή, θα εμφανιστεί κάπου στη Δύση και ο Διδάσκαλος Ιλαρίων θα είναι ένας από τους ηγέτες της. Ίσως αυτοί που θα είναι εκπαιδευμένοι σε αυτό το είδος επιστημονικής-ψυχικής αναγνώρισης θα προέρχονται από μια τέτοια Σχολή.

·    Η Γαλλία με ψυχή πέμπτης ακτίνας είναι σημαντική στην επικείμενη επιστημονική ανακάλυψη της ψυχής κι αυτό σχετίζεται με τον ζωδιακό κυβερνήτη της ψυχής της Γαλλίας. Οι Ιχθείς είναι ο ζωδιακός κυβερνήτης ψυχής και (συνδέεται ειδικότερα με τον Χριστό) παρέχει ιδιαίτερα το είδος της ευαισθησίας που απαιτείται για την ανίχνευση αυτού του πιο λεπτοφυούς παράγοντα – λεπτοφυούς τουλάχιστον όσον αφορά την μάλλον πυκνή ανθρωπότητα.

·    Το πρώτο έργο του Επιστημονικού Σπερματικού Ομίλου, του Έβδομου Σπερματικού Ομίλου (7ου από τους 10, βλέπε: Εξωτερίκευση της Ιεραρχίας), θα αφορά στην διαπίστωση της αλήθειας της επιβίωσης μετά το θάνατο του φυσικού πεδίου και την αλήθεια της μετενσάρκωσης – ένα πολύ δύσκολο έργο.

·    Όταν η μετενσάρκωση καθιερωθεί ως μια παγκόσμια εμπειρία της ανθρωπότητας, θα τεθεί το ερώτημα: «Σε τί επίπεδο θα ενοικήσει η συνείδηση ​​μεταξύ των επανεμφανίσεων»; Επειδή τα διάφορα επίπεδα στα οποία μπορεί να διατηρηθεί η απελευθερωμένη ψυχή θα έχουν επιβεβαιωθεί ως υφιστάμενα.

·    Συνοψίζοντας λοιπόν, αυτό που χρειαζόμαστε είναι όμιλοι ευαίσθητων ψυχορατικών που να μπορούν να επιτύχουν γενική συναίνεση, και επίσης να έχουν πολύ ευαίσθητο εξοπλισμό που να καταγράφει ανώτερες εντυπώσεις. Έχουμε εξοπλισμό αρκετά ευαίσθητο για να καταγράψουμε αιθερικά φαινόμενα, αλλά δεν διαθέτουμε ακόμη εξοπλισμό που να καταγράφει τα φαινόμενα του αστρικού πεδίου ή του κατώτερου νοητικού· δεν γίνεται λόγος για το πεδίο της ψυχής. Οποιαδήποτε τέτοια καταχώριση είναι μια διαμεσολαβούμενη καταγραφή που ασχολείται με αιθερικά και το πιθανότερο, φυσικά αποτελέσματα, που μπορούν να καταχωρηθούν.

·    Θα είναι υπερβολικό να σκεφτούμε ένα είδος εσωτερικής φωτογραφίας για να ανιχνεύσουμε τα είδη της ακτινοβολίας που εκπέμπονται από τα διάφορα λεπτοφυή υποπεδία; Οι προσπάθειες που έχουμε ως τώρα, αν και πολλά υποσχόμενες, είναι πρωτόγονες σε σύγκριση με αυτό που θα απαιτηθεί.

·    Μπορεί αυτό που ατενίζει κάποιος ψυχορατικός να μεταφερθεί ως εντύπωση σε άλλους ψυχορατικούς έτσι ώστε να επιτευχθεί συναίνεση;

·    Μπορεί αυτό που βλέπει ένας ψυχορατικός να αποτυπωθεί (καταγραφεί) σε κάποια ταινία /υλικό;

·    Φυσικά, οι ψυχορατικοί πρέπει να αποδειχθούν αξιόπιστοι και ακριβείς, σε σχέση με τα κατώτερα επίπεδα κραδασμού στα οποία ο μηχανικός εξοπλισμός (τουλάχιστον όπως γνωρίζουμε σήμερα) μπορεί να αποδειχθεί αξιόπιστος.

·    Ως εκ τούτου, η επικύρωση της ακρίβειας του ψυχορατικού και του ομίλου των ψυχορατικών -επιστημόνων 7ος- είναι πολύ σημαντική.

·    Και επίσης, η επικύρωση σχετικά με το τί εντοπίζουν οι εξελισσόμενες συσκευές ανίχνευσης και τί εντοπίζουν οι ψυχορατικοί – αυτό είναι επίσης πολύ σημαντικό.

·    Όλες αυτές οι δυνατότητες μπορεί να είναι ακόμη μερικούς αιώνες μπροστά – ίσως στον δεύτερο δεκανό του Υδροχόου υπό την ισχύ του Ερμή.

·    Κάθε χώρα στην οποία μπορεί να προκύψει αυτός ο τύπος ανίχνευσης πρέπει να ανταποκρίνεται κυρίως στην Ψυχική της Ακτίνα και όχι τόσο στην ακτίνα της προσωπικότητάς της. Για τη Γαλλία, αυτό σημαίνει μια εθνική ανταπόκριση στους Ιχθείς και στην Πέμπτη Ακτίνα και όχι τόσο στον Λέοντα και στην Τρίτη Ακτίνα, και αυτό αποτελεί μεγάλη πρόκληση.

·    Οι Ψυχές των Εθνών θα εξελιχθούν και θα ενισχυθούν, και όταν θα έχει επιτευχθεί επαρκής ψυχική εξέλιξη, αυτό το ιδιαίτερο θαύμα της Νέας Εποχής – η επιστημονική ανακάλυψη της ψυχής επίσης θα επιτευχθεί και θα θέσει την ανθρωπότητα σε μια πολύ πιο βέβαιη Οδό προς τη Φώτιση.

 Επιλεκτική απόδοση από παρουσίαση του Μάικλ Ρόμπινς με το ως άνω θέμα στην Συνδιάσκεψη του Πανεπιστημίου των Επτά Ακτίνων 2021 -Univeristy of the Seven Rays- https://sevenray.org

Μετάφραση στην ελληνική μέρος των εισηγήσεων της συνδιάσκεψης από ομάδα ελληνίδων αδελφών: Α.Π., Ε.Σ., Α.Μ., Α-Β.Χ., Α.Δ.


Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

 

ΒΙΝΤΕΟ

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΩΝ


Oμιλητές: William Meader και Michael Robbins

 To αρχικό βίντεο προέρχεται από το Monadic Media

Μετάφραση και υποτιτλισμός για την ελληνική γλώσσα από τις Ε.Σ, Α.Π. και Α.Μ.


Κυριακή 30 Μαΐου 2021


«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 21.00 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

30 Μαΐου 2021

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από την αδελφή Κ.Β.: 


ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΙΘΕΡΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ IV  -  ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ

Θα εξετάσουμε τώρα τα κέντρα σαν ελεγκτικούς παράγοντες στη ζωή της προσωπικότητας στους τρεις κόσμους και την αμοιβαία σχέση τους μελετώντας το θέμα πάντοτε από τη σκοπιά της σχέσης τους με κάποιο από τα τρία κύρια πλανητικά κέντρα – τη Σαμπαλα την Ιεραρχία και την Ανθρωπότητα σε συνδυασμό με:

1.  To Σημείο στο Κέντρο
2. Τις Σχετιζόμενες Ενέργειες
3. Τη Σφαίρα Ακτινοβολίας
4. Το Τρίγωνο Ενέργειας
Το δυσνόητο αυτού του θέματος  είναι πολύ μεγάλο.
Όμως μια  βασική δήλωση θα χρησιμεύει για να διασαφηνίσει κάπως το ζήτημα.
Είναι μια δήλωση που σπάνια εκφράστηκε αλλού. Ας τη διατυπώσω όσο μπορώ πιο απλά:
Tα κέντρα κάτω από το διάφραγμα π.χ. το ηλιοπλεγματικό κέντρο, το ιερό κέντρο και το κέντρο στη βάση της σπονδυλικής στήλης, ελέγχονται από τους τέσσερις αιθέρες του πλανητικού φυσικού πεδίου.
            1ος αιθέρας πρώτο υποπεδίο του φυσικού (από πάνω)
                     Κ. Κεφαλής  Λογοϊκή Συνείδηση, ποιότητα της θέλησης.
            2ος αιθέρας δεύτερο υποπεδίο φυσικού (από πάνω )
                     Κ. Καρδιάς Μοναδιαία Συνείδηση της Αγάπης
            3ος αιθέρας τρίτο υποπεδίο φυσικού (από πάνω)
                      Κ. Λαιμού  Ατμική Συνείδηση Νοήμονος Δραστηριότητας
            4ος αιθέρας  τέταρτο υποπεδίο φυσικού (από πάνω
                      Κέντρο Ηλιακού Πλέγματος, Κέντρο Ιερού, Κέντρο Βάσις. Βουδική   1            
                       Συνείδηση Αρμονίας μέσα από διάκριση.
 Τα κέντρα πάνω από το διάφραγμα π.χ. το καρδιακό κέντρο, το κέντρο λαιμού, το κέντρο άζνα και το κέντρο κεφαλής ελέγχονται από τους τέσσερις κοσμικούς αιθέρες στους οποίους δίνουμε το όνομα των ενεργειών :
            Tου Βουδικού πεδίου    4ος Κοσμικός αιθέρας
            Του Ατμικού πεδίου       3ος Κοσμικός  αιθέρας
            Του  Εναδικού πεδίου    2ος Κοσμικός αιθέρας
            Του Λογοικού πεδίου     1ος Κοσμικός αιθέρας
Η δήλωση αυτή συνεπάγεται μια κάπως νέα έννοια. Δημιουργεί μια βασική σχέση  που καθιστά εφικτό το γεγονός ότι  <ως άνω ούτω και κάτω>.
Σκεφτείτε το.  Έχει σοβαρά επακόλουθα.

  • Τα κέντρα κάτω από το διάφραγμα –στη διάρκεια της εξελικτικής διαδικασίας– διευθύνονται από τον πρώτο, τον δεύτερο και τον τρίτο αιθέρα μετρώντας από κάτω προς τα επάνω (δηλαδή από τον αιθέρα του φυσικού βουδικού υποπεδίου 4ος αιθέρας, του φυσικού ατμικού υποπεδίου 3ος αιθέρας και του φυσικού μοναδιαίου υποπεδίου 2ος αιθέρας).

     Όταν η εξέλιξη φέρει τον ζηλωτή, στο σημείο της προσωπικής ολοκληρώσεως, τότε οι ενέργειες του ανωτάτου, του αιθερικού ατομικού πεδίου 1ος αιθέρας (φυσικό πρώτο υποπεδιο - Κ. Κεφαλής στο φυσικό –φυσικό μόνιμο άτομο –Λογοική Συνείδηση) μπορούν και πράγματι ελέγχουν.
Όταν  συμβεί αυτό, τότε υπάρχει η δυνατότητα οι ενέργειες των κοσμικών αιθερικών πεδίων να φέρουν τα κέντρα πάνω από το διάφραγμα σε πλήρη έκφραση.
Αυτό λαμβάνει χώρα στην Ατραπό της Μαθητείας και στην Ατραπό της Μύησης.
Η ενδιαφέρουσα αυτή διαδικασία της μεταφοράς των ενεργειών ονομάζεται με διαφόρους τρόπους όπως  <ακτινοβόλος αντικατάσταση >  <ενεργοποιός ενοποίηση> και <εμπνευστικό ανακλώμενο φως της ενέργειας>.
Εκφράζουμε με λέξεις αυτό που συμβαίνει, όταν οι ανώτερες ενέργειες, αντικαταστήσουν τις κατώτερες, όταν η μαγική < έλξη > των πνευματικών ενεργειών, σύρει προς τα επάνω και απορροφά τις κατώτερες ενέργειες που αφορούν πρωτίστως τη ζωή της προσωπικότητας, ή όταν το ανακλώμενο φως της Πνευματικής Τριάδας  και της Εναδικης Δόξας,  μεταφέρεται στα ανώτερα ενεργειακά κέντρα, στον τελικό φορέα που χρησιμοποιείται από το αναπτυγμένο ανθρώπινο ον.
Λίγα  δόθηκαν προς το παρόν αναφορικά με τη σχέση των τεσσάρων  φυσικών  αιθέρων και των τεσσάρων κοσμικών.
Υπάρχει ωστόσο μια άμεση σχέση μεταξύ τους και αυτή την αποκαλύπτει η μυητική διαδικασία.
Αυτή επιφέρει επίσης σημαντικές αλλαγές στους φορείς της ανθρωπότητας.
Υπάρχει επίσης μια άμεση σχέση μεταξύ των τεσσάρων όψεων του κάρμα (του Νόμου του Αιτίου  και Αποτελέσματος) και των τεσσάρων φυσικών αιθέρων καθώς και των τεσσάρων κοσμικών  αιθέρων.
Η σχέση αυτή θα αποτελέσει αργότερα τη βάση μιας νέας αποκρυφιστικής επιστήμης.
Συνεπώς υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να συληφθούν από τους σπουδαστές αναφορικά με την ενέργεια, τις εκπορεύτηκες πηγές της, τον τρόπο μεταφοράς της, ή των μεταβατικών διαδικασιών της και το αγκυροβόλιο της, μέσα στο πλανητικό σώμα ή το φυσικό σώμα του ατόμου.
Το μέσο πρόσωπο ελέγχεται από τα κέντρα κάτω από το διάφραγμα, που ανταποκρίνονται στους αιθέρες του φυσικού πεδίου καθώς διαβιβάζουν ενέργειες από τους τρεις κόσμους της ανθρώπινης εξέλιξης
Και ότι  ο μυημένος  ανταποκρίνεται στους κοσμικούς αιθέρες καθώς επιδρούν και αφυπνίζουν τα κέντρα πάνω από το διάφραγμα.
Πρέπει ταυτόχρονα να θυμάστε ότι τα επτά κέντρα του αιθερικού φορέα του ανθρώπου απαρτίζονται πάντα από τους φυσικούς αιθέρες αλλά αποβαίνουν –στην Ατραπό της Μαθητείας– φορείς των κοσμικών αιθέρων.
Για να διατηρήσουμε με σαφήνεια την εικόνα, θα ήταν καλό να εξετάσουμε πολύ σύντομα τις τέσσερις όψεις των κέντρων όπως της απαρίθμησα παραπάνω, ή εκείνη την ολότητα που παρουσιάζουν στον οφθαλμό του Ορώντος. Αυτές είναι:

      1. Tο σημείο στο κέντρο.
Είναι < το πετράδι στο λωτό >. 
Είναι το αγκυροβόλιο της Ενάδας στο φυσικό πεδίο. Είναι το σημείο της ζωής. Περιέχει όλες τις δυνατότητες, όλες τις δυναμικότης, όλες τις εμπειρίες και όλες τις κραδασμικές δραστηριότητες.
2. Οι σχετιζόμενες ενέργειες.
Η έκφραση αυτή αναφέρεται σε ότι αποκλήθηκε < πέταλα του λωτού>
3. Σφαίρα ακτινοβολίας.
Αφορά την ακτίνα επιρροής ή το εξερχόμενο κραδασμικό αποτέλεσμα των κέντρων, καθώς βαθμιαία και αργά, έρχονται σε δραστηριότητα. Είναι αυτό που συνιστά την λεγόμενη αύρα του ανθρώπου, ακόμη και αν αυτή η αύρα συγχέεται συχνά με την αύρα της υγείας.
4. Το Κεντρικό Τρίγωνο Ενεργειών.
Αυτό εκφράζει τις τρεις ακτίνες που ρυθμίζουν τους περιοδικούς φορείς του ανθρώπου .
Αυτές είναι η ακτίνα της Ενάδας, η ακτίνα της ψυχής και η ακτίνα της προσωπικότητας.
Συχνά διαβάζουμε στη διδασκαλία πως ο μαθητής όταν αφυπνίσει τα αιθερικα του κέντρα δεν υπάρχει ασθένεια γι' αυτον. Οι ενέργειες μεταφέρονται από τους αδένες στα όργανα και σε κάθε κύτταρο του σώματος και υπάρχει υγεία στην πυκνή ύλη του ανθρώπου.

(Αλίκη Μπέιλη, Τηλεπάθεια και ο Αιθερικός Φορέας, σελ. 167)

Τετάρτη 26 Μαΐου 2021

 


ΜΕΓΑΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, 5+2

Με ρώτησες (Α.Α.Μπ.) ποια θεωρώ σαν τα σπουδαιότερα και σημαντικότερα γεγονότα από πνευματική άποψη αυτή την εποχή. Η ερώτηση αυτή φωτίζει ένα θέμα που είναι εξαιρετικά επίκαιρο, γιατί συνεχίζει ό,τι μόλις έδωσα για τη Μεγάλη Απάρνηση (βλέπε σελ. 602-614) και την επακόλουθη αποκάλυψή της ή (όπως τις ονομάζουν οι Χριστιανικές εκκλησίες) τη Σταύρωση και την Ανάσταση. Η Χριστιανική ανάσταση είναι ωστόσο – απ’ τη σκοπιά της Μεγάλης Στοάς στο Σείριο – μόνο μια μικρή και περαστική ανάσταση, παρότι η μετέπειτα χορηγούμενη αποκάλυψη είναι διαρκής και μόνιμη στα αποτελέσματά της.

Υπάρχουν πέντε μεγάλα πνευματικά γεγoνότα στα οποία συμμετέχει σήμερα ολόκληρη η ανθρωπότητα και δύο που θα συμβούν αργότερα, όταν τα πρώτα πέντε εδραιώσουν τα μόνιμα αποτελέσματά τους…

Ποια είναι τα πέντε πνευματικά γεγονότα στα οποία συμμετέχουμε όλοι συνειδητά ή ασυνείδητα; Ας τα απαριθμήσω:

1. Η κρίση των ιδεολογιών.

2. Η σταθερή αφύπνιση των ανθρώπων παντού σε μια καλύτερη κατανόηση.

3. Η ανάπτυξη της καλής θέλησης καθώς αποκαλύπτει τα χάσματα.

4. Η μερική σφράγιση της θύρας όπου ενοικεί το κακό.

5. Η χρήση της Μεγάλης Επίκλησης.

Αυτά είναι τα πέντε βαθύτατα πνευματικά γεγονότα που συμβαίνουν σήμερα στον κόσμο. Τα δύο που βρίσκονται μπροστά στο όχι πολύ μακρινό μέλλον (τα οποία όμως εξαρτώνται απ’ το κατά πόσο θα επωφεληθεί η ανθρωπότητα απ’ την τωρινή ευκαιρία) είναι:

6. Η ΣΤΕΝΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.

7. Η ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. (Α+Μ:741-759)

Festival for the New Group of World Servers - Hellas


Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

 

ΒΙΝΤΕΟ

ΝΤΕΒΑΣ ΑΓΓΕΛΟΙ



Καθοδηγούμενος Διαλογισμός από τον Michael Robbins

To αρχικό βίντεο προέρχεται από το Monadic Media

Μετάφραση και υποτιτλισμός για την ελληνική γλώσσα οι Ε.Σ, Α.Π. και Α.Μ.

Κυριακή 23 Μαΐου 2021

 


«ΗΧΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,
ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,
ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ»

ΟΜΑΔΙΚΟΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

- ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ στις 21.00 - 
με σκοπό την επίκληση της Ψυχής της Ελλάδας, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εφέλκυσης της Ψυχής των εθνών και της Μιας Ανθρωπότητας, έργο για το οποίο είναι επιφορτισμένος ο ΝΟΕΚ.

23 Μαΐου 2021

Εκφώνηση κειμένου πριν από τον διαλογισμό από τον αδελφό Β.Κ.:



Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΧΡΥΣΩΝ ΜΗΛΩΝ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ

(Δίδυμοι, 21η Μαΐου-20ή Ιουνίου)

Ο Μύθος

Ο μεγάλος Προεστός μέσα στην Αίθουσα Συμβουλίου του Κυρίου παρακολούθησε τους άθλους του υιού του ανθρώπου που είναι υιός του Θεού. Αυτός κι ο Δάσκαλος είδαν την τρίτη μεγάλη Πύλη ν’ ανοίγει μπροστά στον υιό του ανθρώπου και ν’ αποκαλύπτει μια νέα ευκαιρία να βαδίσει το Δρόμο. Σημείωσαν πώς σηκώθηκε ο εργάτης κι ετοιμάσθηκε ν’ αρχίσει το έργο του.

“Πες να φρουρήσει το ιερό δένδρο. Ας αναπτύξει ο Ηρακλής τη δύναμη να ερευνά χωρίς αποθάρρυνση, παραπλάνηση και μεγάλη ταχύτητα. Ας δείξει καρτερικότητα. Μέχρι τώρα τα κατάφερε καλά.” Έτσι δόθηκε τα μήνυμα.

Πέρα σε μια μακρινή χώρα μεγάλωνε το ιερό δένδρο, το δένδρο της σοφίας και πάνω του φύτρωναν τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων. Η φήμη των γλυκών αυτών καρπών είχε φτάσει σε μακρινές χώρες κι όλοι οι υιοί των ανθρώπων που ήξεραν πως είναι υιοί του Θεού, τους επιθυμούσαν. Κι ο Ηρακλής ήξερε γι’ αυτούς τους καρπούς κι όταν δόθηκε το μήνυμα να τους ψάξει, ζήτησε το Δάσκαλο, ρωτώντας Τον για το δρόμο που έπρεπε να πάρει για να βρει το ιερό δένδρο και να μαζέψει τα μήλα.

“Πες μου το Δρόμο, Δάσκαλε της ψυχής μου. Ζητώ τα μήλα και τα χρειάζομαι γρήγορα για μένα. Δείξε μου τον πιο σύντομο δρόμο και θα πάω!”

“Δεν είναι έτσι, γιε μου”, απάντησε ο Δάσκαλος, “ο δρόμος είναι μακρύς. Δύο μόνο πράγματα θα σου εμπιστευθώ κι έπειτα από σένα εξαρτάται ν’ αποδείξεις την αλήθεια όσων πω. Να θυμάσαι ότι το ιερό δένδρο φρουρείται καλά. [55] Τρεις ωραίες παρθένες φροντίζουν το δένδρο και προστατεύουν τον καρπό του. Ένας δράκοντας με εκατό κεφάλια προστατεύει τις παρθένες και το δένδρο. Φυλάξου καλά από τη δύναμη που είναι πολύ μεγάλη για σένα, από τεχνάσματα που είναι πολύ δόλια για την αντίληψή σου. Πρόσεξε πολύ. Το δεύτερο πράγμα που θέλω να σου πω είναι ότι η έρευνά σου θα σε φέρει εκεί όπου θα συναντήσεις πέντε μεγάλες δοκιμασίες στο Δρόμο. Καθεμιά θα σου προσφέρει προοπτική για σοφία, κατανόηση, επιδεξιότητα κι ευκαιρία. Πρόσεξε καλά. Φοβάμαι, γιε μου, ότι δε θα πετύχεις ν’ αναγνωρίσεις αυτά τα σημεία στο Δρόμο. Όμως μόνο ο χρόνος θα δείξει· ο Θεός ας ευοδώσει την έρευνά σου.”

* * *

Με εμπιστοσύνη, γιατί διεκδικούσε την επιτυχία κι όχι την αποτυχία, ο Ηρακλής προχώρησε στο Δρόμο βέβαιος για τον εαυτό του, τη σοφία του και τη δύναμή του. Πέρασε την τρίτη Πύλη, πηγαίνοντας βόρεια. Διέσχισε τη χώρα ζητώντας το ιερό δένδρο, αλλά δεν το βρήκε. Ρωτούσε όλους τους ανθρώπους που συναντούσε, αλλά κανένας δεν μπορούσε να τον οδηγήσει στο δρόμο του· κανένας δε γνώριζε τον τόπο. Πέρασε καιρός κι ακόμη έψαχνε, περιπλανώμενος από τόπο σε τόπο και γυρίζοντας συχνά στην τρίτη Πύλη. Λυπημένος κι αποθαρρημένος έψαχνε παντού.

Ο Δάσκαλος που παρατηρούσε από μακριά, έστειλε το Νηρέα να δει αν μπορούσε να βοηθήσει. Πήγε πολλές φορές με διαφορετική μορφή και με διάφορα λόγια αλήθειας, αλλά ο Ηρακλής δεν ανταποκρινόταν ούτε ήξερε ότι ήταν αγγελιαφόρος. Αν και ήταν επιδέξιος στο λόγο και σοφός με τη βαθιά σοφία ενός υιού του Θεού, ο Νηρέας απέτυχε, γιατί ο Ηρακλής ήταν τυφλός. Δεν αναγνώρισε τη βοήθεια που με τόσο λεπτό τρόπο προσφέρθηκε. Με λύπη επέστρεψε ο Νηρέας στο Δάσκαλο για ν’ αναφέρει την αποτυχία.

“Η πρώτη από τις πέντε μικρότερες δοκιμασίες πέρασε”, απάντησε ο Δάσκαλος “και στο στάδιο αυτό σημειώθηκε αποτυχία. Ας προχωρήσει ο Ηρακλής”.

Μη βρίσκοντας ο Ηρακλής το ιερό δέντρο στο βόρειο δρόμο, στράφηκε στο νότο και στον τόπο του σκότους συνέχισε την έρευνά του. Στην αρχή ονειρεύθηκε μια σύντομη επιτυχία, αλλά ο Ανταίος, ο όφις, τον συνάντησε σ’ αυτό το δρόμο και πάλεψε μαζί του, νικώντας τον σε κάθε σημείο. [56]

“Αυτός φρουρεί το δένδρο”, είπε ο Ηρακλής, “έτσι μου είπαν, το δένδρο πρέπει να είναι κοντά. Πρέπει να συντρίψω το φρουρό κι αφού τον εξοντώσω, να ρίξω τους καρπούς και να τους μαζέψω”. Όμως αν και πάλεψε με μεγάλη δύναμη, δεν τον νίκησε.

“Πού είναι το λάθος μου;” είπε ο Ηρακλής. “Γιατί ο Ανταίος μπορεί να με νικά; Μήπως δεν ήμουν παιδί όταν σκότωσα ένα φίδι στην κούνια μου; Με τα χέρια μου δεν το στραγγάλισα; Γιατί τώρα αποτυγχάνω;”

Παλεύοντας ξανά με όλη του τη δύναμη άρπαξε το φίδι με τα δύο του χέρια, το σήκωσε ψηλά στον αέρα, μακριά απ’ το έδαφος. Και να! Το έργο έγινε. Ο Ανταίος νικημένος, είπε: “Θα έλθω ξανά με άλλο παρουσιαστικό στην όγδοη Πύλη. Ετοιμάσου να παλέψουμε πάλι”.

Ο Δάσκαλος κοιτάζοντας από μακριά, είδε ό,τι συνέβη κι ανέφερε το γεγονός στο μεγάλο Προεστό που κάθεται στην Αίθουσα Συμβουλίου του Κυρίου. “Η δεύτερη δοκιμασία πέρασε. Ο κίνδυνος ξεπεράστηκε. Σ’ αυτό το σημείο η επιτυχία σημαδεύει το δρόμο του.” Κι ο μεγάλος Προεστός απάντησε: “Ας προχωρήσει”.

* * *

Ευτυχισμένος και σίγουρος ο Ηρακλής προχώρησε βέβαιος για τον εαυτό του και με νέο θάρρος για έρευνα. Τώρα στράφηκε στη δύση και γυρίζοντας εκεί συνάντησε τον όλεθρο. Μπήκε απερίσκεπτα στην τρίτη μεγάλη δοκιμασία κι αντιμετώπισε αποτυχία που καθυστέρησε πολύ τα βήματά του.

Γιατί εκεί συνάντησε τον Βούσιρι, το μεγάλο αρχιαπατεώνα, γιο των υδάτων και στενό συγγενή του Ποσειδώνα. Το έργο του είναι να παραπλανά τους υιούς των ανθρώπων με λόγια που φαίνονται σοφά. Ισχυρίζεται ότι κατέχει την αλήθεια και με ευκολία τον πιστεύουν. Μιλάει με ωραία λόγια λέγοντας: “Είμαι ο δάσκαλος. Σε μένα δόθηκε η γνώση της αλήθειας και θυσιασθείτε για μένα. Δεχθείτε το δρόμο της ζωής μέσα από μένα. Ξέρω όσα κανείς άλλος. Η αλήθεια μου είναι σωστή. Όλες οι άλλες αλήθειες είναι λάθος και ψέμμα. Ακούστε τα λόγια μου· ελάτε μαζί μου και θα σωθείτε”. Κι ο Ηρακλής υπάκουσε και καθημερινά εξασθένιζε στον αρχικό δρόμο (τρίτη δοκιμασία) [57] μην ψάχνοντας πια το ιερό δένδρο. Η δύναμή του εξασθενούσε. Αγαπούσε, λάτρευε τον Βούσιρι και δεχόταν όσα έλεγε. Αδυνάτιζε μέρα με τη μέρα, ώσπου ήρθε η μέρα που ο αγαπημένος του δάσκαλος τον έδεσε σ’ ένα βωμό και τον κράτησε εκεί δεμένο για έναν ολόκληρο χρόνο.

Ξαφνικά μια μέρα, καθώς αγωνιζόταν να ελευθερωθεί κι έβλεπε σιγά-σιγά τι ήταν ο Βούσιρις, ήλθαν στο νου του τα λόγια που είχε πει κάποτε ο Νηρέας: “Η Αλήθεια βρίσκεται μέσα σου. Μέσα σου υπάρχει μια ανώτερη δύναμη και ισχύς και σοφία. Στρέψου προς τα μέσα κι επικαλέσου την ισχύ που είναι η δύναμη η οποία είναι η κληρονομιά όλων των υιών των ανθρώπων που είναι υιοί του Θεού”. Αμίλητος καθόταν φυλακισμένος στο βωμό, δεμένος στις τέσσερις γωνίες του για έναν ολόκληρο χρόνο. Έπειτα με την ισχύ που είναι η ισχύς όλων των υιών του Θεού, έσπασε τα δεσμά του, άρπαξε τον ψευτοδάσκαλο (που είχε φανεί τόσο σοφός) και τον έδεσε στο βωμό στη θέση του. Δεν είπε τίποτε, αλλά τον άφησε εκεί να μάθει.

Ο Δάσκαλος που παρακολουθούσε από μακριά, σημείωσε τη στιγμή της αποδέσμευσης και γυρίζοντας στο Νηρέα είπε: “Η τρίτη μεγάλη δοκιμασία πέρασε. Τον δίδαξες πώς να την αντιμετωπίσει κι επωφελήθηκε την κατάλληλη στιγμή. Ας προχωρήσει στο Δρόμο κι ας μάθει το μυστικό της επιτυχίας”.

* * *

Τιμωρημένος αλλά με αμφίβολη ανακούφιση, ο Ηρακλής συνέχισε την έρευνά του και περιπλανήθηκε μακριά. Ο χρόνος που πέρασε δεμένος στο βωμό, του είχε διδάξει πολλά. Προχώρησε με μεγαλύτερη σοφία στο δρόμο του.

Ξαφνικά σταμάτησε. Μια κραυγή βαθιάς απόγνωσης αντήχησε στα αυτιά του. Μερικοί γύπες που φτερούγιζαν πάνω από ένα μακρινό βράχο τράβηξαν την προσοχή του· τότε αντήχησε πάλι η κραυγή. Έπρεπε να συνεχίσει το δρόμο του ή ν’ αναζητήσει εκείνον που είχε ανάγκη κι έτσι να καθυστερήσει; Σκέφθηκε το πρόβλημα της καθυστέρησης· είχε χάσει ένα χρόνο κι ένιωθε ότι έπρεπε να βιαστεί. Και πάλι ακούσθηκε η κραυγή κι ο Ηρακλής με γοργά βήματα έτρεξε να βοηθήσει τον αδελφό του. [58] Βρήκε τον Προμηθέα αλυσοδεμένο σ’ ένα βράχο, να υποφέρει από φρικτούς πόνους που του προξενούσαν οι γύπες οι οποίοι έτρωγαν το συκώτι του και τον σκότωναν σιγά-σιγά. Έσπασε τις αλυσίδες κι ελευθέρωσε τον Προμηθέα, κυνήγησε τους γύπες στις μακρινές φωλιές τους και περιποιήθηκε τον άρρωστο μέχρι ν’ αναρρώσει απ’ τις πληγές του. Κατόπιν, με μεγάλη απώλεια χρόνου, συνέχισε το δρόμο του.

Ο Δάσκαλος, παρακολουθώντας από μακριά, είπε στο μαθητή του που έψαχνε, αυτά τα σαφή λόγια, τα πρώτα λόγια που του είπε από τότε που άρχισε την έρευνά του: “Το τέταρτο στάδιο του δρόμου για το ιερό δένδρο τέλειωσε. Δεν υπήρξε καθυστέρηση. Ο κανόνας στην Ατραπό που διάλεξες, ο οποίος επισπεύδει την επιτυχία είναι: “Μάθε να υπηρετείς”.

Ο Προεστός στην Αίθουσα Συμβουλίου του Κυρίου παρατήρησε: “Έπραξε καλά. Συνέχισε τις δοκιμασίες”.

* * *

Η έρευνα προχώρησε σ’ όλες τις κατευθύνσεις κι έψαχνε το ιερό δένδρο στο βορρά και το νότο, στην ανατολή και τη δύση, αλλά δεν το έβρισκε. Ήρθε μια μέρα όπου κουρασμένος απ’ το φόβο και το ταξίδι άκουσε μια φήμη από έναν περαστικό προσκυνητή στο δρόμο ότι το δένδρο βρισκόταν κοντά σ’ ένα μακρινό βουνό, η πρώτη αληθινή πληροφορία που του δόθηκε ως τώρα. Έτσι στράφηκε στα ψηλά βουνά της ανατολής και μια λαμπρή και ηλιόλουστη μέρα αντίκρισε το αντικείμενο της έρευνάς του κι επιτάχυνε τα βήματά του. “Τώρα θα αγγίξω το ιερό δένδρο”, φώναξε μέσα στη χαρά του, “θα νικήσω το δράκο που το φρουρεί· θα δω τις φημισμένες ωραίες παρθένες· και θα κόψω τα μήλα”.

Πάλι όμως σταμάτησε από μια αίσθηση βαθιάς δυστυχίας. Ο Άτλας τον αντίκριζε κλονισμένος από το φορτίο των κόσμων πάνω στη ράχη του. Το πρόσωπό του ήταν χαραγμένο απ’ την οδύνη· τα πόδια του λύγιζαν απ’ τον πόνο· τα μάτια του έκλειναν απ’ την αγωνία· δε ζητούσε βοήθεια· δεν είδε τον Ηρακλή, αλλά στεκόταν λυγισμένος απ’ τον πόνο, το βάρος των κόσμων. Ο Ηρακλής παρατηρούσε τρέμοντας και λογάριαζε το βάρος του φορτίου και του πόνου. [59] Ξέχασε την έρευνά του. Το ιερό δένδρο και τα μήλα έσβησαν απ’ το νου του· το μόνο που ήθελε ήταν να βοηθήσει το γίγαντα κι αυτό χωρίς καθυστέρηση· όρμησε μπροστά κι ανυπόμονα μετακίνησε το φορτίο, σηκώνοντάς το απ’ τους ώμους του αδελφού του στη δική του ράχη, παίρνοντας στους ώμους του το φορτίο των κόσμων. Έκλεισε τα μάτια του και στηρίχθηκε με προσπάθεια και να! το φορτίο κύλησε και στάθηκε ελεύθερος κι επίσης ο Άτλας.

Μπροστά του στεκόταν ο γίγαντας και στο χέρι του κρατούσε τα χρυσά μήλα, προσφέροντάς τα με αγάπη στον Ηρακλή. Η έρευνα είχε τελειώσει.

Οι τρεις αδελφές κρατούσαν κι άλλα χρυσά μήλα και τα έβαλαν στα χέρια του και η Αίγλη, η ωραία αυτή παρθένα που είναι η δόξα του δύοντος ηλίου, δίνοντάς του ένα μήλο είπε: “Ο Δρόμος σε μας σημαδεύεται πάντα από την υπηρεσία. Πράξεις αγάπης είναι τα ορόσημα του Δρόμου”. Τότε η Ερύθεια που φυλά την πύλη από την οποία πρέπει όλοι να περάσουν προτού σταθούν μόνοι ενώπιον του μεγάλου Προεστού, του έδωσε ένα μήλο πάνω στο οποίο ήταν χαραγμένη με φως η χρυσή λέξη Υπηρεσία. “Να το θυμάσαι αυτό”, είπε, “μην το ξεχνάς”.

Και τέλος ήρθε η Εσπερίς, το θαύμα του εσπερινού άστρου και του είπε καθαρά και με αγάπη: “Προχώρησε και υπηρέτησε και βάδισε τώρα και πάντα το δρόμο όλων των υπηρετών του κόσμου”.

“Τότε δίνω πίσω αυτά τα μήλα για εκείνους που ακολουθούν”, είπε ο Ηρακλής κι επέστρεψε εκεί απ’ όπου ήρθε.

* * *

Έπειτα στάθηκε μπροστά στο Δάσκαλο κι ανέφερε όλα όσα έγιναν. Τότε ο Δάσκαλος του έδωσε τη λέξη της χαράς και με το δάκτυλο του έδειξε την τέταρτη Πύλη και είπε: “Πέρνα απ’ αυτή την Πύλη. Πιάσε την ελαφίνα κι έλα πάλι στον Άγιο Τόπο”.

Ο ΘΙΒΕΤΑΝΟΣ

(Αλίκη Μπέιλη, Οι Άθλοι του Ηρακλή, σελ. 30))